تبلیغات

تبلیغات

سامسونگ گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 ای : قیمت ، تاریخ عرضه و مشخصات کامل

samsung-galaxy-s10-hiner

امروز روز مهمی است! چرا که قرار است گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 در مراسم و رویداد آنپکد سامسونگ در سال 2019 رونمایی شود. در این مقاله قرار است به تمامی مشخصات ، قیمت و اطلاعات مربوط به گوشی Samsung Galaxy S10 بپردازیم.

 

گلکسی اس 10

 

برای اینکه بتوانیم ریزترین نکات مربوط و مشخصات دیگری از این گوشی دست یابیم نیاز داریم تا امشب در این رویداد رونمایی را مشاهده کنیم. بنابراین اطلاعات کامل تری از این گوشی دریافت خواهد شد که برای شما در ادامه توضیح خواهیم داد. با تک تیپ همراه باشید.

 

گلکسی اس 10

 

سامسونگ گلکسی اس 10 ، قیمت و تاریخ عرضه

 

گوشی Samsung Galaxy S10 امشب در شهر San Francisco در رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی خواهد شد. این رویداد و مراسم در ساعت 22:30 به وقت تهران در روز 1 اسفند خواهد بود (امروز). خوشبختانه شما می توانید این رویداد را حتی در صورتی که نتوانستید فیزیکی در سالن حضور داشته باشید ، می توانید بصورت پخش مستقیم این همایش را مشاهده کنید.

 

در این رویداد انتظار می رود که حداقل 3 گوشی جدید با نام گلکسی اس 10 عرضه شوند. بطوریکه یکی می تواند گوشی 5.8 اینچی که نام آن سامسونگ گلکسی اس 10 ای خواهد بود و گوشی S10 نیز دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و همچنین نسخه ی پلاس یعنی S10+ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی خواهد بود.

 

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که گوشی گلکسی اس 10 شامل تکنولوژی 5G خواهد بود و از آن بهره می برد. به گزارش کره ای The Investor گوشی گلکسی اس 10 در تاریخ 25 January به تولید انبوده خواهد رسید ، اما در حال حاضر سازندگان گوشی تنها بر روی نسخه ی 4G کار خواهند کرد. با توچه به گزارشات دریافت شده نسخه ی 5G گوشی گلکسی اس 10 در خط تولید قرار دارد اما زمان تولید انبوه آن از نیمه ی سال 2019 شروع خواهد شد. همانطور که فکر را می کنید تولید انبود نسخه ی 5G کمی سخت به نظر می رسد چرا که هنوز بصورت جهانی 5G عرضه نشده است و ممکن است این فرآیند کمی سخت باشد تا نسخه ی 5G گوشی تولید شود.

 

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 10

 

از لحاظ قیمت گذاری ، به غیر از Galaxy S10 و S10 Plus که هنوز قیمت آن مشخص نشده است ، گوشی Galaxy S9 بصورت رسمی از قیمت £739 پوند شروع شد ، این درحالی است که گوشی S9 Plus در حال حاضر قیمت آن £839 پوند است. بنابراین قیمتی که برای گوشی S10 و S10 Plus می توان حدس زد نباید بیشتر از £799 پوند تا £899 پوند باشد.

 

  • گلکسی اس 10 به قیمت $900
  • گلکسی اس 10 پلاس به قیمت $1,000
  • گلکسی اس 10 ای $750

 

با توجه به گزارشات Gizmodo که انتشار داده شد ، گوشی گلکسی اس 10 که 6.1 اینچ صفحه نمایش دارد و حافظه ی داخلی آن از 128 گیگابایت و 512 گیگابایت که به ترتیب قیمت £799 و £999 را خواهند داشت.

همچنین بخوانید  ال جی V60 ThinQ نسخه 5G با دو صفحه نمایش جذاب رونمایی شد

 

با توجه به تصاویری که از عکس های بسته بندی گوشی Galaxy S10 Plus لو رفته است صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچ خواهد بود. علاوه بر این ، این گوشی در 3 اندازه حافظه ی متفاوت عرضه خواهد شد که هر کدام بصورت زیر است :

 

  • نسخه ی 128 گیگابایتی به قیمت £899
  • نسخه ی 512 گیگابایتی به قیمت  £1099
  • نسخه ی 1 ترابایتی به قیمت £1399

 

وبسایت رسمی سامسونگ اعلام کرده است که پیش خرید این گوشی در تاریخ March 8 قابل انجام خواهد بود و کاربران می توانند پیش خرید خود را به راحتی انجام دهند. اما نکته ی قابل توجهی که باید بدانید این است که همه ی نسخه ی Samsung Galaxy شامل پیش خرید نخواهند بود. پس همانطور که انتظار می رود تاریخ 8 March برای پیش خرید تمام نسخه ی عرضه شده سامسونگ نیست.

 

مشخصات مربوط به Galaxy S10

 

با توجه به ویدیو هایی که در اینترنت پخش شده و همچنین تصاویری که ساخته شده اند می توان این حدس را با درصد زیاد زد که این گوشی در بالا سمت راست خود یک حفره برای دوربین خواهد داشت که با صفحه نمایش یکی شده است و یک ویژگی جالبی که انتظار می رود وجود حسگر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش و ادغام شدن آن با صفحه نمایش است به خودی خود می تواند کاربران زیادی را به سمت خود نیز جذب کند. دوربین پشتی یا عقب شامل 3 لنز خواهد بود در حالیکه دوربین جلو گوشی شامل دوربین دوگانه می باشد. در نهایت مانند همیشه باید به شارژر بی سیم یا Wireless نیز اشاره کنیم که همراه خود دارد.

 

گلکسی اس 10

 

همانطور که در بالا گفته شد ، می توانید گوشی Galaxy S10 را در 2 نسخه ی 128GB و 512GB خریداری کنید که هر کدام دارای 8GB رم می باشند. باتری گوشی سامسونگ باتری 3400mAH نیز می باشد. این گوشی علاوه بر ویژگی های بالا دارای قابلیت Fast Wireless Charging 2.0 یا شارژ وایرلس است که همراه با قابلیت Power Share خواهد بود. شما با استفاده از این قابلیت می توانید با قرار دادن گجت ها یا گوشی های دیگر در پشت گلکسی اس 10 ، آن ها را شارژ کنید.

 

یکی دیگر ویژگی هایی که بدون شک در آینده ای نه چندان دور کاربردی خواهد بود وجود تکنولوژی 5G است. نسخه ای جدا از نسخه های اصلی با نام Galaxy S10 5G تولید می شود که با این تکنولوژی همراه است.

 

 

طراحی و صفحه نمایش گلکسی اس 10

 

خوشبختانه با توجه به اطلاعاتی که از گوشی گلکسی اس 10 پخش شده است ما می توانیم به راحتی بگوییم که این گوشی چه شکلی خواهد بود و چه صفحه نمایشی دارد.

 

همانطور که می دانید صفحه نمایش هایی که سامسونگ استفاده می کند شامل 4 نوع می باشد که بصورت زیر است :

 

  • Infinity-U
  • Infinity-V
  • Infinity-O
  • و در نهایت صفحه نمایش های جدید Infinity
همچنین بخوانید  مشخصات گوشی Galaxy Z Fold3 سامسونگ قوی و با دوربین زیر نمایشگر

 

استفاده از صفحه نمایش همانطور که در بالا گفته شد طوری طراحی شده است که همه ی سنسور ها و همچنین دوربین ها در آن قرار دارند و مهم تر از همه خبری از ناچ (Notch) یا بریدگی بالای صفحه نمایش نیست! صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ بهره می برد که اولین گوشی در جهان با این صفحه نمایش می باشد. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت Dolby Vision نیز برخوردار است.

 

طراحی گلکسی اس 10

 

همانطور که در تصاویر می بینید نسخه ی استاندارد یعنی Galaxy S10 تنها 1 دوربین جلو خواهد داشت و گوشی S10e نیز دارای صفحه نمایش کامل و تخت خواهد بود و شامل یک دوربین در جلو خواهد بود. اما نسخه ی S10 Plus علاوه بر داشتن ویژگی های نسخه های قبلی و بزرگ تر بودن ، دارای دوربین دوگانه جلو نیز می باشد.

 

طراحی گلکسی اس 10

 

تصویری که در بالا مشاهده می کنید نشان دهنده ی وجود جک هدفون جداگانه در این گوشی است! پورت شارژر آن از نوع USB-C خواهد بود و در نهایت بلندگوها برای خارج کردن صدا نیز ایجاد شده اند. گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس باتری 4100mAH خواهد داشت ، که گوشی S9 اگر به یاد داشته باشید باتری آن تنها 3500mAH بود.

 

بر اساس گزارشاتی که بدست آمده است ، سامسونگ قصد دارد تا تمامی خانواده گوشی های Galaxy S10 را همراه با صفحه نمایشی ایمن و محافظ تولید کند.

 

رنگبندی گوشی گلکسی اس 10

 

این گوشی با رنگ بندی های مختلفی عرضه خواهد شد که هر سلیقه ای می تواند آن را انتخاب کند. گوشی های گلکسی S10 ، S10 Plus و S10E در رنگ های صورتی (گلبهی) ، زرد قناری ، سبز ، آبی ، سفید و مشکی خواهد بود. البته نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که همه ی رنگ ها در تمامی کشور ها عرضه نخواهد شد.

 

رنگ های گلکسی اس 10

 

دوربین گوشی گلکسی اس 10

 

دوربین گوشی Galaxy S10 بطور کلی دارای 5 دوربین است که 3 تای از این لنز ها برای دوربین پشتی در نظر گرفته شده است. لنز اصلی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی است و دارای قابلیت اولترا واید (Ultra Wide) نیز می باشد که برای عکس برداری بصورت عریض بکار می رود. بطور کلی دوربین گوشی گلکسی اس 10 شامل لنز های زیر می باشد :

 

  • لنز اصلی برای عکاسی
  • لنز Ultra Wide Angle
  • لنز تله فوتو

 

این دوربین همچنین شامل 2x زوم اپتیکال نیز می باشد. برای سلفی و دوربین جلو ، شما 10 مگاپیکسل دارید که این دوربین همراه با دیافراگم دوگانه است. دیافراگم دوگانه به معنای این است که دوربین می تواند بصورت اتوماتیک نور بیشتری در محیط های کم نور تولید کند.

 

 

دوربین گلکسی اس 10

 

گوشی Galaxy S10 Plus همراه با 1 ترابایت حافظه داخلی!

 

این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی و باتری 4100 mAH با قیمت 1000$ دلار عرضه ی بازار خواهد شد. شما همانند گلکسی اس 10 در پشت گوشی 3 دوربین خواهید داشت. اما تفاوتی که در این بین وجود دارد دوربین دوم و دوگانه بودن دوربین سلفی است که یکی 10 مگاپیکسل و دیگری با 8 مگاپیکسل برای تشخیص عمق استفاده می شود. شما می توانید این گوشی را در حافظه های 128GB و یا 512GB داشته باشید ، اگر احساس می کنید که این 2 نسخه برای شما کافی نیستند و حافظه ی بیشتری نیاز دارید ، می توانید از نسخه ی 1 ترابایتی گوشی گلکسی اس 10 پلاس که همراه با 12GB رم است استفاده کنید.

همچنین بخوانید  خانواده آنر Magic 3 در سه مدل پرچمدار رونمایی شد

 

گلکسی اس 10 پلاس نسخه 5G

 

نسخه 5G گوشی Galaxy S10

 

این مدل از گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی ، 2 دوربین جلو و 4 دوربین برای پشت گوشی در نظر گرفته شده است. وجود سنسور AR باعث شده است تا شما تجربه ی واقعیت افزوده را در این گوشی داشته باشید ، این سنسور برای اسکن کردن مانند Face ID اپل نیست و همانطور که گفته شد برای قابلیت های AR استفاده می شود.

 

گلکسی اس 10 نسخه 5G

 

پیشرفت هایی در صنعت عکاسی با دوربین گوشی

 

 

  • سلفی گرفتن در گوشی گلکسی اس 10 : لبه هایی که دور دوربین جلویی قرار دارند نوری از خود دارند که شما می توانید به این پی ببرید که برای تصویر برداری چه مکانی از دوربین را مشاهده کنید.

 

  • تصاویر بهتر با قابلیت و هوش مصنوعی AI : بیشتر تصاویری که با این گوشی می گیرید توسط هوش مصنوعی AI بررسی و پردازش می شوند ، بطوریکه این هوش مصنوعی می تواند شیء ها را در تصویر بشناسد. در این نسخه از 30 صحنه ی از پیش تعریف شده استفاده شده است تا برای تشخیص هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

  • پیشنهاد دادن برای عکس برداری : با فعال سازی این ویژگی باعث می شود تا دوربین بصورت هوشمندانه به شما در زمان عکسبرداری تغییر زاویه یا اعمال فیلتر های مختلف را پیشنهاد دهد تا تصویر ما بهتر از حالتی که دارد دیده شود و یا زمانی که گوشی به خوبی ایستاده و لرزشی ندارد عکس توسط دوربین بصورت اتوماتیک گرفته می شود.

 

  • نور بیشتر و روشنایی بهتر در شب : سامسونگ در مراسم خود بطور خلاصه اشاره کرد که قابلیت تصویربرداری در شب نیز بهبود داشته است.

 

  • فیلمبرداری : قابلیت super steady در این گوشی باعث شده است تا شما بتوانید تصاویری که حرکات زیادی دارند به خوبی فیلم برداری کنید و بهترین خروجی را داشته باشید. مانند ورزش اسکیت که فیلم بردای از آن با گوشی گلکسی اس 10 می تواند تجربه ای جدید پدید آورد. خوشبختانه همانطور که صفحه نمایش گوشی HDR10 بود ، شما هم می توانید بصورت HDR10 هم فیلمبرداری کنید. هر دو دوربین جلو و پشت از UHD نیزه بهره مند است.

 

 

نظر شما در رابطه با این گوشی هوشمند که همراه با جدید ترین تکنولوژی ها عرضه شده است چیست؟ آیا اقدام به خرید آن خواهید کرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع :
CNET

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *