تبلیغات

تبلیغات

سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی ای 80 همه را شگفت زده کرد

Samsung-A80-popup-camera

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 ( Galaxy A80 )

همیشه سامسونگ با معرفی گوشی های پیشرفته همه را حیرت زده میکرد. اینبار سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی ای 80 بار دیگر تحولی بزرگ در دنیای فناوری ایجاد کرد. گوشی که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد، و میتواند انتخاب مناسبی برای هر فرد باشد. این گوشی دارای قابلیت های جدیدی است که از دیگر گوشی های سامسونگ آن را متمایز میکند. قابلیت هایی که در ادامه با تک تیپ بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

گوشی گلکسی ای 80 یک طراحی جدید را در سامسونگ رقم زد، طراحی جدیدی به نام Era of live که همه را تحت تاثیر خود قرار میدهد. این گوشی از موتور پیشرفته ای استفاده میکند، که تمام نیاز های شما را برای عکاسی بر آورده میکند. قابلیت چرخش در دوربین این گوشی Galaxy A80 را به یک رقیب سر سخت برای گوشی های دیگر تبدیل میکند.

سامسونگ A80


پیشنهادی :

بهترین دوربین گوشی های 2019 : کدام گوشی بهترین عکس ها را ثبت می کند

سنسور و دوربین گوشی Galaxy A80

سامسونگ وعده داده است ، این گوشی بهترین کیفیت در عکس ها و فیلم ها برای شما به ارائه میکند. و دیگر نگرانی شما را از عکاسی با دوربین جلو یا عقب کامل از بین میبرد.

گوشی سامسونگ ای 80 دارای بالاترین رزولوشن در گوشی های سامسونگ میباشد. این گوشی دارای یک ماژول 48 مگاباپیکسلی با لنز F 2.0  با کیفیت Super Steady است، که از گوشی سامسونگ اس 10 الهام گرفته شده است.

سامسونگ A80

شما میتوانید با این گوشی از تمامی لحظات خود عکاسی کنید. و از قابلیت های شگفت آور گوشی گلکسی ای 80 در گرفتن فیلم یا عکس استفاده کنید.

گوشی سامسونگ A80 همچنین به دوربین 8 مگاپیکسلی با میدان 123 درجه مجهز می باشد. که تمامی خواسته های شما را در فیلمبرداری بر آورده میکند. شما میتوانید با این دوربین ضربه های گلوله را حتی فیلمبرداری کنید.

سنسور و امکانات صفحه نمایش گوشی ای 80

گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 دارای سنسور D Tof3 است . که قابلیت گرفتن عکسها و ویدیو های زنده را برای شما فراهم میکند.  همچنین برای شما شبیه سازی مکان را ایجاد میکند .

صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Amoled دارای رزولوشن 1080 و ابعاد 2400 پیکسلی و کاملا غیر قابل انعطاف است . همچنین دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش میباشد.

سامسونگ A80

گوشی گلکسی ای 80 از یک قاب فلزی و شیشه منحنی در هر دو طرف ساخته شده است. باتری 3700 میلی آمپری با شارژر w super fast25 قابلیت شارژ بدون سیم را برای این گوشی فراهم میکند.

همچنین بخوانید  بررسی شرایط و قوانین مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و خرید بیزنس در کشورهای مختلف

این قابلیت تمام نگرانی شما را از نظر شارژ گوشی از بین میبرد . شما میتوانید گوشی گلکسی ای 80 در هر مکان یا در هر لحظه بدون شارژر و بدون سیم گوشی خود را شارژ کنید . و در کمتر از 40 دقیقه حدود 80 درصد شارژ داشته باشید.


پیشنهادی :

iPhone 11 نشان دهنده ی طراحی جدید دوربین آن است


حافظه و رم Galaxy A80

از قابلیت های دیگر این گوشی میتوان به رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی آن اشاره کرد . و این گوشی از کارت sd پشتیبانی نمیکند. سامسونگ ای 80 دارای اندروید 9 می باشد و رابطه کاربری چشم نوازی را برای شما ارئه میکند . گلکسی ای 80 در سه رنگ مشکی، طلایی و سفید عرضه خواهد شد .

البته ممکن است با توجه به بازتاب ها رنگها کمی تغیر بکند و به رنگ صورتی و آبی نزدیک شود. این گوشی در 29 مه با قیمت 649 دلار حدود 10 میلیون تومان عرضه میشود.

منبع :
GSMARENA

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *