تبلیغات

تبلیغات

صفر تا صد خرید انگشتر مردانه طلا برای خوش سلیقه‌ها

zarir

یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های زینتی برای مردان، انگشتر است. انگشتر نه تنها می‌تواند تأثیر فوق العاده‌ای بر استایل مردانه داشته باشد، بلکه از جمله زیورآلاتی است که می‌توان آن را به صورت دائمی در هر مکان و موقعیتی استفاده کرد. برای اکثر آقایان انتخاب یک مدل انگشتر مردانه طلا مناسب کار سختی به نظر می‌رسد؛ چرا که تنوع طرح و مدل در ساخت انگشترهای طلا بسیار زیاد بوده و می‌توان برای هر سبک استایل و سلیقه‌ای مدلی را در نظر گرفت. کارشناسان طراحی جواهر سایت زر، راهنمای انتخاب و خرید انگشتر مردانه را در قالب مقاله‌ای که مشاهده می‌کنید برای شما آماده کرده اند. با ما همراه باشید تا این نکات مهم را بدانید.

 

انگشتر مردانه طلا و جواهر - خرید در سایت زر

انگشتر جواهر مردانه؛ یک انتخاب ساده با یک دنیا حرف!

اگرچه جواهرات از نظر مادی ارزش زیادی داشته و غالبا به چشم یک سرمایه‌گذاری به آن‌ها نگاه می‌شود اما انتخاب و خرید طلا و جواهر می‌تواند نمادی از سلیقه و شخصیت یک فرد باشد.  انگشتر مردانه طلا به عنوان یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های مردانه در دنیای جواهرات و همچنین همراه همیشگی استایل آقایان، نقش مهمی در این میان ایفا می‌کند.

انگشتر مردانه می‌تواند شامل حلقه ازدواج که نمادی از تأهل و تعهد بعد از ازدواج محسوب می‌شود تا انگشترهای لوکس، پر زرق و برق و اسپرت می‌شود. این که شما انگشتر را با چه هدف و کاربردی تهیه می‌کنید نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت.

در گذشته‌های دور انگشتر مردانه طلا نمادی از تمول و موقعیت اجتماعی مردان بوده و به عنوان مظهری از قدرت و ثروت توسط طبقه اشراف و ثروتمندان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. به مرور با توجه به افزایش طرح‌ها و مدل‌ها در ساخت انگشتر مردانه، استفاده از این اکسسوری به شکل گسترده‌تری در میان همه اقشار رواج پیدا کرد.

در حال حاضر انگشتر مردانه به عنوان حلقه ازدواج، انگشتری با سنگ‌های جواهر محبوب و پر معنا، یک اکسسوری شیک و خاص برای تکمیل استایل و… به کار برده می‌شود.

قیمت انگشتر طلا و جواهر مردانه؛ وقتی پای بودجه در میان است!

یکی از مهمترین چالش‌ها پیش روی خرید انگشتر مردانه طلا، قیمت آن است. انگشترهای مردانه عموما نسبت به مدل‌های مشابه زنانه سنگین‌تر هستند و در نهایت قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. قیمت یک انگشتر مردانه با توجه به مواردی چون متریال ساخت (طلا یا پلاتین)، نوع نگین‌های جواهر و تعداد آن‌ها، وزن طلا یا پلاتین به کار برده شده در ساخت و نرخ زنده طلا تعیین می‌شود. هرچه بودجه بیشتری برای خرید انگشتر طلا مردانه در نظر داشته باشید خرید بهتری خواهید داشت.

همچنین بخوانید  شبکه خصوصی مجازی چیست؟ VPN چیست؟

 

خرید انواع انگشتر طلا مردانه جواهر

راهنمای خرید انگشتر جواهر مردانه؛ انتخابی آگاهانه و جذاب برای مردان!

برای این که بتوانید انگشتر مناسبی انتخاب کنید لازم است تا با انواع انگشترهای مردانه آشنا شوید و کاربرد هریک از آن‌ها را بدانید. انگشتر طلا مردانه به لحاظ شکل و طرح و همچنین کاربردی که دارند در دسته‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که عبارتند از:

انگشتر خاتم دار؛ انتخابی باب سلیقه

این مدل انگشترهای مردانه را باید یکی از قدیمی‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های انگشتر در نظر گرفت. این انگشترها دارای یک نماد اصلی است که ممکن است شکل خاصی از یک نگین جواهر یا طراحی نمادی از جمله صلیب، علامت برندی خاص و… باشد.

حلقه‌های ازدواج؛ نمادی از تأهل و تعهد

حلقه‌های ازدواج مردانه شامل مدل‌های بسیاری می‌شود که از حلقه‌های ست تا حلقه‌های تک نگین و طرح دار را شامل می‌شود. این انگشتر معمولا در انگشت حلقه دست چپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آنجایی که باید دائما همراه شما باشد بهتر است دنبال مدل‌های ساده‌تر و راحت‌تری باشید که با همه استایل‌های شما نیز به خوبی ست شود.

انگشترهای مخصوص انگشت کوچک

استفاده از یک انگشتر در انگشت کوچک دست چپ یا راست در میان مردان رواج بسیاری دارد. برای انتخاب این دسته از انگشترها بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که به راحتی بتوان آن‌ها را در انگشت کوچک مورد استفاده قرار داد. می‌توان از انگشترهای خاتم دار نیز برای این دسته استفاده کرد.

انگشترهایی مخصوص انگشت شست

چند سالی است که استفاده از انگشتر در انگشت شست رواج زیادی یافته و ترند محبوبی در میان مردان جوان محسوب می‌شود. عموما از انگشترهای بزرگ و لوکس برای این انگشت استفاده می‌شود.

کدام انگشترها برای آقایان مناسب‌تر است؟

حال که با انواع انگشترها آشنا شدید احتمالا این سوال برای شما مطرح می‌شود که کدام مدل از انگشترها برای مردان مناسب‌تر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم انتخاب مدل انگشتر تا حدود زیادی به سلیقه و استایل شما بستگی خواهد داشت. از آنجایی که مردان در محیط کاری از دستان خود بیشتر استفاده می‌کنند و یا ممکن است در مکان‌هایی چون باشگاه‌های ورزشی، پیک نیک، مسابقات ورزشی، رانندگی و… انگشتر خود را به دست داشته باشند، انتخاب انگشترهایی با استحکام و دوام مناسب، طراحی ساده‌تر و بدون نگین برای مردان مناسب‌تر است. این در حالی است که اگر می‌خواهید انگشتر انتخابی خود را تنها در مجالس و میهمانی‌ها استفاده کنید می‌توانید سراغ طرح‌های کلاسیک، نگین دار و لوکس‌تر رفته و انگشترهایی را انتخاب کنید که با استایل‌های رسمی همخوانی خوبی دارد. همچنین می‌توانید انگشتر مردانه طلای خود را با ساعت، دستبند، دکمه سرآستین، گیره کراوات و… نیز ست کنید.

همچنین بخوانید  برترین زبان‌ها و شرکت های برنامه نویسی تحت وب

حرفه‌ای‌ترین ایده‌های انگشتر طلا مردانه چیست؟

دنیای طلا و جواهرات مردانه بیش‌ازپیش به فرم‌های هندسی و معمارانه تمایل دارد. حجم طلای به‌کاررفته در طراحی انگشتر طلا مردانه عموما زیاد است و رینگ‌هایی قدرتمند و درشت را شاهد هستیم که تضمین‌کننده‌ی جلوه و استحکام انگشتر در طولانی‌مدت خواهند بود. همچنین علاوه بر طلا، استفاده از پلاتین در طراحی انواع انگشتر لاکچری مردانه عمومیت دارد. شما می‌توانید بخش مخصوص انگشترهای پلاتین مردانه را در فروشگاه طلا و جواهر زر مشاهده کرده و به‌روزترین ایده‌ها را مقایسه کنید.

 

سایت معتبر طلا و جواهر زر - خرید آنلاین طلا

قیمت تمام‌شده‌ی جواهرات مردانه پلاتین تفاوت چشم‌گیری با نمونه‌های ساخته‌شده از طلا دارد و یک سرمایه‌گذاری ایمن درزمینه‌ی جواهرات خواهد بود. بااین‌حال، نباید فراموش کنیم که سنگ‌های قیمتی، نقطه عطف جواهرات لاکچری هستند.

خرید جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا و جواهر مردانه در سایت زر

خرید انگشتر مردانه طلا وقتی با تنوع زیادی از مدل و طرح‌های جواهر روبه رو باشید دلپذیرتر خواهد بود. در این شرایط شما می‌توانید انتخاب دلخواه‌تری داشته و سلیقه بیشتری را در خرید خود اعمال کنید. سایت طلا و جواهر زر به آدرس zar.ir یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر است که می‌توانید جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا و جواهر مردانه را در گالری‌های مختلف آن مشاهده کرده و انتخابی متفاوت را تجربه کنید.

همچنین امکان یک خرید کاملا سفارشی از نظر انتخاب نوع متریال ساخت انگشتر (انواع رنگ‌های طلا و پلاتین) انتخاب نوع نگین جواهر، تعداد، اندازه و تراش آن، میزان طلای به کار رفته در ساخت انگشتر متناسب با بودجه و همچنین تعیین سایز و… برای مشتریان عزیز فراهم است.

ما طیفی از حرفه‌ای‌ترین امکانات تغییر ظاهر و ابعاد جواهر به‌علاوه‌ی نوع و شکل برش سنگ‌های قیمتی را برای تک‌تک جواهرات پیشنهادی فراهم کرده‌ایم. علاوه بر امکان خرید اینترنتی و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور، شما می‌توانید به‌صورت حضوری نیز جهت سفارش و خرید جواهرات نفیس زر اقدام کنید. شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۴۱۵۰۳ و ۰۲۱۸۸۶۴۱۵۰۴ و همچنین شماره همراه ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ راه‌های ارتباطی در دسترس برای استفاده از خدمات مشاوره هستند که اطلاعات‌پایه تا حرفه‌ای سفارش و خرید انواع جواهرات کلکسیونی و قیمتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سایت طلا و جواهر زر، جایی برای حرفه‌ای‌ها

شما می‌توانید با حضور در هر زیرمجموعه و مقایسه‌ی سریع محصولات به لحاظ طراحی و قیمت، بهترین انتخاب را داشته باشید. دیگر نیازی به حضور در محیط‌های پرازدحام و نگرانی بابت انتخاب از میان نمونه‌های محدود نیست. در سایت طلا و جواهر زر، شما عملاً وارد دریایی از انتخاب‌های بسیار وسوسه کننده و پرشمار خواهید شد.

همچنین بخوانید  تجهیزات استودیو کروماکی خانگی برای ساخت استودیو تولید محتوا

طلا و جواهر ترکیبی از طلای خالص یا پلاتین و نمونه‌های کمیاب و باارزش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی است. ارزش این جواهرات به کمک تهیه‌ی شناسنامه‌ی بین‌المللی و فاکتور معتبر فروشگاه طلا و جواهر زر تضمین می‌شود و به شما امکان یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و به‌صرفه درزمینه‌ی ایده‌های زیبایی شناسانه را خواهد داد.

تراش‌هایی از سنگ‌های قیمتی و فاخر را به کلکسیون جواهرات شخصی خود اضافه کنید و علاوه بر بهره‌مندی از خواص این سنگ‌های قیمتی، پشتیبانی از سرمایه‌ی خود را به این ایده‌های زیرکانه و حرفه‌ای بسپارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *