تبلیغات

تبلیغات

سوالات متداول تزریق چربی به باسن

tazrighcharbi

بزرگ کردن باسن که به آن بزرگ کردن گلوتئال نیز می گویند، منجر به داشتن باسنی گردتر، سفت تر و جوان تر می شود. روش‌ های بزرگ کردن باسن می‌توانند پوست شل و افتاده را از بین ببرند یا سطح صاف ‌باسن را گردتر کنند. در برخی موارد، جراح پلاستیک شما ممکن است تکنیک های جراحی را ترکیب کند تا نتایجی را که می خواهید برای شما ایجاد کند.

انواع بزرگ کردن باسن چیست؟

عمل بزرگ کردن باسن از سه نوع تشکیل شده است:

  • کاشت باسن: جراح پلاستیک شما کاشت های سیلیکونی را به باسن شما وارد می کند تا فرم دلخواه شما را ایجاد کند.
  • لیفت باسن برزیلی (BBL): جراح پلاستیک شما چربی را از یک قسمت بدن شما خارج می کند (لیپوساکشن) و برای حجم بیشتر به باسن شما تزریق می کند.
  • لیفت باسن: جراح پلاستیک شما پوست اضافی را برمی دارد تا باسن شما را بالاتر ببرد تا ظاهری خوش حالت تر داشته باشد.

تزریق چربی به باسن چیست؟

  • تزریق چربی به باسن در واقع انتقال چربی از طریق جراحی، جراحی زیبایی برای انتقال چربی از یک قسمت بدن به قسمت دیگر است.
  • هدف از بین بردن چربی های ناخواسته از ناحیه ای از بدن مانند شکم یا ران ها و استفاده از آن برای صاف کردن یا افزایش اندازه ناحیه دیگری مانند سینه ها یا پایین است. انتقال چربی از طریق جراحی که شامل قسمت پایین بدن می شود، اغلب به عنوان لیفت باسن برزیلی (BBL) شناخته می شود.
  • انتقال چربی از طریق جراحی یک تصمیم بزرگ است. ممکن است گران باشد، نتایج را نمی توان تضمین کرد و خطراتی وجود دارد.

لیفت باسن برزیلی چیست؟

لیفت باسن برزیلی یک روش کوچک تهاجمی است که از جراحی پلاستیک مانند لیپوساکشن برای برداشتن چربی از نواحی ناخواسته شما به جایی که بیشتر می خواهید استفاده می کند.

مزایای لیفت باسن برزیلی چیست؟

لیفت باسن برزیلی در صورت انجام توسط جراح پلاستیک مجرب و با تجربه مزایای زیادی دارد:

  • این روش نسبت به سایر جراحی ها از جمله کاشت باسن سیلیکونی ایمن تر است.
  • اثرات طبیعی به نظر می رسند.
  • اثرات می تواند برای مدت طولانی باقی بماند.
  • می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

خطرات یا عوارض لیفت باسن برزیلی چیست؟

انجام لیفت باسن برزیلی خطراتی را به همراه دارد، از جمله:

  • باسن شما حاوی رگ های خونی و اعصاب زیادی است. اگر کانول در حین جراحی به هر یک از این ساختارها برخورد کند، می تواند منجر به آسیب، آمبولی چربی یا مرگ شود.
  • کبودی.
  • عفونت.
  • تغییر رنگ پوست یا تغییر در احساس پوست.
  • تورم یا بهبود ضعیف زخم.
همچنین بخوانید  سیستم اعلام حریق چیست و چه کاربردی دارد؟

چه زمانی می توانم به سر کار برگردم؟

بسته به شغلتان، باید بتوانید بین 10 تا 14 روز پس از تزریق چربی به باسن به سر کار خود بازگردید.

چه زمانی باید بعد از تزریق چربی به باسن، به پزشک خود مراجعه کنم؟

در خصوص قرار ملاقات های منظم پیگیری را با پزشک خود برنامه ریزی کنید. پس از یک تا دو هفته، پزشک بخیه های شما را می کشد و برش های شما را نیز بررسی می کند. در طول این مدت، جراح شما همچنین میزان بهبودی بدن شما را ارزیابی می‌کند و تعیین می‌کند که آیا به اندازه کافی بهبود یافته‌اید یا خیر.

سپس باید چهار تا شش هفته و سه ماه پس از عمل لیفت باسن برزیلی به پزشک خود مراجعه کنید تا پیشرفت خود را ارزیابی کنید. پس از سه ماه، جراح شما باید بتواند تشخیص دهد که بدن شما تا چه حد به این روش پاسخ داده است.

چه سوالاتی باید از جراح خود خود بپرسم؟

  • چند عمل تزریق چربی به باسن انجام داده اید؟
  • آیا می توانم فقط از طریق لیپوساکشن روی باسنم به ظاهر دلخواه برسم؟
  • چگونه باید تورم و درد را درمان کنم؟
  • آیا باید رژیم غذایی خود را تنظیم کنم؟ برای حفظ اندامم باید روزانه چند کالری مصرف کنم؟
  • برای حفظ فرم باسن چه تمریناتی انجام دهم؟
  • چه زمانی می توانم دوباره در فعالیت ها و تمرینات عادی زندگی شرکت کنم؟
  • کاشت باسن سیلیکونی چیست؟ آیا این گزینه برای من بهتر است؟

هدف از تزریق چربی به باسن چیست؟

هدف از عمل تزریق چربی به باسن ایجاد یک نسبت تعادل دور کمر به باسن است. طبق بسیاری از مطالعات، نسبت ایده آل انتظار به باسن یک زن جذاب تقریباً 0.7 (70٪ – 72٪) است. بنابراین، به منظور برجسته کردن اندام های مهم آناتومیکی آناتومی باسن زنان، جراحان زیبایی دارای مجوز  که این نسبت‌ ها و فاکتورهای تشریحی را درک می‌کنند، می‌توانند فرم بدنی دلخواه را برای بیماران خود ایجاد کنند.

آیا تزریق چربی به باسن ایمن است؟

اخیراً در اخبار چندین مورد مرگ و میر مرتبط با لیفت باسن برزیلی به دلیل آمبولی چربی (ذرات چربی که به ریه های شما می روند) گزارش شده است. متأسفانه، تمام این مرگ و میرها با تکنیک جراحی نامناسب و آموزش نادرست جراح در هنگام انجام بخش انتقال چربی از عمل همراه بود. مهم است که به یاد داشته باشید که ایمنی بودم عمل شما برای دکتر کامبیز ایزد پناه بسیار مهم است!

ابتدا، دکتر ایزد پناه فقط آن دسته از کاندیدهایی را انتخاب می کند که شرایط بدنی خوبی دارند و سالم هستند، بیهوشی عمومی را تحمل کنند و موقعیت مستعد (روی معده) را در طول عمل تحمل کنند. همچنین افرادی را انتخاب می کند که چاق نیستند و شاخص توده بدنی (BMI) زیر 30 یا کمتر از آن دارند، زیرا بیماران چاق کاندیدای ایده آلی برای تزریق چربی باسن نیستند. دوم، او تمام پروتکل‌های ایمنی را در طول بخش انتقال چربی از عمل انجام می‌دهد و حفظ می‌کند، به موجب آن او فقط از ابزارهای تخصصی جراحی برای به حداقل رساندن سوراخ شدن رگ‌ های خونی عمیق استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین برندهای هندزفری بی سیم کدامند؟

روند معمول بهبودی پس از تزریق چربی به باسن چیست؟

پس از تزریق چربی به باسن، به مدت چند ساعت در اتاق ریکاوری می مانید تا به هوش آیید. بسیار مهم است که یک فرد دیگر مانند دوست یا یکی از اعضای خانواده در 24 ساعت اول بعد از عمل در کنار شما بماند تا از ایمن بودن شما اطمینان حاصل شود و به شما کمک کند.

 توصیه می شود به مدت تقریبی 2 هفته به باسن خود فشار مستقیم وارد نکنید، بنابراین انتظار می رود در هنگام استراحت روی شکم یا پهلوها دراز بکشید. شما ممکن است ظرف 24 تا 48 ساعت پس از جراحی دوش بگیرید و می توانید با احتیاط در خانه حرکت کنید. تقریباً 80 درصد از تورم لیپوساکشن در عرض 2 هفته برطرف می شود و نتیجه نهایی شما تقریباً در 3 تا 4 ماه قابل توجه خواهد بود – اگرچه نتایج ممکن است متفاوت باشد. با این حال، اکثر مراجعین در عرض چند هفته نتایج چشمگیری خواهند دید زیرا تورم و کبودی به حداقل می رسد.

تزریق چربی

سخن پایانی

به طورکلی در طول لیفت باسن برزیلی، جراح پلاستیک رسوبات چربی را از سایر قسمت‌ های بدن شما برمی‌دارد و آن‌ه ا را در نواحی اطراف باسن شما قرار می‌دهد. پس از بهبودی، باسن شما بزرگتر، بیشتر بیرون زده و شکلی یکنواخت (متقارن) خواهد داشت. مناطقی از بدن شما که چربی آن ها برداشته شده است، خطوط (شکل) بدن صاف تری خواهند داشت.

جلب اعتماد شما عزیزان یکی از اهداف دکتر ایزدپناه است. شما می‌توانید با خیالی آسوده و با کم‌ترین عوارض عمل جراحی مدنظر خود را به ایشان بسپارید.  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت دکتر ایزد پناه به نشانی www.drkambiz-izadpnah.com  مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای دکتر پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه را دنبال نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *