تبلیغات

تبلیغات

گوگل وان (Google One) چیست ؟ 4 دلیل برای اینکه چرا به آن نیاز دارید

What-is-Google-One-4-reasons-to-use-it

در دنیای امروزی که فناوری اطلاعات حرف اول را می زند، استفاده از ابزارهایی که به ما کمک می کنند تا اطلاعات و داده های خود را به طور ایمن و موثر مدیریت کنیم، بسیار اهمیت پیدا می کند. گوگل وان، یکی از همان سرویس هایی است که ویژگی های فراوانی همچون فضای ذخیره سازی اضافی، ابزار های هوش مصنوعی و ادغام با سایر برنامه های گوگل و بسیاری از موارد دیگر را ارائه می دهد.

ما در این مقاله قصد داریم، علاوه بر توضیح کوتاهی از گوگل وان، 4 دلیل کلیدی برای استفاده از آن را مورد بررسی قرار دهیم تا دیدگاهی عمیق تر از این سرویس گوگل داشته باشیم. بنابراین، توصیه می کنیم، با ما در ادامه مقاله همراه باشیم.

سرویس گوگل وان چیست ؟

نماد گوگل وان

Google One یک سرویس اشتراکی است که در می 2018 راه اندازی شد و به شما اجازه می دهد تمام اطلاعات ذخیره شده در سایر سرویس ها را به صورت یکجا مدیریت کنید. کاربران این سرویس تا مارس 2024 به بیش از 100 میلیون مشترک رسیده است و باعث می شود کاربرانی که این اشتراک را تهیه کرده اند، فضای ذخیره سازی Google Cloud افزایش پیدا کرده و به برخی از ویژگی هایی چون هوش مصنوعی Gemini، ویژگی های اضافی در تماس ویدیویی Google Meet و ابزارهای ویرایشی در Google Photos دسترسی داشته باشند.

به بیان دیگر، گوگل وان خود را اینگونه تعریف می کند : “Google One سرویس اشتراکی است که فضای بیشتری به کاربران خود برای استفاده از سایر سرویس های گوگل می دهد.”

هزینه اشتراک سرویس Google One چقدر است ؟

اشتراک های سرویس گوگل وان به سه بخش Basic، Premium و AI Premium تقسیم می شوند که در ادامه می توانید قیمت نهایی آنها را به دلار مشاهده کنید:

  • Google One Basic (100 گیگابایت): 2.49 دلار در ماه و 24.99 دلار به صورت سالیانه
  • Google One Premium (2 ترابایت): 12.49 دلار در ماه و 124.99 دلار به صورت سالیانه
  • AI Premium (2 ترابایت): 32.99 دلار در ماه، اشتراک سالیانه در دسترس نیست

سرویس Google One Premium دسترسی به ابزار “Google Workspace Premium” را ارائه می دهد. در عین حال، AI Premium امکان استفاده از Gemini در Gmail، Google Docs، Meet و Slides را به شما ارائه خواهد داد. در مورد سرویس Google One Basic اطلاعات کمتری در دسترس است.

چرا باید از گوگل وان استفاده کنیم؟

Google One چندین مزیت مانند افزایش فضای ذخیره سازی و امنیت آنلاین بهتر دارد. با این حال، مزایای دیگری نیز وجود دارد که شاید به آنها فکر نکرده باشید. در ادامه به 4 مورد از آنها اشاره کرده ایم:

همچنین بخوانید  نرم افزار حسابداری هلو چیست و چه مزایا و معایبی دارد ؟

از هوش مصنوعی با اشتراک گوگل وان استفاده کنید

می توانید از هوش مصنوعی گوگل با نام Gemini به روش های مختلف و با بهترین ویژگی ها آزمایش کنید. پس از ارتقاء به سرویس AI Premium می توانید از جمینی بخواهید تا برایتان مقاله ای جامع تهیه کند، و یا متنی را به او بدهید تا برایتان خلاصه نویسی کند. این می تواند برای کاربرانی که قصد ارائه مطلبی را داشته باشند بسیار مفید واقع شود.

فضای ذخیره سازی را با دیگران به اشتراک بگذارید

کاربران گوگل وان، این امکان را دارند که بتوانند فضای ذخیره سازی خود را با حداکثر با 5 عضو دیگر خانواده به اشتراک بگذارند. یکی از مزایای این طرح آن است که در حالی، فضای ذخیره سازی بین چندین کاربر تقسیم می شود که ساید کاربران نمی توانند به اطلاعات و داده های شما در فضای ابری دسترسی پیدا کنند، مگر اینکه خودتان آن را به اشتراک بگذارید.

با گوگل وان به پیشنهادات انحصاری دست پیدا کنید

گوگل وان، برخی از پیشنهادات انحصاری را تنها برای کاربران وان در نظر گرفته است که سایرین از آن برخوردار نیستند. به عنوان مثال، اگر علاقه مند به تناسب اندام هستید، می توانید اشتراک Fitbit Premium را با Google One دریافت کنید (بدون پرداخت هزینه ای). و یا اگر از کاربران Google Nest هستید، ویژگی Nest Aware نیز فعال خواهد شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *