تبلیغات

تبلیغات

ویندوز 11: مشخصات ، ویژگی ها و تاریخ عرضه

Windows-11

ویندوز 11 جامع ترین و مدرن ترین سیستم عامل تاریخچه ویندوز مایکروسافت خواهد بود، این یک بازنگری کامل در مفهوم ویندوز است. با در نظر گرفتن بازخورد منفی کاربران ، ویندوز 11 یک سیستم عامل شخصی است ، که برای انواع دستگاه ها از تلفن های هوشمند و تبلت گرفته تا سیستم های شخصی ، با توانایی چندین دسکتاپ ایجاد کرده و بین آنها جابجا شوید.

به جای قرار دادن سیستم های نرم افزاری بصورت محلی در سیستم شما ، تمام مؤلفه های کلیدی در فضای ذخیره سازی ابری قرار دارند که به روزرسانی منظم هم از خود عناصر و هم ابر امکان پذیر است. بروزرسانی رسمی در سایت www.microsoft.com/en-in/ نشان داده می شود.

پیشنهادی:

ویندوز LTCS چیست

ویژگی های ویندوز 11

ویژگی های ویندوز 11

بحث و گفتگو در مورد ناپدید شدن دکمه شروع ، بخش بزرگی از سر و صدا و سر و صدای ویندوز 8 است. فرضیه وجود دارد که مایکروسافت می تواند آن را در نسخه های دسکتاپ ویندوز 11 ، به روشی دقیق تر و بهتر بازگرداند.

ادغام عمیق تر با بینگ:

در نسخه 11 ویندوز فرصت های زیادی برای ادغام جستجو بینگ با سیستم عامل خواهد داشت.

ادغام عمیق تر با Azure برای ذخیره سازی ابر:

امیدوارم مایکروسافت به تلاش خود برای استفاده از Azure برای ذخیره سازی ابری ادامه دهد. مایکروسافت ، به هر حال ، می تواند بخش هایی از سیستم عامل را در فایل های ابری، ذخیره سازی فایل ادغام کند.

مدیریت پیشرفته برق:

مایکروسافت با مدیریت ویندوز 8 و ویندوز 8.1 یک کار عالی انجام داد. انتظار می رود مایکروسافت سیستم عامل را در نسخه های جدیدتر ویندوز کارآمدتر کند.

امنیت بهبود یافته:

احتمالا از ویژگی های امنیتی پیشرفته در ویندوز 11 ، از جمله تشخیص اثر انگشت ، استفاده شود. مایکروسافت یک کار عالی از نظر امنیتی انجام داد و همچنان به ادامه مسدود کردن ویندوز با هر نسخه اصلی ادامه می داد.

کورتانا در ویندوز 11

ویندوز 11 با دستیار هوشمند کورتانا، رقیبی برای سیری اپل و دستیار گوگل خواهد بود. در تمام نسخه های جدید از جمله ، لپ تاپ و تبلت ها قرار خواهد گرفت. جو بلفیور مایکروسافت در زمان معرفی خود در تاریخ 21 ژانویه ویژگی های جدید کورتانا را نشان داد.

کورتانا یک دستیار دیجیتال برای دسترسی آسان به فایل ها ، برنامه ها و سایر اطلاعات خواهد بود.

برنامه های جهانی ویندوز 11 چیست؟

مایکروسافت در حال تهیه نسخه های ویژه برای برنامه های کلیدی مانند Office برای تلفن ها و تبلت های 8 اینچی با ویندوز 11 است.

همچنین بخوانید  چگونه ویندوز 10 را نصب کنیم ؟ آموزش نصب کردن ویندوز 10

برنامه های کاربردی مانند Word ، PowerPoint ، Excel و Outlook تقریباً شبیه به همتای دسکتاپ خود خواهند بود ، اما برای صفحه لمسی و اندازه آن بهینه می شوند. از طریق زیرساخت های ابری مایکروسافت ، تمام فایل های شما بدون توجه به مکانی که ایجاد شده اند ، در این دستگاه ها قابل دسترسی خواهند بود.

Continuum در ویندوز 11 چیست؟

در طی رویداد 21 ژانویه ، مایکروسافت رویکرد “پیوستار” خود را برای توسعه ویندوز 11 نشان داد. Continuum به منظور تطبیق ویندوز با فاکتور شکل تجهیزات موجود در آن طراحی شده است.

همانند سرفیس پرو 6. وقتی تبلت به صفحه کلید وصل می شود، مانند یک لپ تاپ کار می کند ، که از نظر فنی نیز اینگونه است. سپس به محض جداشدن صفحه کلید ، یک آیکون کوچک در پایین سمت راست صفحه، نمایش داده می شود و از شما می خواهد حالت تبلت را فعال کنید یا خیر.

این عمل همه برنامه ها را به حالت تمام صفحه تغییر می دهد و این باعث می شود آیکون ها کمی بزرگتر شوند و به کاربران امکان می دهد مانند ویندوز 8 به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنند اما بسیار به روز شده است. به محض وصل کردن صفحه کلید ، دستگاه از شما می خواهد که به حالت اصلی برگردید.

Spartan در ویندوز 11 چیست؟

پروژه Spartan نسخه جدید Internet Explorer از این شرکت است.

برخی از ویژگی های جدید این مرورگر جدید:

  • امکان برچسب زدن صفحات وب قبل از به اشتراک گذاری آنها با دیگران.
  • امکان اظهار نظر در همان صفحات در سطح نرم افزار.
  • خواندن آفلاین
  • پشتیبانی از PDF

Spartan جایگزینی برای Internet Explorer نیست ، این یک مرورگر دوم است. مایکروسافت توضیح داد که در حالیکه اسپارتان با بقیه شبکه همکاری خواهد کرد ، IE11 برای سازگاری با نسخه های قبلی و سایت های شرکت ذخیره می شود.

ادغام Xbox با ویندوز 11:

این برنامه تمام بازی هایی را که تاکنون در هر دستگاه ایکس باکس یا ویندوز 11 پخش شده است ، یک لیست جهانی از دوستان و فعالان جمع آوری کرده است.

تغییراتی که در ویندوز 11 انتظار می رود

تغییراتی که در ویندوز 11 انتظار می رود

ویندوز 11 یک قدم بسیار مهم برای ما است.” نادلا از صحنه می گوید. وی گفت: “این اولین قدم برای نسل جدید ویندوز است ، بر خلاف یک نسخه ساده دیگر پس از ویندوز 8. سیستم های عمومی دارای 200 سنسور هستند.

ما یک ویندوز ایجاد کردیم که بتواند در همه جا و همه دستگاه ها کار کند. مایکروسافت در حال بازی طولانی با ویندوز یازده است به گونه ای که همه دستگاه هایی که به شبکه وصل می شوند می توانند با دستگاه در پلت فرم ویندوز 11 ارتباط برقرار کنند. در اینجا برخی از تغییراتی که از ویندوز 11 شایعه شده انتظار می رود:

همچنین بخوانید  آموزش عوض کردن آی پی (IP) پیش فرض ورود به تنظیمات مودم

تاریخ انتشار ویندوز 11:

مایکروسافت ویندوز 11 را در 29 اکتبر 2020 منتشر خواهد کرد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پیشنهادی:

ویندوز 10x چه تفاوتی با ویندوز 10 دارد؟

بروزرسانی ویندوز 11:

سیستم عامل از طریق بخش “Update Center” در ویندوز 10 و ویندوز 7 قابل دسترسی خواهد بود.

هزینه لایسنس ویندوز 11:

طی یک سال پس از انتشار ویندوز 11 ، کاربران سیستم عامل های ویندوز 10 ، ویندوز 7 و ویندوز فون 8.1 می توانند ویندوز 11 را به صورت رایگان با به روزرسانی های نرم افزار واقعی نصب کنند. در صورت استفاده از پیشنهاد رایگان به مدت 12 ماه ، اگر تصمیم دارید کامپیوتر خود را دوباره به روز کنید ، دیگر مجبور به پرداخت ویندوز نخواهید شد. این پیشنهاد فقط برای یک سال معتبر است. کسی که وقت نداشت ، برای رفتن به ویندوز 11 باید هزینه بپردازد.

رابط و تغییرات ویندوز یازده:

منوی شروع با تغییرات خلاقانه جدید برمی گردد. این اولین بار با قابلیت تغییر اندازه در کنار آیکون های متحرک ارائه می شود. همچنین از منوی استارت هم اکنون قابلیت های جستجوی پیشرفته ، امکان اسکن کل سیستم و همچنین ذکر نتایج موتور جستجو بینگ بهبود نیافته است.

“Snap View” برنامه قدیمی ویندوز 7 در حالت دسکتاپ ویندوز 11 با برنامه های کلاسیک و جهانی کار می کند ، که توسط رابط کاربری جدید “Snap Assist” تقویت شده است. Snap Assist در کنار هم کار می کند با Task View ، ویژگی جدیدی که به شما امکان می دهد محیط های چند پانلی را در همان نمونه ویندوز 11 ایجاد کنید.

اکنون می توانید برنامه هایی را از پنل های مختلف دریافت می کنید و آنها را با استفاده از برنامه رابط کاربری “Snap Assist” که هر یک از طریق موس یا صفحه لمسی می شوند ، گروه بندی کنید.

مایکروسافت امیدوار است که ویندوز 11 نظر کاربران ویندوز را تغییر دهد. آنها می خواهند ویندوز 11 در تمام مانیتورها ، لپ تاپ های 2 در 1، تلفن ها ، تبلت ها و سایر دستگاه هایی که روزانه از آنها استفاده می کنیم ، محکم باشد. آنها حتی می خواهند ویندوز 11 فن آوری اداری باشد.

انواع نسخه های ویندوز 11

6 نسخه از ویندوز 11 وجود دارد، که عبارت اند از:

  • Windows 11 Home
  • Windows 11 Pro
  • Windows 11 Education
  • Windows 11 Enterprise
  • Windows 11 Mobile
  • Windows 11 Mobile Enterprise

در اینجا لیست کوتاه تر و خاص دیگری از نسخه های ویندوز 11 که مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرده است وجود دارد. آنها به عنوان به روز رسانی اطلاعات مجوز رایگان در دسترس خواهند بود.

همچنین بخوانید  آموزش ایجاد کردن شماره های تصادفی در گوگل شیت

تبلیغات

دیدگاه ها

  • سیدکاظم خرداد 23, 1400 :: 14:32

    ویندوز۱۱ اصلا این جوری نیست شکل پنجره ها هم عوض شده

    • حمید نوری خرداد 23, 1400 :: 15:06

      این مطلب مربوط به سال پیش می باشد و اون موقع شایعات ویندوز ۱۱ به این شکل مطرح شده بود اما باید تا ۳ تر منتظر بمونیم ببینیم تو مراسمی که قراره برای ویندوز ۱۱ برگذار کنند چی پیش می یاد و چگونه معرفی میشه

  • Microsoft فروردین 24, 1400 :: 12:34

    اصلا همچین چیزی وجود نداره
    شما میبینید همه این امکانات الان توی وین ۱۰ هست
    و وین ۱۰ کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان داره
    پس منطقیه که دیگه ورژن جدیدی برای وین نده
    و در قالب بروزرسانی قدرت نمایی کنه
    مگر اینکه خیلی چیز بزرگی بخواد بده که ورژن جدید حالا با نام ویندوز ۱۱ یا هر اسم دیگه ای بده
    که بازم برای کاربرای وین ۱۰ این قابلیت رو میذاره که ارتقا بدن

    • تک تیپ فروردین 24, 1400 :: 15:47

      این اطلاعات ویندوز ۱۱ از سایت های معتبر خارجی برداشته شده و اینکه شایعه باشه یا خیر هنوز معلوم نیست و باید منتظر نظرات خود ماکروسافت بمونیم تا ببینیم چه ویژگی هایی باری ویندوز ۱۱ در نظر گرفتن. این مطلب آپدیت میشه و اگه خبر جدید در مورد ویندوز ۱۱ منتشر بشه حتما قرار داده میشه.

  • عرفان اسفند 10, 1399 :: 19:03

    به نظرم از تاریخ انتشار گذشته ولی منتشر نشده ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *