تبلیغات

تبلیغات

خرید بهترین شارژر باتری ویپ

battryvip

خرید بهترین شارژر باتری قلیون شارژی و ویپ

همهٔ ما نام ویپ یا سیگار الکترونیکی را شنیده‌ایم. این ابزارها وسیله‌ای مشابه سیگار هستند. بسیاری از افراد به‌منظور ترک سیگار و قلیان، از ویپ و قلیان‌های شارژی استفاده می‌کنند. این تجهیزات در مدل‌ها و نمونه‌های مختلفی در بازار موجود هستند. ویپ‌ها و قلیان‌های شارژی با کمک باتری کار می‌کنند و با خالی شدن باتری می‌توان با استفاده از شارژر‌های حرفه ای آن‌ها را شارژ کرد تا باتری آن ها آسیب نبیند و طول عمر بالایی داشته باشند..با توجه به این‌که شارژر باتری ویپ‌  و قلیان‌های برقی در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند، بسیاری از افراد نمی‌توانند یک شارژر باتری مناسب را انتخاب کنند. ما در این مطلب نکاتی درمورد خرید شارژر باتری ویپ به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید خریدی آگاهانه‌تر داشته باشید. همچنین به شما خواهیم گفت که بهترین شارژر باتری ویپ کدام شارژر‌ها هستند.

نکات خرید شارژر باتری ویپ و قلیون شارژری

با رعایت نکات زیر می‌توانید بهترین شارژر باتری مخصوص ویپ یا قلیان شارژی را را خریداری کنید:

نوع باتری

برای خرید شارژر‌های سیگار الکترونیکی و قلیان‌های شارژی، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که شارژر‌ها نمی‌توانند تمام باتری‌ها را شارژ کنند. بنابراین مهم است که بدانید ویپ شما از کدام نوع باتری استفاده می‌کند. در بخش مشخصات شارژر می‌توانید مطمئن شوید که این شارژر می‌تواند باتری شما را شارژ و یا پشتیبانی می کند یا خیر.

محافظت‌های ایمنی

برای خرید شارژر باتری قلیون شارژی و سیگار الکترونیکی باید به نکات ایمنی توجهٔ ویژه‌ای داشته باشید. بدین منظور شما باید به دنبال شارژری باشید که از اتفاقاتی مانند آسیب رساندن به باتری، منفجر شدن یا آتش گرفتن آن جلوگیری کند. شارژر باتری ویپ موردنظر شما باید محافظت‌های ایمنی زیر را ارائه دهد:
•    محافظت از قطبیت معکوس: منظور از این محافظت این است که اگر باتری را به‌صورت اشتباه درون شارژر قرار دادید، جریان برق به‌صورت خودکار قطع شود.
•    جلوگیری از شارژ بیش از حد: شارژ بیش از حد می‌تواند تأثیرات منفی روی باتری داشته باشد و موجب کاهش طول عمر باتری خواهد شد. به همین علت شارژر شما باید این قابلیت را داشته باشد که از پر شدن بیش از حد باتری جلوگیری کند.
•    محافظت در برابر گرما: اگر قصد خرید شارژر باتری لیتیومی یا دیگر باتری‌ها را دارید، باید قبل از خرید به دنبال شارژی باشید که با طراحی اتلاف حرارت تولید شده باشد.

همچنین بخوانید  بهترین برند لپ تاپ در ایران چیست؟

نحوهٔ تامین برق شارژر باتری

علاوه‌بر موارد فوق، شما باید قبل از خرید، به منبع تغذیهٔ شارژر نیز توجه کنید. برای مثال، اگر عادت دارید در محل کار ویپ خود را شارژ کنید و برای شارژ آن از آداپتور‌های دیواری استفاده می‌کنید، بهتر است شارژر شما از آداپتور برق AC پشتیبانی کند. یا اگر در ماشین و جاده می‌خواهید آن‌ها را شارژ کنید، بهتر است به سراغ آداپتور فندکی ۱۲ ولت خودرو  یا کابل شارژ USB-C بروید.

بهترین شارژر‌های مناسب باتری ویپ

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، برای شارژ کردن باتری‌های ویپ‌ها یا سیگار‌های الکتریکی، شارژر‌های متنوعی تولید شده‌است. این تنوع محصول مشتریان را سردرگم می‌کند و آن‌ها برای خرید شارژر باتری ویپ با مشکل مواجه می‌شوند. به همین جهت ما تصمیم گرفتیم در این بخش، بهترین شارژر باتری ویپ را به شما معرفی کنیم تا برای خرید انواع شارژر مانند شارژر باتری لیتیومی و دیگر باتری‌ها، با مشکل مواجه نباشید: برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع شارژر باتر لیتیومی اینجا کلیک کنید.

 

شارژر باتری ویپ

شارژر باتری ویپ : نایتکر Nitecore CI۴

اگر قصد خرید شارژر باتری سیگار برقی را دارید، ما به شما شارژر باتری نایتکر Nitecore CI۴ را پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این شارژر، قادر خواهید بود همزمان 4 عدد باتری 21700 یا 18650 را با بالاترین سرعت یعنی تا 3,000 میلی آمپر شارژ کنید. همچنین می توانید دیگر باتری ها مثل نیم‌قلمی و قلمی را به‌ راحتی شارژ کرد. این شارژر برای افرادی که به دنبال خرید شارژر قلیون شارژی همه کاره هستند، بسیار مناسب است. برای خرید این شارژر اینجا کلیک کنید.
ویژگیهای این شارژر عبارتند از:
•    دارای سرعت شارژ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر؛
•    قابلیت شارژ کردن باتری‌های نیم‌قلمی، قلمی و لیتیوم یون؛
•    امکان شارژ ۴ باتری به‌صورت همزمان در کانال‌های جداگانه؛
•    قطع خودکار جریان برق پس از شارژ شدن باتری؛
•    مقاومت بالا در برابر آتش؛
•    دارای قابلیت حفاظت قطبیت معکوس و اتصال کوتاه؛
•    شناسایی ولتاژ مناسب؛
•    پشتیبانی از 23 سایز باتری

شارژر باتری نایتکر Nitecore UI۲

افرادی که قصد خرید شارژر سیگار برقی یا ویپ را دارند، می‌توانند شارژر باتری نایتکر Nitecore UI۲ را انتخاب کنند. این شارژر به‌صورت دوکاناله طراحی شده‌ است و نسبت به مدل بالا یعنی CI4 ساده تر بوده و فقط می توانید انواع باتری‌های IMR و لیتیوم یون را با آن شارژ کنید. این شارژر یک مدار الکترونیکی هوشمند دارد که می‌تواند بهترین حالت شارژ را برای باتری شما به صورت اتوماتیک انتخاب کند.
از ویژگیهای این شارژر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
•    امکان شارژ دو باتری به‌صورت همزمان در کانال‌های جداگانه؛
•    امکان قطع جریان برق پس از شارژ شدن کامل باتری؛
•    قابلیت انتخاب حالت شارژ مناسب؛
•    پشتیبانی از حالت حفاظت قطبیت معکوس؛
•    قابلیت سازگاری با پنل‌های خورشیدی ۵ ولت و پاور بانک‌ها؛
•    تولیدشده از مواد پی‌سی و مقاومت بالا در برابر آتش؛
•    پشتیبانی از 31 سایز باتری

همچنین بخوانید  برج خنک کننده صنعتی

 

شارژر باتری ویپ

شارژر نایتکر Nitecore Q۶

از دیگر مدل‌های مناسب برای خرید شارژر باتری ویپ می‌توان به شارژر نایتکر Nitecore Q۶ اشاره کرد. اگر جزء افرادی هستید که از باتری لیتیومی زیاد استفاده می کنید این شارژر با ۶ کانال می تواند باتری های شما را شارژ کند. این شارژر‌ می‌توانند از انواع باتری‌های IMR و لیتیوم یون پشتیبانی کنند. ویژگی‌های این مدل به شرح زیر هستند:
•    دارای مدار الکترونیک به جهت توزیع جریان منظم بین تمام کانال‌ها؛
•    دارای دو حالت شارژ؛
•    قابلیت تعیین خودکار سطح توان باتری و انتخاب ولتاژ؛
•    قطع شدن جریان پس از کامل شدن باتری.

 

شارژر باتری ویپ

شارژر باتری قیلیون شارژی Nitecore i۸

یکی دیگر از بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید شارژر باتری ویپ، شارژر باتری Nitecore i۸ است. این شارژر دارای ۸ کانال است و بین مدل های کمپانی معتبر نایتکر بیشترین جایگاه برای شارژ باتری را دارد و می تواند همزمان 8 عدد باتری لیتوم یون یا قلمی و نیم قلمی به صورت مستقل از یکدیگر را شارژ کند. ویژگی‌های این مدل به شرح زیر هستند:

  •       دارای مدار الکترونیک به جهت توزیع جریان منظم بین تمام کانال‌ها؛
    •    دارای دو حالت شارژ؛
    •    قابلیت تعیین خودکار سطح توان باتری و انتخاب ولتاژ؛
    •    قطع شدن جریان پس از کامل شدن باتری.
    •    قابلیت شارژ کردن باتری‌های نیم‌قلمی، قلمی و لیتیوم یون؛

جمع‌بندی

توجه داشته باشید تمام شارژهای کمپانی نایتکر با گارانتی معتبر توسط فروشگاه جی لایت نمایندگی رسمی و انحصاری برند نایتکر در ایران به آدرس اینترنتی www.glite.ir عرضه می شود. همچنین شما می توانید انواع باتری با کیفیت مناسب باتری قلیان شارژی ، سیگار برقی را از جی لایت تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع باتری ویپ و خرید باتری سیگار الکترونیکی و هر گونه سوال می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۹۳۵۶ و یا ۰۹۱۰۷۴۴۷۹۷۴ تماس گرفته و یا در روبیکا و واتس آپ با ما در ارتبط باشید. ما در این مطلب سعی کردیم بهترین مدل‌های شارژر باتری ویپ را به شما معرفی کنیم تا کمی از سردرگمی شما بکاهیم. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید باشند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *