تبلیغات

تبلیغات

سال جاری سامسونگ 4 مدل گلکسی نوت 10 معرفی می کند

Samsung-Four-New-Mobiles-Year

این روزها شرکت سامسونگ سخت مشغول توسعه انواعی از اسمارتفون ها است. گوشی های هوشمندی که هر یک مشخصات خاص خود را داشته و در دسته منحصر به خود قرار می گیرند.

 

یکی از اسمارتفون های برجسته سامسونگ که هر سال تابستان معرفی می شود، گوشی های هوشمند سری Galaxy Note هستند. این خانواده پرچمدار سامسونگ همیشه به عنوان مدل های خاص تلقی داشته و از مشخصات خوبی بهره می برند. در این بین به نظر می رسد سال 2019 باید تغییر اساسی در ساختار گلکسی نوت به وجود آید زیرا گزارش ها حاکی از آن است که شرکت کره ای می خواهد چند مدل مختلف از گلکسی نوت 10 را به عنوان نسل جدید این سری معرفی کند.

 

تاکنون شایعات محدودی درباره Galaxy Note 10 منتشر شد و هر یک نیز به موضوع خاصی اشاره داشت. به گزارش ET News کره، سامسونگ حداقل 4 مدل گلکسی نوت 10 را تدارک دیده و گویی می خواهد همان مدل های گلکسی اس 10 را در سری نوت نیز تعبیه کند.

 


حتما بخوانید : سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی ای 80 همه را شگفت زده کرد


 

با این تفاسیر ممکن است سال جاری چهار مدل گلکسی نوت 10 با نام های گلکسی نوت 10e، گلکسی نوت 10، Galaxy Note 10 پلاس و گلکسی نوت 10 5G را مشاهده کنیم. البته جزئیات دقیق درباره هر چهار مدل در دست نیست و تنها ET News به تعداد مدل هایی که معرفی می شوند اشاره کرده است. بنابراین نباید انتظار داشت از مشخصات نامطلوبی بهره ببرند. این خانواده همیشه جز پرچمداران سامسونگ هستند و در سال جاری نیز بهترین ها برای آنها در نظر گرفته می شود.

 

4 گوشی جدید سامسونگ

 

در سال گذشته سامسونگ Galaxy Note را در یک مدل معرفی کرد و این برنامه چند سالی است که جریان دارد. اما تغییر رویه برای سال 2019 نشان می دهد به مناسبت 10مین سال عرضه این سری باید تغییرات بزرگی ایجاد کرد.

 

تاکنون تصاویر رندر شده متعددی از Galaxy Note 10 منتشر شد که چندان نسبت به نسل جدید متفاوت نیست اگرچه باید آن را مدل جدیدی محسوب کنیم. از مشخصات کلیدی نسل جدید گلکسی نوت باید به صفحه نمایش 6.7 اینچی ، پشتیبانی شبکه 5G ، دوربین اصلی چهارگانه، دوربین سلفی دوگانه، باتری 5000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820، حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و غیره اشاره کرد.

همچنین بخوانید  ال جی G8 ThinQ معرفی شد ؛ با رگ دستان قفل گوشی را باز کنید!

 


پیشنهادی : با مشخصات گوشی Galaxy A70 سامسونگ آشنا شوید


 

مشخص نیست اطلاعات تاکنون افشا شده از نسل جدید Galaxy Note صحت دارد یا خیر. زیرا بدون وجود اطلاعات کافی نمی توان مهر تاییدی بر آن زد و باید منتظر ماند تا مشخص شود، برنامه شرکت سامسونگ چیست.

 

گفتنیست که گلکسی نوت 10 در آگوست سال جاری معرفی می شود و این یعنی باید در سال جاری شاهد رونمایی محصول جدید کمپانی سامسونگ باشیم. محصولی که قرار است نه تنها در یک مدل بلکه در چهار مدل مختلف معرفی و عرضه شود. همانطور که می دانید همیشه پیرامون گوشی های هوشمند آینده آن هم از برند سامسونگ شایعاتی وجود دارد و گلکسی نوت 10 نیز به عنوان یک مدل مهم از این قاعده مستثنی نیست.

 

پیش بینی می شود با معرفی در آگوست، سپتامبر سال جاری عرضه آن آغاز شود.

منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *