تبلیغات

تبلیغات

تجهیزات استودیو کروماکی خانگی برای ساخت استودیو تولید محتوا

choromakey

استودیو کروماکی خانگی یکی از مکان هایی است که در آن می توانید از تجهیزات کروماکی مورد نظر خود استفاده کنید. استودیو کروماکی خانگی در خانه یا فضای کوچک بر پا می شود. تجهیزات استودیو کروماکی خانگی عموما قابل حمل هستند و جای زیادی را اشغال نمی کنند.

فون کروماکی

فون کروماکی پرده ای سبز رنگ است که با نرم افزار هایی مانند پریمیر یا افتر افکتز جایگزین عکس یا ویدئو شما می شود. فون کروماکی از جمله تجهیزات استودیو کروماکی خانگی است. از فون کروماکی برای جایگزین کردن پس زمینه استفاده می شود.
فون کروماکی در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار قابل تهیه هستند. فروشگاه آنلاین کروماکی لند که مرجع تجهیزات کروماکی است، فون کروماکی را در ابعاد و مدل های مختلف برای خرید ارائه کرده است.
فون کروماکی یکی از ابزار هایی است که نقش پر رنگی در فیلم های سینمایی مشهور دارد. اکثر فیلم های علمی تخیلی جذاب و پر فروش در استودیو کروماکی حرفه ای فیلمبرداری شده اند.
فون کروماکی به شما کمک می کند تا از خلاقیت خود نهایت استفاده را ببرید. با فون کروماکی حد و مرز ها از بین می رود و می توان اتفاقات غیر طبیعی را به راحتی با جایگزین کردن پس زمینه ایجاد کرد.

استودیو کروماکی

پرده سبز یکی از لوازمی است که در انواع استودیو های کروماکی استفاده می شود

پایه کروماکی

فون کروماکی پارچه ای سبز رنگ است که برای قرار گرفتن پشت سر سوژه نیاز به یک نگهدارنده دارد. پایه های مختلفی با توجه به ابعاد فون کروماکی تعبیه شده اند. پایه کروماکی یکی از این نگهدارنده هاست. با استفاده از پایه کروماکی می توان پرده کروماکی را به صورت صاف و یکنواخت آویزان کرد.
هنگام استفاده از پرده سبز باید به چروک نبودن آن توجه کافی داشته باشید. اگر فون کروماکی دارای برآمدگی یا به اصطلاح شکم باشد، ویدئو شما نتیحه دلخواه نخواهد داشت.
پایه کروماکی در شکل های مختلفی وجود دارند. پایه کروماکی به صورت سه پایه نیز وجود دارد که جای کم تری اشغال می کند.
پایه کروماکی قابل باز و بسته شدن است. همین موضوع به شما کمک می کند تا با جای دادن پایه کروماکی در مجموعه تجهیزات استودیو خانگی بتوانید به راحتی پایه کروماکی را باز و بسته کنید.

استودیو کروماکی

 

رینگ لایت یکی از ابزار های است که برای نورپردازی سوژه و پرده سبز به کار می رود

نورپردازی استودیو با رینگ لایت

رینگ لایت یک حلقه نورانی جذاب است که این اواخر بسیار مورد توجه بلاگر ها واقع شده است. رینگ لایت یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات استودیو کروماکی خانگی برای نورپردازی است. بیشتر ویژگی های سایر تجهیزات نورپردازی کروماکی را می توان در رینگ لایت نظاره گر بود.
رینگ لایت را می توان در ابعاد متنوع و با قابلیت های مختلف خریداری کرد. رینگ لایت ها هم با گیره به گوشی وصل می شوند. هم می توان آن ها را بر روی میز قرار داد. برای نورپردازی فون کروماکی خود نیز می توانید از رینگ لایت استفاده کنید.
رینگ لایت حرفه ای قابلیت تنظیم حرارت و شدت نور دارد. حتی می توانید شدت نور این نوع از رینگ لایت ها را با استفاده از یک ریموت کنترل تنظیم کنید.

همچنین بخوانید  هرآنچه باید از نمایشگاه فناوری دبی یا جیتکس بدانید

نورپردازی استودیو کروماکی خانگی

رینگ لایت ها با امکانات مختلف و قیمت های گوناگونی در فروشگاه کروماکی لند وجود دارند. از رینگ لایت ها می توان در مکان های مختلفی برای نورپردازی استفاده کرد. رینگ لایت وزن سبکی داشته و قابل حمل است. یکی از تجهیزات کروماکی خانگی که در کیت استودیو کروماکی خانگی کروماکی لند وجود دارد، رینگ لایت است.
رینگ لایت یکی از بهرین ابزار نورپردازی برای نورپردازی صورت است. عکاسان پرتره از این وسیله به وفور در عکاسی های خود استفاده می کنند. رینگ لایت را می توان با نور رنگی نیز تهیه کرد که برای نورپردازی های متفاوت کاربردی است.

استودیو کروماکی

برای ضبط صدای با کیفیت به یک میکروفون اصل در استودیو کروماکی نیاز دارید

میکروفون برای تولید محتوا

انواع میکروفون در بازار با قیمت های متفاوت وجود دارند. بعضی از میکروفون ها حرفه ای و گرانقیمت و بعضی ها ارزان تر هستند. تولید کنندگان محتوا نه به یک میکروفون فوق حرفه ای گران قیمت و نه به یک میکروفون مبتدی نیاز دارند. بهترین انتخاب یک بلاگر و تولید کننده محتوا، میکروفونی است که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه نیاز های او را برآورده کند.
قابلیت حمل آسان، قیمت مناسب، کیفیت خوب و دیگر ویژگی ها کاربر پسند، مورد توجه تولید کنندگان محتوا است. میکروفن بویا مدل m1 همه این ویژگی ها را به طور همزمان برآورده می کند.

ضبط صدا در استودیو کروماکی خانگی

یکی از لوازمی که وجودش در مجموعه تجهیزات استودیو کروماکی خانگی لازم و ضروری است، میکروفون با کیفیت است. بدون صدای خوب و واضح، کار تولید محتوا نیمه کاره رها می شود. با داشتن همه لوازم و تجهیزات استودیو کروماکی خانگی، در صورتی که صدا به اندازه کافی به طور رسا و با کیفیت به مخاطب نرسد، تلاش ها بی نتیجه باقی می مانند.
میکروفون بویا با یک گیره به لباس شما متصل می شود. میکروفون بویا با یک جک به گوشی تلفن همراه شما متصل شده و موبایل تان را به یک ضبط کننده صدا حرفه ای تبدیل می کند.
میکروفون بویا یک وسیله بسیار ضروری هنگام ضبط فیلم هایی است که در آن ها صدا بر روی تصویر قرار می گیرد. از میکروفون بویا می توانید در هر مکانی استفاده کنید. منبع تغذیه میکروفون بویا باتری است. سیم این میکروفون طول لازم را برای حرکت کردن به شما می دهد.

استودیو کروماکی

فون کروماکی پرتابل استفاده بسیار راحتی دارد. فون کروماکی کروماکی لند چروک نمی شود و دارای کیف است

فون کروماکی پرتابل

فون کروماکی پرتابل یک فون کروماکی است که در یک فریم قرار می گیرد. اگر فون کروماکی خود را از فروشگاه آنلاین کروماکی لند خریداری نمایید، فون پرتابل خود را درون یک کیف تحویل می گیرید. این فون کروماکی پرتابل تولید برند کروماکی لند است و به دلیل جنس پلیمری، چروک نمی شود.
فون کروماکی پرتابل مناسب گیمر ها و افرادی است که نیاز به فون کروماکی کوچکی دارند. فون کروماکی پرتابل به سادگی در هر مکانی قرار می گیرد. هنگام باز و جمع کردن فون کروماکی پرتابل کروماکی لند باید به درست قرار گرفتن فون پرتابل در فریم توجه کنید.

همچنین بخوانید  6 دلیل وسوسه کننده برای مهاجرت به اسپانیا

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *