تبلیغات

تبلیغات

با مشخصات گوشی Galaxy A70 سامسونگ آشنا شوید

Samsung-Galaxy-A70mobile

شرکت سامسونگ را می توان یکی از فعالان صنعت تولید تلفن هوشمند دانست. کمپانی که در تلاش بوده بهترین ها را به مخاطبان خود ارائه دهد و از این رو انتظار داریم بزودی شاهد معرفی جدیدترین محصولات باشیم.

 

تاکنون یعنی در اوایل 2019 این کمپانی اسمارتفون های مختلفی را معرفی کرد که شامل پرچمدار، نیمه پرچمدار و میان رده می شود. گذشته از آن خانواده جدید Galaxy M نیز در چند مدل با مشخصات میان رده و طراحی جدید معرفی شدند. البته همانطور که می دانید سامسونگ درصدد است تا با سری Galaxy M، خانواده Galaxy J/ Galaxy C/ Galaxy on را متوقف سازد. به نوعی باید سری Galaxy M را جایگزین سه خانواده محصولات میان رده و اقتصادی شرکت سامسونگ دانست.

 

سامسونگ گلکسی A70

 


پیشنهادی : سامسونگ گلگسی S10 در برابر آیفون XS


 

گذشته از سری Galaxy M، خانواده Galaxy A هم وجود دارند که به عنوان نیمه پرچمداران سامسونگ تلقی می شوند. این سری در سال های گذشته مدل های خوبی دریافت کرده و سال جاری نیز چند مدلی چون A10/A30/A50 و چندی دیگر معرفی شدند. در حالی که سه مدل Galaxy A40/ Galaxy A90 و چند مدل دیگر این سری اخیرا آشکار شدند، حال وقت آن رسیده تا شاهد انتشار اطلاعاتی درباره نسخه دیگر یا Galaxy A70 باشیم. یک مدلی که نسبت به اسمارتفون های تاکنون معرفی شده در این سری رده بالاتر است و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

 

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A70

 

این دیوایس یکی از مدل های برجسته در بازار بوده و می توان تجربه کاربری خوبی داشت که جذاب می باشد. باتوجه به پایگاه داده آژانس وای فای، سامسونگ بزودی این میان رده باکیفیت خود را معرفی خواهد کرد. این پایگاه مشخص کرده که Galaxy A70 به عنوان عضو جدید خانواده Galaxy A به صفحه نمایش 6.7 اینچی Full HD+ از نوع ناچ مجهز است که در حال حاضر بیشتر اسمارتفون های سامسونگ نیز از همین سبک طراحی پیروی می کنند.

 

حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 4400 میلی آمپری، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون یا به احتمال بسیار اسنپدراگون 675 یا 712، دوربین اصلی سه گانه، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و چندی دیگر از ویژگی های محصول آینده سامسونگ است. این تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در نظر دارد بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد و Galaxy A70 نیز در همین دسته دیوایس ها قرار می گیرد. دقیقا مشخص نیست برنامه سامسونگ برای رونمایی از Galaxy A70 چیست و پیش بینی می شود در آینده نزدیک رونمایی صورت گیرد.

همچنین بخوانید  پردازنده های جدید نسل 10 اینتل: چه ویژگی هایی دارند و چرا مهم است

 


بخوانید : سامسونگ تلویزیونی می سازد که با ذهن خود می توانید آن را کنترل کنید!


 

در حال حاضر چند مدلی توسط کره ای ها معرفی شد که برخی از سری Galaxy A، برخی از سری Galaxy M و چند مدل مشخصی از سری Galaxy S هستند. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود، کره ای ها چه برنامه برای زمان معرفی و عرضه این میان رده دارند. البته سری Galaxy A را نمی توان کاملا میان رده پنداشت زیرا در برخی ویژگی ها دست کمی از پرچمداران ندارند. شایان ذکر است اخیرا گلکسی اس 10 در چهار مدل مختلف معرفی شده که تاپ ترین آنها Galaxy S10 نسخه 5G می باشد.

منبع :
NDTV

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *