تبلیغات

تبلیغات

چگونه دقت تشخیص فیس آیدی Face ID را در گوشی آیفون X افزایش دهیم؟

ImproveFaceIDIphoneX

آیفون X اولین گوشی هوشمندی است که در حال حاضر دارای قابلیت تشخیص چهره یا Face ID می باشد. هر دو سخت افزار و نرم افزار آن جدید هستند ، که با گذشت زمان بهتر می شود و باعث می شود که در تشخیص چهره ی شما عملکرد بهتری را نشان دهد. اگر فیس آیدی Face ID گوشی شما ضعیف است یا در تلاش اول با شکست روبرو می شود ما یک راه ساده را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید به افزایش مهارت تشخیص چهره گوشی آیفون X خود کمک کنید.

 

باز کردن قفل گوشی آیفون X با فیس آیدی Face ID

 

Face ID یک تکنولوژی جدید است که در گوشی جدید اپل یعنی آیفون X اضافه شده است که درست کار نکردن آن کاملا عادی است و مشکلی ندارد. بطوری که نیازی نیست به خود سختی بدهید چرا که به راحتی می توانید گوشی خود را با Face ID باز کنید. به سادگی گوشی خود را بالا بیاورید تا قفل گوشی شما باز شود چرا که دوربین متوجه خواهد شد که این شما هستید یعنی صاحب گوشی ? . هنگامی که فیس آیدی به درستی کار نمی کند از شناسایی چهره شما دست می کشد و صفحه ی وارد کردن رمز را نمایان می کند.

 

افزایش دقت فیس آیدی

 

بیشتر کاربران آیفون X بعد از اینکه صفحه ی وارد کردن رمز برایشان نمایان می شود را کنار می زنند و دوباره تلاش می کنند که قفل گوشی خود را با عوض کردن زاویه توسط فیس آیدی باز کنند. متاسفانه این روشی که انجام می دهید اصلا برای افزایش تشخیص چهره یا فیس آیدی درست نیست بلکه بیشتر به ضرر آن است!

 

آموزش افزایش دقت و تشخیص فیس آیدی Face ID در گوشی آیفون X

 

هنگامی که فیس آیدی نمی تواند چهره شما را برای باز کردن قفل گوشی تشخیص دهد از شما می خواهد که با وارد کردن رمز گوشی خود را باز کنید. بجای رد کردن صفحه ی رمز عبور و تلاش دوباره برای باز کردن گوشی با فیس آیدی بهتر است رمز عبور را وارد کنید. زمانی که شما رمز عبور را وارد می کنید ، سیستم فیس آیدی یک عکس و تصویر از زمانی که نتوانست چهره شما را تشخیص دهد به الگوریتم های چهره هایی که برای باز شدن گوشی استفاده می کند اضافه می کند.

 

اپل این توضیح را در بخش فایل های فیس آیدی اشاره کرده است که توسط این لینکمی توانید مشاهده کنید :

همچنین بخوانید  نحوه حذف مخاطبین در آیفون

 

برعکس اگر Face ID نتواند چهره شما را تشخیص دهد ، که هنگام وارد کردن رمز یا Passcode سیستم Face ID یک الگوریتم جدید به چهره های ثبت شده از شما به خود اضافه می کند تا در تلاش های بعدی دیگر اشتباه قبلی را برای باز گردن قفل گوشی با Face ID نداشته باشد.

 

اساسا ، اگر در تلاش های اولیه هنگامی که Face ID چهره شما را تشخیص نمی دهد و اجبار می کند که رمز یا Passcode را وارد کنید اما باز هم شاهد موفق شدن در تشخیص چهره هستید باید بگوییم که نگران نباشید ، این فرایند ممکن است کمی طول بکشدتا یک الگوریتم درست و بدون اشتباه توسط سیستم تشخیص چهره آیفون X ساخته شود ، بلکه به مرور زمان اشتباه های تشخیص چهره کمتر می شود طوری که دیگر با آن روبرو نشوید.

 

افزایش حسگر اثر انگشت در گوشی های قبل از آیفون X

 

اگر شما یک آیفون X ندارید اما از نسخه های قبلی آن برخوردار هستید که دارای تاچ آیدی هستند ما برای شما مقاله ای داریم که توسط آن می توانید قدرت حسگر و تشخیص حسگر اثر انگشت را افزایش دهید. برای مطالعه این مقاله اینجا را کلیک کنید. و یا وارد دکمه زیر شوید.

 

[button type=”round” color=”” target=”_blank” link=”https://techtip.ir/1396/07/29/%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%af%d9%82%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/”]خواندن[/button]

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *