تبلیغات

تبلیغات

چرا باید در یوتیوب تبلیغ کنیم؟

youtubeads

یوتیوب به عنوان یکی از پرطرف‌دارترین پلتفرم‌های سوشال مدیا در دنیا، در کنار ایجاد شبکه‌ای سرگرم‌کننده برای کاربران، محیطی را فراهم کرده است که در آن افراد و شرکت‌های مختلف می‌توانند تبلیغات خود را به طیف بزرگی از کاربران نشان دهند. تبلیغات در یوتیوب به عنوان یکی از بهترین و مؤثرترین متدهای تبلیغات آنلاین در دنیای مارکتینگ شناخته می‌شود که در چند سال اخیر توسط بسیاری از یوتیوبرها و شرکت‌های ایرانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تبلیغات یوتیوب یکی از متدهای تبلیغات در گوگل است که در آن شما به عنوان تبلیغ‌کننده، تبلیغات خود را در قالب محتوا ویدئویی به کاربران هدف خود نشان می‌دهید. گزینه‌های تبلیغاتی متعددی برای تبلیغات یوتیوب وجود دارند؛ اما در متداول‌ترین نوع آن‌ها، تبلیغات شما در ابتدا، انتها و در میان ویدئوهای کانال‌های هدف نشان داده می‌شود تا به درستی به کاربران هدف شما نشان داده شوند.

هزینه تبلیغات یوتیوب نیز نسبت به خیلی از متدهای تبلیغات آنلاین مقرون به صرفه بوده و از این بابت نیز برای کاربران سودآور است. هزینه این تبلیغات به صورت هزینه به ازای هر 1000 بازدید محاسبه می‌شود که با توجه به کم بودن رقابت در این روش تبلیغاتی، این هزینه برای کاربران ایرانی بسیار پایین‌تر از هزینه معمول آن در سایر کشورها محاسبه می‌شود. برای سفارش این تبلیغات نیاز به ساخت یک اکانت گوگل ادز داشته و می‌توانید با شارژ اکانت گوگل ادز، این تبلیغات را سفارش دهید.

با تبلیغات یوتیوب به سیل بزرگی از مخاطبان هدف دسترسی دارید

یوتیوب به عنوان دومین پلتفرم سوشال مدیا محبوب در دنیا شناخته می‌شود که روزانه بیش از 120 میلیون کاربر فعال دارد. استفاده از این پتانسیل مخاطبان این امکان را در اختیار یوتیوبرها و شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد تا تبلیغات کانال و یا بیزینس خود را به تعداد زیادی از کاربران هدف نشان دهند.

محتوا ویدئویی برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد

دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که از تأثیر بالا و امکان ایجاد درگیری بیشتر محتواهای ویدئویی با کاربران، در مقایسه با سیار متدها مارکتینگ بی اطلاع باشد. تبلیغات یوتیوب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از قابلیت‌های متنوع این شبکه، پیام خود را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید، محصولات و یا خدمات و یا حتی کانال یوتیوب خود را به آن‌ها معرفی کرده و با استفاده از تکنیک استوری تلینگ، داستان برند و یا کانال خود را به صورت هدفمند برای آن‌ها توضیح دهید. این مورد باعث می‌شود تا به خوبی بتوانید توجه مخاطبان هدف تبلیغات خود را جلب کرده و آن‌ها را قانع کنید که به سایت شما سر زده و یا کانال یوتیوب شما را سابسکرایب کنند.

همچنین بخوانید  سوالات متداول تزریق چربی به باسن

 

تبلیغات یوتیوب

تبلیغات یوتیوب هدفمند است

تبلیغات یوتیوب با قرار دادن گزینه‌های مختلف تبلیغاتی در اختیار شما، این امکان را فراهم می‌کند تا به صورت هدفمند مخاطبان تبلیغات خود را شناسایی کرده و تبلیغات را به آن‌ها نشان دهید. با استفاده از تبلیغات یوتیوب، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا مخاطبان خود را بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل سن، جنسیت و نوع علاقه‌ای که نسبت به محتوا شما دارند؛ هدف‌‎گیری کنید. این پلتفرم حتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از گزینه تبلیغات ریتارگتینگ، آن دسته از کاربرانی که علاقه خود به برند و یا کانال شما را نشان داده و حالا بنا به هر دلیلی از دنبال کردن شما پشیمان شده‌اند را دوباره هدف‌گیری کرده و آن‌ها را تشویق به تکمیل سفارش و یا سابسکرایب کردن کانال خود کنید.

این مورد به شما این امکان را می‌دهد تا کاربرانی را به عنوان مخاطبان هدف تبلیغات خود انتخاب کنید که به محتوا تبلیغاتی و حوزه فعالیت شما علاقه‌مند بوده و احتمال تبدیل شدن آن‌ها به یکی از مشتریان و یا سابسکرایبرهای شما بالا می‌باشد.

با تبلیغات یوتیوب می‌توانید میزان اثربخشی تبلیغات خود را ببینید

همانند سایر متدهای تبلیغاتی گوگل، تبلیغات یوتیوب نیز این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند که عملکرد تبلیغات خود را مشاهده کرده و میزان سودآوری کمپین‌های خود را بررسی کنند.

با استفاده از ابزارهای مختلفی که توسط گوگل برای کاربران فراهم شده است؛ شما می‌توانید فاکتورهای مختلفی مثل تعداد بازدیدهای تبلیغاتی، نرخ کلیک بر روی تبلیغات و درصد تبدیل کاربران به مشتری و یا سابسکرایبرهای کانال را مشاهده کنید. این رویکرد داده محور به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان موفق بودن کمپین‌های خود را بررسی کرده و بر همین اساس، استراتژی‌های تبلیغاتی خود را طراحی کنند.

متدهای تبلیغاتی مختلف و دست باز کاربران در تعیین بودجه تبلیغات

یکی از مزایای کاربردی تبلیغات یوتیوب و در کل تبلیغات گوگل، امکان سفارش تبلیغات با بودجه‌های مختلف است که این امکان را فراهم می‌کند تا شرکت‌ها و یوتیوبرهای کوچک نیز بتوانند کانال و یا سایت خود را در این شبکه تبلیغ کنند. یوتیوب با توجه به استراتژی و اهداف تبلیغاتی که شما دارید؛ گزینه‌های تبلیغاتی متنوعی همچون تبلیغات skippable، non-skippable، تبلیغات bumper و تبلیغات In-Feed را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بهترین نحو ممکن برند و یا کانال خود را به مخاطبان هدف نشان دهید.

تبلیغات یوتیوب

 

تبلیغات یوتیوب باعث افزایش بازدید یوتیوب و جذب سابسکرایبرهای بیشتر می‌شود

اگر شما هم در کنار تماشا ویدئوهای یوتیوب، در این شبکه ویدئو منتشر کرده و از آن کسب درآمد می‌کنید؛ باید توجه داشته باشید که تبلیغات یوتیوب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا آمار بازدید ویدئوها و سابسکرایبرهای کانال خود را افزایش دهید.

همچنین بخوانید  قیمت میلگرد | قیمت روز میلگرد در بازار امروز ذوب آهن

تمام مزیت‌های عنوان شده اعم از نشان دادن تبلیغات به سیل بزرگی از مخاطبان و یا هدف‌گیری دقیق کاربران، این امکان را برای یوتیوبرها فراهم می‌کند تا ویدئوهای پرطرف‌دار کانال خود را به کاربران جدیدی که احتمالاً علاقه‌‎مند به حوزه فعالیت کانال آن‌ها هستند نشان داده و بدین ترتیب آمار بازدید و سابسکرایبرهای خود را کانال خود را افزایش دهند.

تبلیغات یوتیوب روند رشد کانال و یا بیزینس شما را تسریع می‌کند

فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک کانال یوتیوب بوده و یا برندی داشته باشید که تبلیغ محصول و یا خدمات خود را در یوتیوب انجام دهید. در هر صورت یوتیوب با قرار دادن قابلیت‌های کاربردی مثل نشان دادن تبلیغ به طیف بزرگی از مخاطبان، هدف‌گیری دقیق کاربران هدف و یا انعطاف‌پذیری بالا در تعیین بودجه تبلیغات در اختیار کاربران، باعث می‌شود که کانال و یا بیزینس شما با سرعت بیشتری روند رو به رشد خود را طی کند.

چنانچه شما نیز قصد سفارش تبلیغات یوتیوب برای سایت و یا کانال خود را دارید؛ کارشناسان مجموعه جی ادز (g-ads.org) می‌توانند شما را در این مورد راهنمایی کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *