تبلیغات

تبلیغات

آیسان کارت مرجع خرید کارت در ایران

aysankart1

آیسان کارت فعالیت خود را در بستر شبکه های اجتماعی در سال 1394 آغاز و سپس در سال 1399 در سایت خود را راه اندازی کرد. در طی این چند سال، با تلاش مستمر ارائه دهنده بهترین و درخورترین خدمات چاپ کارت های سرگرمی به مشتریان محترم می باشد. دست اندرکاران آیسان کارت می کوشند تا در کنار طراحی و چاپ محصولات باکیفیت، پشتیبانی دقیق و سریع در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز داشته باشند. با مراجعه به وبسایت آیسان کارت، علاوه بر یافتن محصولات مورد نظر خود، می توانید از مطالب وبلاگ شامل تحلیل کارت ها و معانی ساعت های جفت نیز بهرمند شوید!

 

آیسان کارت

معرفی محصولات

خوب است نگاهی به لیست محصولات آیسان کارت و ویژگی آنها بی اندازیم!

تخصصی ترین طرح های کارت تاروت را می توانید در آیسان کارت بیابید. تاروت جزء مشهورترین نوع فال ها شناخته می شود که با دارا بودن 78 عدد کارت، پای ثابت بسیاری از محافل پیشبینی و پیشگویی است. تاروت با انعطاف پذیری بالا تلاش می کند مخاطبان خود را از لحاظ روحی و روانی اغنا و بهتری نمسیر را برای آنان مشخص کند! برای مثال اگر در دوراهی قرار گرفته اید و یا اگر راجع به آینده روابط اجتماعی و عاطفی خود کنجکاو هستید، تاروت از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می گردد. با توجه به تنوع بسیار کارت های تاروت در آیسان کارت، محال است طرح دلخواه خود را پیدا نکنید!

به علاوه، کارت های لنورماند و کارت اوراکل نیز دو دسته بندی مهم و پرفروش آیسان کارت می باشند! مهم است بدانید که فال لنورماند برای عمیق شدن در شخصیت یک فرد، افکار و احساسات اوست که شخص را در رسیدن به بهترین منش و رفتار یاری می دهد. همچنین اوراکل نیز با شباهت اندک خود به تاروت، به بررسی عمیق مسیر زندگی شخص می پردازد. هرچند اگر از فال برای تصمیم گیری های مهم و رهایی از اضطراب و تردید استفاده می کنید، بهتر است یا از قبل جزوه های ارائه شده در آیسان کارت را مطالعه به دقت کنید و یا از اشخاص چیره دست و آگاه کمک بگیرید.

سایر محصولاتی که توسط آیسان کارت ارائه می شود به این شرح است: کارت های رونز، تاروکل، ای چینگ، کاترین ژوزفین و کارت های قهوه و شمع که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند و با مطالعه جزوه ها به تسلط نسبی خواهید رسید.

راهنمای خرید کارت:

از دسته بندی هایی که در بالا نام برده شدند، هرکدام که دلخواه شماست را انتخاب کنید. بهتر است ابتدا صفحه های روش های ارسال و قوانین مرجوعی را به طور کامل مطالعه فرمایید. ثبت سفارش شما به معنی پذیرفتن تمام موارد است.

همچنین بخوانید  کدام مکان های گردشگری ایران برای توریست های خارجی جذابیت بیشتری دارند؟

 سپس می بایست که سایز و جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید. کارت ها در 5 جنس متفاوت( لمینت مات یا براق، گلاسه سلفون یا بدون سلفون، مقوایی ) و همچنین در سایزهای ایکس لارج، نرمال و مینی ارائه می شوند. توجه داشته باشید ک قیمت تمام شده هر جنس و سایز متفاوت از دیگری است. همچنین می توانید تعداد دقیق هر کدام از دک ها را زیر تصاویر هر کارت مشاهده فرمایید.

پس از آن کلا یا کالاها به سبد خرید خود اضافه می شود و پس از وارد نمودن مشخصات خود و تصویه حساب، سفارش شما ثبت می شود و می توانید آن را پیگیری کنید و 7 الی 10 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

 

آیسان کارت

جمع بندی

در انتها باید خاطرنشان کرد که آیسان کارت از بهترین و مطمئن ترین ها برای تهیه کارت های فال و سرگرمی می باشد و کادر ماهر و  متعهد آیسان کارت همواره پایبند اصول خود خواهند بود. مشتریان گرامی می توانند برای انتقال انتقادات و یا راهنمایی و مشاوره با شماره تماس 09393211299 و یا صفحه اینستاگرام، تلگرام و یا واتس اپ در ارتباط باشید.

www.aysancard.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *