تبلیغات

تبلیغات

عقب نشینی از سیم‌ها؛ مزایای دوربین مداربسته سولار بی‌نظیر

c6aaedc8-0c9e-4fe0-a9a1-f0fc33dfb301

تأمین امنیت یکی از نیازهای انسان اولیه است. امروزه بسیاری از افراد برای تأمین امنیت محیط از دوربین مدار بسته استفاده می کنند. در سالهای اخیر، مسئله صرفه جویی در مصرف برق به یک دغدغه تبدیل شده است و به همین دلیل، همۀ کاربران به دنبال راهکارهایی برای کاهش مصرف برق هستند. از سوی دیگر، بهترین گزینه برای کنترل اماکن دورافتاده و مزارع و جاهایی که دسترسی به برق و کابل کشی دشوار است استفاده از دوربین خورشیدی است.

دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد و یکی از جدیدترین انواع آن دوربین مدار بسته سولار است. این دوربین گزینه ای عالی برای کاهش مصرف برق بوده و اخیراً به دلیل مزایای زیاد و کاربردی بودن آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در دوربین‌ سولار از پنل خورشیدی به عنوان منبع تأمین انرژی استفاده شده و به همین دلیل، این دوربین ها یک راهکار حفاظتی دوستدار محیط زیست هستند. از این دوربین در محیط هایی استفاده می شود که مسئله صرفه جویی در مصرف برق اهمیت دارد.

دوربین خورشیدی یا سولار

دوربین مدار بسته خورشیدی یکی از ابداعات صنعت دوربین مداربسته است که از آن برای نظارت بر اماکن استفاده می شود. به دلیل استفاده از منابع تجدیدپذیر برای تأمین انرژی در دوربین خورشیدی، استفاده از این دوربین ها به کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست کمک می کند.

به دلیل طراحی ساده، استفاده از این دوربین ها در محیط ‌های مختلف امکانپذیر است و نیازی به صرف هزینه برای تعویض باتری و تأمین انرژی از شبکه برق نیست. همین ویژگی کاهش هزینه نصب و نگهداری را به همراه دارد.

یکی از مزایای این دوربین دوام آنها است. ویژگی ‌های مهمی نظیر قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا، قابلیت تشخیص حرکت، دید در شب و دسترسی از راه دور از مهمترین ویژگی های دوربین مدار بسته خورشیدی هستند.

مزیت های استفاده از دوربین خورشیدی

دوربین های مدار بسته سولار مزایای زیادی دارند که در ادامه به آنها اشاره می شود:

دارای باتری های پر قدرت

به دلیل استفاده از پنل خورشیدی برای تأمین انرژی، این دوربین ها مستقل از شبکه برق کار می ‌کنند. دوربین مدار بسته خورشیدی، برخلاف دوربین مدار بسته معمولی که به برق شهری نیاز دارد، با باتری‌ های پرقدرت کار می ‌کنند.

باتری‌ پرقدرت امکان استفاده طولانی ‌مدت از دوربین سولار را فراهم می ‌کند. در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی مثلاً در صورت ابری یا بارانی بودن هوا، از این باتری‌ ها به عنوان منبع تأمین انرژی


استفاده می شود. به دلیل ظرفیت بالای باتری‌ ها، امکان تغذیه مستمر دوربین فراهم است و کاربر می تواند بدون نگرانی بابت خاموشی یا ازکار افتادگی دوربین، طولانی مدت از آن استفاده کند.

همچنین بخوانید  لوازم جانبی ضروری برای دستگاه های هوشمند در سفر

انتقال صدا به صورت دو طرفه

با قابلیت انتقال صدا در دوربین، امکان مکالمه از طریق دوربین فراهم می‌ شود. امکان انتقال صدا در دوربین مدار بسته خورشیدی، با استفاده از یک میکروفون و اسپیکر فراهم می شود.

قابلیت چرخش 360 درجه

دوربین مداربسته سولار با قابلیت چرخش 360 درجه می تواند محیط را به صورت کامل پوشش دهد و به همین دلیل نیازی به نصب دوربین‌ های متعدد در محیط وجود ندارد.

امکان ذخیره سازی به صورت ابری

دوربین مدار بسته خورشیدی قابلیت ذخیره ‌سازی تصاویر و ویدئوهای ضبط شده به صورت ابری را دارد. این قابلیت موجب می شود که کاربر از هر جایی به تصاویر دسترسی داشته باشد. با این قابلیت، کاربر برای دسترسی به تصاویر نیازی به حضور فیزیکی در محل نصب دوربین ندارد.

نصب راحت و اسان

نصب دوربین خورشیدی بسیار راحت و آسان است. برای تأمین انرژی در این دوربین از پنل خورشیدی استفاده می شود و به همین دلیل، سیم‌ کشی برای تأمین برق دوربین ضرورتی ندارد. دوربین مدار بسته خورشیدی به نحوی طراحی شده که در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است و نصب آن در همه اماکن مثلاً در جاهای دورافتاده آسان است.

عملکرد دوربین خورشیدی یا سولار به چه صورت است؟

مکانیسم عملکرد پنل خورشیدی دوربین سولار به این صورت است که نور را به جریان DC تبدیل می کند و سپس تولید جریان AC با اینورتر انجام می شود. این دوربین‌ با استفاده از حسگرهای تصویری و فناوری های پردازش تصویر، قادر به ضبط و انتقال تصاویر با کیفیت بالاست. امکان مشاهده تصاویر به صورت زنده یا ذخیره شده به لطف قابلیت شبکه ‌ای دوربین فراهم است.

نحوه نصب دوربین سولار

نصب دوربین مدار بسته خورشیدی آسان است. برای نصب دوربین کافیست دوربین را در محل مناسب قرار دهید و پنل خورشیدی را به صورت مناسب نصب و با دوربین جفت کنید.

فروشگاه معتبر برای سفارش دوربین خورشیدی ؟

یکی از بهترین راهکارها برای سفارش دوربین سولار مراجعه به فروشگاه ‌های معتبر است. فروشندگان فعال در این زمینه مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه اخذ کرده اند و تضمین کیفیت و اصالت کالا را به مشتریان ارائه می‌ دهند. فروشگاه آنلاین امنیت پلاس، با سالها تجربه در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیت محیط آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

اگر به دنبال خرید پکیج دوربین مدار بسته ارزان با ضمانت نامه معتبر هستید، برای ثبت سفارش خود به صفحه کالای مد نظر مراجعه کنید و مراحل خرید اینترنتی را طی کنید. کالای شما در کمترین زمان به دست شما می رسد. برای دریافت مشاوره رایگان، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  روش نوینی که من را از پول بی نیاز کرد

امروزه افراد زیادی به دلیل مزایای فوق العاده دوربین مدار بسته خورشیدی، تمایل به خرید این دوربین دارند. به دلیل قابلیت های دوربین سولار قیمت اولیه این دوربین کمی بالاتر از دوربین معمولی است؛ ولی خرید دوربین سولار در درازمدت به نفع شماست؛ زیرا با خرید این دوربین، علاوه بر مزایای فوق، از برق شبکه استفاده نمی کنید و هزینه ای بابت سیم‌کشی پرداخت نخواهید کرد.

قیمت انواع دوربین مدار بسته سولار از جمله قیمت دوربین هایک ویژن در مقایسه با قابلیت های آن مناسب است. در شرایطی که به برق دسترسی ندارید، می توانید از این دوربین استفاده کنید و از مزایای دزدگیر، میکروفون، بلندگو، آژیر، پروژکتور و قابلیت‌های دیگر آن بهره مند شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *