تبلیغات

تبلیغات

تور کیش را اقساطی از کجا بگیریم؟

touraghsatikish

کمتر کسی هست که سفر به جزیره زیبای کیش را دوست نداشته باشد. این جزیره مدرن جنوب ایران بخاطر واقع شدن در منطقه آزاد در حاشیه خلیج فارس به بسیاری از امکانات بروز تجهیز شده است. در سال های اخیر این منطقه گردشگران بسیاری را به سوی خود کشانده است که بیشترین گردشگران آن قشر مرفه و پولدار جامعه بودند. این در حالی است که بیشتر مردم سفر و گردش در جزیره را دوست دارند اما به دلیل تورم بالا در زندگی توان رزرو تور کیش را ندارند. کیش در فصل های زمستان و پاییز بسیاررطرفدار است و قیمت بلیط هواپیما کیش هم در این فصل ها بالاتر از فصل های دیگر است. بعضی از شرکت های گردشگری برای ایجاد فرصت برای همه مردم از طبقات مختلف جامعه طرح اقساطی تور کیش را گذاشته اند تا سفر به این جزیره برای تمام علاقمندان ممکن شود. درباره پرداخت اقساطی هزینه های سفر به کیش در ادامه مطالبی را ارائه می دهیم تا با آگاهی از این طرح بهترین برنامه ریزی را برای سفرتان انجام دهید.

 

تور کیش

بهتر است چه کسانی از تور اقساطی کیش استفاده کنند؟

  1. کارمندان و اقشاری با درآمد متوسط

بسیاری از مردم جامعه را کارمندان و کارگران تشکیل داده اند. بسیاری از کارمندان به سفر و طبیعت گردی علاقه دارند اما به دلیل هزینه های بالای آن و درگیرهای شغلی فرصت رفتن به جزیره بکر و زیبای کیش را نمی کنند. طرح پرداخت به صورت اقساطی برای این قشر که درآمد متوسطی دارند یکی از بهترین فرصت هاست تا به سفر بروند و درحالی که هزینه ها را تکه تکه پرداخت می کنند، خستگی ماه ها کار و تلاششان را یکجا در کنند. با این روش بدون تحمل فشار مالی به علاقه و طبیعتگردی خود نیز می رسند.

  1. افراد حساس به مدیریت هزینه ها و مدیریت مالی

بسیاری از افراد هر ماه برای هزینه هایشان برنامه ریزی دارند و در حساب و کتابشان حساس هستند. نگرانی این که شاید حقوق دریافتی شان به درستی و در جای خود هزینه نشود دغدغه شان است. این افراد از پرداخت یکجای هزینه استرس می گیرند اما پرداخت با برنامه ریزی برای کارهای مختلفی مانند سفر و یا رزرو بلیط هواپیما و هتل را بسیار دوست دارند. پرداخت اقساطی برای این قشر از مردم بسیار لذت بخش است. احساس مدیریت هزینه و رسیدن به تفریح هایی مانند سفر به جزیره کیش با پرداخت اقساطی برای این افراد امکان پذیر است.

تور اقساطی کیش چه مزیت هایی دارد؟

پرداخت به صورت تکه تکه در طول ماه ها می تواند به کم شدن فشار مالی بسیار کمک کند. با این روش بدون فکر هزینه سفر، می توانید به همراه خانواده خود سفر کنید.

  1. به دست آوردن تجربه در سفر

سفر به همه افراد کمک می کند تا بتوانند از فرهنگ و آداب شهرهای دیگر مطلع شوند. جزیره کیش نیز سرشار از تجربیات زیبا است. با سفر به این جزیره که در منطقه آزاد قرار دارد تجربیات بسیاری بدست می آورید. این تجربیات می تواند در زندگی افراد نیز بسیار موثر باشد . لذت بردن از سفر در کنار تجربه ها ی گردشگری با پرداخت اقساطی بسیار راحت تر است.

  1. تمام افراد می توانند به کیش سفر کنند

با طرح پرداخت اقساطی برای سفر به کیش تصور انحصاری بودن این تور برای طبقه مرفه از بین می رود. البته سفر به کیش بیشتر در همین قشر صورت می گیرد اما با این روش اکثر مردم می توانند برای تور کیش برنامه ریزی کنند و از تفریحات جذاب کیش لذت ببرند. اقشار با درآمد متوسط با پرداخت قسطی به هزینه های دیگر زندگی نیز می رسند.

 

تور کیش

معایبی که نور قسطی کیش دارد

پرداخت اقساطی تور کیش در کنار بسیاری از مزایایی که برای مردم دارد دارای معایبی نیز است. یکی از این معایب بالاتر بودن هزینه پرداخت با این روش نسبت به پرداخت نقدی است. در این روش یکسری هزینه مانند هزینه کارمزد و … به هزینه اصلی تور اضافه می شود و این یعنی شما برای رزرو تور قسطی کیش هزینه ایی بالاتر برای رزرو هتل و بلیط هواپیما و … نیز پرداخت می کنید. از معایب دیگر این روش می توان به سختگیری در رزرو تور با پرداخت اقساطی اشاره کرد. در روش پرداخت قسطی شما نمی توانید تور را لغو ویا زمان آن را تغییر دهید و در صورت انجام این کار مبلغی به شما عودت داده نمی شود. از مهمترین معایب این روش نیز درخواست ضمانت نامه و … است که خود دارای دردسر های خاص است. این ضمانت نامه ها برای مواقعی است که اقساط پرداخت نشوند. در این شرایط با این مدارک پیگرد قانونی صورت می گیرد.

برای رزرو تور کیش به صورت اقساطی و مشاوره رزرو بلیط هواپیما کیش می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *