تبلیغات

بهترین برند لپ تاپ در ایران چیست؟

403b920f-d709-48a3-8084-43d96baf510b

بهترین برند لپ تاپ در ایران کدام است؟ اگر به تازگی برای خرید لپ تاپ به بازار رفته باشید و یا در سایت های اینترنتی به دنبال یک لپ تاپ مناسب هستید، بدون شک با برندهای مختلفی روبه‌رو خواهید شد. در اینجا از خود می پرسید که کدام برند لپ تاپ بهتر است؟ در واقع بهترین برند لپ تاپ برای هر فردی متفاوت است و بسته به نیازها و ترجیحات خود شما بستگی دارد.

به این منظور که بهترین برند لپ تاپ برای یک گیمر حرفه ای با یک کاربر معمولی و یا کسی که مشغول کارهای گرافیکی و رندرینگ است فرق می کند. در ادامه چندتا از بهترین برندهای لپ تاپ در ایران را معرفی می کنیم و ویژگی‌های مثبت هر کدام را نیز بیان می کنیم که با توجه به آن می توانید لپ تاپ مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

Hp، تنوع مدل بالا و با کیفیت

Hp یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لپ تاپ است که برای هر نوع استفاده ای سری مخصوص به خود را عرضه می کند. لپ تاپ های اچ پی تنوع بالایی دارند که شامل سری هایی همچون ENVY، Spectre، Pavilion، EliteBook، ZBook، Victus و OMEN می‌شود و همچنین بسیاری از کروم بوک ها را نیز تولید می کند.

این شرکت بهترین لپ تاپ های دانشجویی را تولید می کند و همچنین دارای مجموعه ای از بهترین لپ تاپ های گیمینگ، رندرینگ، نوت بوک های قدرتمند و تبلت های دو در یک است. علاوه بر تنوع بالا، کیفیت محصولات اچ پی نیز بالا است و برای کسانی که قصد خرید لپ تاپ دست دوم را دارند یک انتخاب عالی است.

Asus، قابل اعتماد و مقرون به صرفه

ASUS یکی از بهترین برند های لپ تاپ های گیمینگ به شمار می رود. شرکت ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها از جمله نوت بوک های قابل حمل، لپ تاپ های گرافیکی باریک، مدل‌های گیمینگ و همچنین کروم بوک ها را تولید می کند. ایسوس نیز مانند HP لپ تاپ های خود را در کلاس های مختلفی تولید می کند که شامل ROG, TUF, ZenBook و VivoBook می شود که شما می توانید مدل های استوک و اپن باکس این سری ها را با قیمت بسیار مناسب در آترین کالا تهیه کنید.

ویژگی بارز لپ تاپ های ایسوس داشتن صفحه نمایش با وضوح بالا، طراحی شیک، عمر باتری طولانی، تنوع در مدل، سبک و قابل حمل بودن است. شایان ذکر است که لپ تاپ های ایسوس قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند که باعث شده تا ایسوس جزو بهترین برند لپ تاپ در ایران باشد و در میان کاربران محبوبیت بالایی کسب کند.

همچنین بخوانید  نرم افزار ترجمه، دوبله و تولید اتوماتیک زیرنویس برای همه ویدیو ها (ویدابیا)

Lenovo، دارای ویژگی های نوآورانه

لنوو اغلب در خط مقدم فناوری های جدید قرار دارد و فاکتورهایی همچون نمایشگر e-ink، صفحه نمایش دوگانه را روی لپ تاپ های خود پیاده می کند. مجموعه لپ تاپ های کنونی لنوو گسترده است و شامل سری‌هایی همچون Legion, IdeaPad, Yoga و ThinkBook می شود که سری تینک بوک به عنوان بهترین لپ تاپ های تجاری شناخته می شوند.

گستردگی در مدل، مقرون به صرفه، عمر باتری طولانی و تنوع بالای قیمت از ویژگی های برتر لپ تاپ های لنوو به شمار می رود که باعث شده به برندی محبوب تبدیل شود و امروزه 25 درصد سهم بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. ناگفته نماند علاوه بر مدل های نو، به دلیل ارزان بودن قیمت لپ تاپ لنوو دست دوم ، مدل های استوک و دست دوم نیز در بازار محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

Dell، تنوع در مدل و قیمت

کم لطفی است اگر در لیست بهترین برند لپ تاپ نام دل برده نشود. شرکت دل نیز یکی از تولید کنندگان بزرگ لپ تاپ در جهان به شمار می رود که دارای مارک های معروفی مانند Latitude, Precision, XPS, Inspiron و همچنین Alienware است. دل برای هر نوع استفاده ای یک مدل مخصوص را پیشنهاد می کند، مثلا سری XPS لپ هایی حرفه ای با طراحی باریک و سخت افزاری قدرتمند هستند و سری Precision نیز بهترین لپ تاپ های گرافیکی و رندرینگ را در بر می گیرند.

اگر گیمر حرفه ای هستید، سری Alienware بهترین انتخاب شما است و اگر یک لپ تاپ با کاربری روزمره، دانشجویی و یا اداری می خواهید، سری Inspiron گزینه مناسبی خواهد بود. لپ تاپ های دل با نوآوری های جدید و طراحی های منحصر به فردی تولید می شوند مخصوصا در مدل‌های رده بالا مانند XPS، Precision و Alienware، و معمولا از نظر باتری عملکرد مناسبی دارند.

Apple، کیفیت ساخت بی نظیر

Apple نیز یکی دیگر از برندهای معروف لپ تاپ در جهان به شمار می رود که به دلیل کیفیت بالای محصولات مشهور است. اپل همیشه سعی کرده قابل حمل ترین نوت بوک ها را تولید کند که در عین حال قدرت پردازشی بالا و عمر باتری طولانی نیز داشته باشند و این چنین نیز بوده است. استفاده از پردازنده های سیلیکونی در سال 2020 نیز باعث شد مک بوک اپل در میان قدرتمندترین و کم مصرف ترین لپ تاپ های بازار قرار گیرد.

مک بوک های اپل سخت افزار قدرتمندی دارند و برای کارهای سنگین مانند رندرینگ و طراحی 3D مناسب هستند. اما قابلیت گیمینگ را ندارند و از طرفی نیز بسیار گران هستند و خرید آن برای همه مقدور نیست که البته اگر بودجه محدودی دارید می توانید مک بوک استوک را با قیمت بسیار کمتری از فروشگاه آترین کالا تهیه کنید. مک بوک استوک قیمت مناسبی دارد اما نسبت به قیمت لپ تاپ استوک hp و یا دل گران تر است و اگر باز هم محدودیت بودجه دارید، دل و یا HP انتخاب بهتری هستند.

همچنین بخوانید  دندانپزشکی ارزان در تهران کجاست؟

Microsoft، بهترین برند لپ تاپ برای کاربران ویندوز

مایکروسافت اولین سرفیس خود را در سال 2012 عرضه کرد که این یعنی این شرکت در تولید لپ تاپ بسیار جوان است. طراحی بسیار باریک و سبک با بدنه آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی عالی، عمر باتری طولانی و همچنین وجود مدل های گسترده سرفیس استوک و کارکرده در بازار، مایکروسافت را در لیست بهترین برند لپ تاپ در ایران قرار داده است.

Msi، بهترین انتخاب برای گیمرهای حرفه ای

MSI یکی از بهترین برندهای لپ تاپ گیمینگ است که به دلیل تولید مدل های رده بالای گیمینگ شناخته شده است. شرکت ام اس آی یک برند پیشرو برای گیمرها است و لپ تاپ های MSI نیز عمدتا به نوآوری در بازی اختصاص داده شده اند که از جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزارها نیز بهره می برند. به طور کلی لپ تاپ MSI از هر نظر دارای برتری است و تنها ایراد آن قیمت بالا و طراحی سنگین است که قابلیت استفاده در کارهای معمولی را ندارند.

خرید بهترین لپ تاپ استوک در آترین کالا

بهترین برند لپ تاپ بسته به نیاز کاربر و بودجه آن متفاوت است، با این حال در اینجا چندتا از بهترین ها را معرفی کردیم که مدل‌های استوک آنها در ایران طرفداران زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی آترین کالا مدل های زیادی از لپ تاپ های استوک و کارکرده از بهترین برندها را با قیمت مناسبی عرضه می کند. اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید می توانید در میان مدل‌های موجود در آترین کالا بسته به نوع کسب و کار و همچنین بودجه خود بهترین لپ تاپ را انتخاب و با کمترین قیمت، تضمین اصالت و تست 7 روزه تهیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *