تبلیغات

تبلیغات

معرفی و خرید سرور ابری ابرآراز

abraraz

در پاسخ به این پرسش که سرور ابری چیست ؟ با یک تعریف ساده می‌توان اینگونه پاسخ داد که سرورهای ابری، سرورهای مجازی (نه فیزیکی) هستند که در یک محیط رایانش ابری اجرا می‌شوند و در صورت رشد تقاضا، توسط کاربران نامحدود قابل دسترسی هستند. خرید سرور ابری ابرآراز به سبب اینکه هزینه‌های کمتری را در بر می‌گیرد برای برخی از سازمان‌ها صرفه اقتصادی بیشتری دارد. برخی از سرورهای ابری با استفاده از نرم‌افزارهای مجازی‌سازی ایجاد می‌شوند که یک سرور فیزیکی را به چندین سرور مجازی تقسیم کرده و به کاربران متعدد اختصاص می‌دهد.

سرور ابری ابرآراز

سرور ابری ابر آراز پرسرعت ترین سرور ابری با آپتایم 99 به شمار می‌رود که با مبلغی مناسب سریع‌ترین و پرقدرت‌ترین سخت‌افزارهای موجود را به شما ارائه می‌دهد و امکان مدیریت مستقیم منابع را برای شما فراهم می‌کند تا تنها به اندازه مصرفتان و به صورت Pay As You Go هزینه پرداخت کنید. با راه اندازی سرور مجازی ابری ابرآراز قادر خواهید بود تا در روزهایی که ترافیک سایت شما افزایش می‌یابد، تنها با یک کلیک از بهترین منابع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موردنیاز استفاده کنید.

یک سرور ابری می تواند در هر نقطه از جهان قرار داشته باشد و خدمات را از راه دور از طریق یک محیط رایانش ابری ارائه دهد. در مقابل، یک سرور اختصاصی به طور معمول در محل سازمان برای استفاده انحصاری توسط همان سازمان راه اندازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک سرور ابری چگونه عمل می‌کند ؟

سرور ابری از طریق مجازی‌سازی برپا می‌شود. یک نرم‌افزار مدیریتی به نام Hypervisor بر روی سرورهای فیزیکی برای اتصال و مجازی‌سازی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد، سپس این منابع مجازی می توانند به صورت خودکار عمل کنند و از طریق فضای ابری برای استفاده مشترک در یک سازمان واحد یا در چندین سازمان ارائه شوند.

این رویکرد به عنوان مدل زیرساخت به نام سرویس (IaaS) شناخته می شود. سازمان هایی که از IaaS استفاده می کنند الزامی ندارند که سخت افزار خود را داشته باشند و مدیریت کنند. آنها می‌توانند آن را از ارائه دهندگانی که منابع را بر حسب تقاضا از طریق یک ابر عمومی ارائه می‌کنند، تهیه کنند. یک مثال رایج سرور ابری استفاده از یک ابر عمومی برای بارهای کاری موقت، فصلی یا متغیر است که در صورت نیاز می‌توان سریعا آنها را تغییر داد.

با این حال، در برخی موارد، سرور ابری را می توان به عنوان سرور اختصاصی توسط یک ارائه دهنده ابری نیز پیکربندی کرد. در این راه‌اندازی، ارائه‌دهنده سرورهای ابری فیزیکی را به یک مشتری اختصاص می‌دهد که ممکن است نیازهای عملکردی یا ذخیره‌سازی خاصی داشته باشد.

ویژگی‌های کلیدی و مهم یک سرور ابری

خرید سرور ابری می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد :

  • سرور ابری نوعی زیرساخت‌ محاسباتی است که می‌تواند فیزیکی، مجازی یا ترکیبی از این دو باشد؛
  • سرور ابری مشابه یک سرور اختصاصی است و کلیه‌ی قابلیت‌های آن را شامل می‌شود؛
  • کاربران را قادر می‌سازد تا بارهای کاری فشرده را پردازش کرده و حجم زیادی از اطلاعات را ذخیره کنند؛
  • خدمات خودکار در صورت تقاضا از طریق یک API قابل دسترسی هستند؛
  • برای کاربران امکان انتخاب پرداخت ماهانه یا به صورت دلخواه را فراهم می‌کند؛
  • کاربران می‌توانند یک برنامه میزبانی مشترک را انتخاب کنند که بسته به نیاز تنظیم و تعدیل می شود.

بهترین سرور ابری کدام است ؟

شرکت‌های بزرگ و کوچک گزینه‌های متعدد و متفاوتی برای انتخاب گزینه سرور ابری مناسب دارند. خرید سرور ابری برای نیازها و بودجه های خاص امکان‌پذیر است و این سرورها برای نیازهای متفاوت بهینه شده‌اند. آنچه که برای یک شرکت با وسعت جهانی کار می‌کند ممکن است برای یک شرکت با بازار متوسط مناسب نباشد.

سرورهای ابری را می توان در سه دسته اصلی جای داد:

سرور ابری عمومی

سرورهای ابری معمولاً از طریق ابر عمومی برپا شده و استقرار می‌یابند. در این شیوه، یک ارائه‌دهنده شخص ثالث مالک و مدیریت سرورها و سایر زیرساخت‌ها را بر عهده دارد و به مشتریان خود امکان دسترسی به خدمات محاسباتی درخواستی را می‌دهد.

سرور ابری خصوصی

یک شرکت می تواند سرورهای ابری خود را به صورت خصوصی میزبانی کند و کنترل مدیریت و نگهداری آن را برعهده داشته باشد. این منابع سرور با سایر سازمان‌ها به اشتراک گذاشته نمی‌شوند، اما از آنجایی که در فضای ابری هستند، هر کارمندی می‌تواند از راه دور ومعمولاً از طریق اینترنت شرکت یا VPN به آنها دسترسی داشته باشد.

سرور مجازی

 

سرور ابری ترکیبی

سرور‌های ابری عمومی و خصوصی را می‌توان با سرورهای ابری داخلی و سرورهای ابری خارجی که با هم کار می‌کنند ترکیب نمود. این محیط ابری ترکیبی، در صورت نیاز به شرکت‌ها گزینه‌ها و انعطاف بیشتری برای حفظ کنترل و امنیت می‌دهد. همچنین وقتی ابرهای عمومی باید به سرعت گسترش پیدا کنند تا با افزایش تقاضا مواجه شوند، از این نوع سرورها استفاده می‌شود.

خرید سرور ابری چه مزایایی را به دنبال دارد؟

سرورهای ابری می‌توانند مزایایی را برای کاربرانشان در پی داشته باشند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

مقیاس پذیری سرور ابری

هیچ محدودیتی برای میزان قدرت محاسباتی اینگونه سرورها وجود ندارد و ارتقای حافظه یا پردازنده برای پشتیبانی از کاربران بیشتر آسان است. این قابلیت سرور ابری را به گزینه خوبی برای شرکت هایی که در حال رشد هستند، تبدیل می‌کند.

قدرت پردازش

سرورهای ابری از این قابلیت برخوردارند که ظرفیت محاسباتی خود را در جهت تحمل بارکاری متفاوت به اشتراک بگذارند و به یکدیگر متصل شوند، در این صورت می‌توانند نقش کلیدی در ساخت برنامه‌های کاربردی، ابزارهای لازم یا محیط‌های اشتراکی داشته باشند.

سرور اختصاصی

 

قابلیت اطمینان سرور ابری

سرور ابری مکان اتصال مطمئن و بدون وقفه و دسترسی سریع کاربران مجاز را فراهم می‌کند.

انعطاف پذیری سرور ابری و سازگاری آن

سرور ابری به افراد این امکان را می‌دهد از مکان‌های مختلف به همان سرور دسترسی داشته باشند. بعلاوه، سرورهای ابری می‌توانند با مقیاس‌بندی سریع برای نیازهای محاسباتی مختلف، حجم کاری مختلفی را در خود جای دهند.

صرفه‌جویی مالی و هزینه‌های کمتر سرور ابری

سرورهای ابری هزینه‌های سخت‌افزاری و هزینه‌های انرژی کمتری را بر شرکت‌ها تحمیل می‌کنند، از آنجایی که اکثر ارائه‌دهندگان قیمت‌ها را ارائه می‌کنند، این بدین معنی است که قدرت و منابع پردازشی و محاسباتی را می‌توان بر حسب میزان تقاضا و به صورت خودکار مقیاس‌بندی نمود.

خرید سرور ابری ابرآراز ، ‌یکی از بهترین ارائه‌دهندگان سرور ابری

شرکت ابرآراز با حدود ده سال سابقه و پیشینه و تجربه در حیطه‌ی ارائه انواع سرور و خدمات پس از فروش، به یکی از شاخص‌ترین‌ و بهترین‌ها در این حوزه بدل شده است. شرکت ابرآراز با ارائه خدمات سرور با کیفیت مناسب و نیز همکاری با تیمی متخصص، مطلع و کارکشته توانسته جایگاهی درخور توجه و سابقه‌ای درخشان به نام خود ثبت کند. این شرکت به خوبی توانسته با ارائه‌ی انواع سرورها با شاخص‌های متنوع و نیز پشتیبانی به موقع و مناسب آوازه‌ای نیک رقم بزند و نگاه مثبت مشتریان را به خود جلب کند.

برای اطلاع بیشتر به سایت https://arazcloud.com و با شماره 02191694617 تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *