تبلیغات

تبلیغات

انتشار تصاویر رندر شده گلکسی نوت 10 سامسونگ

Galaxy-Note-10-Renders

شرکت سامسونگ در نظر دارد تابستان سال 2019 نسل جدید فبلت پرچمدار خود را با نام گلکسی نوت 10 معرفی کند. گوشی هوشمندی که نه تنها نسبت به نسل پیشین تغییراتی در طراحی خواهد داشت، بلکه باید شاهد مشخصات سخت افزاری بروزآوری شده نیز باشیم. همیشه پیرامون تلفن های هوشمند مهم آینده شایعات متعددی منتشر می شود. در این میان تصاویر رندر شده نیز بخشی از شایعات هستند و به طور حتم باید آن را مشاهده کرد و هیچ گاه این گونه نیست که قابل مشاهده نباشد.

 


بخوانید : با مشخصات گوشی Galaxy A70 سامسونگ آشنا شوید


 

به تازگی وب سایت Phonearena دسته ای تصاویر رندر شده از گلکسی نوت 10 پرچمدار آینده سامسونگ منتشر کرده که جزئیات جدیدی در اختیار قرار می دهد. نخست آن که گلکسی نوت 10 به دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود. همچنین صفحه نمایش بزرگتر و کم حاشیه ای خواهد داشت که جالب توجه است. به گفته این گزارش سامسونگ می خواهد همان پیکربندی دوربین گلکسی اس 10 نسخه 5G را در این دیوایس پیاده سازد.

 

بنابراین باید شاهد دوربین های پیشرفته و حرفه ای از سامسونگ باشیم. کره ای ها در نظر دارند بهترین ها را به مخاطبان خود ارائه دهند، از این رو سامسونگ نیز جز یکی از همین شرکت ها خواهد بود. تصاویر رندر شده در سطحی شکیل و زیبا طراحی شدند که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند. گوشی هوشمندی که خیره کننده به نظر رسیده و در صورت صحت داشتن طراحی، باید آن را یکی از پرچمداران موفق سال 2019 دانست.

 

پیش بینی می شود شرکت سامسونگ از قلم اس پن دارای دوربین بهره ببرد. اخیرا گزارش شد کره ای ها می خواهند دوربین سلفی را درون قلم اس پن تعبیه کنند که به صورت پاپ از قسمت فوقانی تلفن هوشمند خارج خواهد شد. البته این ایده ساختار جالبی نداشته و اگر عملی نشود، بدون شک بهتر است.

 

رندر گلکسی نوت 10

 

سامسونگ مشخص نیست چه مشخصه هایی برای گلکسی نوت 10 به کار می گیرد اما پیش بینی می شود شاهد صفحه نمایش 6.8 اینچی WQHD+ ، حافظه رم 12 گیگابایتی ، باتری 5000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری One UI، دوربین اصلی چهارگانه، دوربین سلفی دوگانه، حافظه داخلی 1 ترابایتی و چندی دیگر باشیم. البته مشخصه های این فبلت همین موارد ختم نخواهد شد و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، فناوری اشتراک شارژ بی سیم، بلوتوث 5.0، وای فای 6.0، فناوری شارژ سریع، پشتیبانی شبکه 5G و غیره هم وجود دارد.

همچنین بخوانید  آیا می‌دانید سفارش اینترنتی غذا در سایر کشورها چگونه است؟

 

انتظار می رود این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 هشت هسته ای 7نانومتری روانه بازار شود. اگرچه مدل اگزینوس در بازارهای آسیایی و چندی دیگر عرضه می شود اما مدل اسنپدراگون تنها به بازار ایالات متحده و چین اختصاص دارد. این یعنی احتمال دسترسی شما به نسخه اگزینوس بیش از نسخه اسنپدراگونی می باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در سپتامبر سال جاری سامسونگ در ایفا یا رویداد اختصاصی خود، نسل جدید گلکسی نوت را به همگان معرفی کند. محصولی که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود.

منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *