تبلیغات

تبلیغات

لوازم جانبی ضروری برای دستگاه های هوشمند در سفر

mehrparvaz1

لوازم جانبی ضروری در سفر برای دستگاه های هوشمند، کاربرد زیادی دارد و می تواند باعث راحت تر شدن سفر شما شود.

برخی از وسایل مسافرتی تقریباً برای هر سفری  ضروری هستند. علاوه بر تلفن هوشمند که تقریباً همه استفاده می کنیم، موارد دیگری وجود دارد که همراه داشتن آن ها در سفر ضروری به نظر می رسد. در ادامه بهترین لوازم جانبی مسافرتی را بررسی می کنیم.

آداپتور همه کاره با با قابلیت اتصال پریز کشورهای مختلف

این وسیله از جمله وسایل ضروری برای هر سفر بین المللی است. در گذشته وقتی آداپتورهای همه کاره در بازار وجود نداشت، باید برای هر کشور و هر نوع پریز یک آداپتور جداگانه خریداری می کردید اما این آداپتورهای بسیار کاربردی اند.

برخی از خروجی ها در آداپتورها، نیاز به حالت های اضافه تر دارند که در اکثر مجموعه های آداپتور وجود نداشت. همچنین برخی از آداپتورها مطابق شکل مورد انتظار شما که در کتاب های راهنمای کشور مورد نظرتان خوانده اید، نبوده است. برخی دیگر ضعیف ساخته شده بودند و پس از چند روز استفاده جدا شدند.

این روزها به پایان رسیده است، زیرا آداپتورهای همه کاره امروزی اکثر این مشکلات را با افزاینده داخلی در شاخه های آداپتور اروپایی برطرف می کنند. اکثر آنها دارای گزینه های کافی هستند که هرگز از آنها بی نصیب نخواهید بود و تجربه بهتری از آن ها خواهید داشت.

لوازم جانبی ضروری

تصویری از آداپتور همه کاره

هدفون های حذف کننده نویز

اریک درسر عکاس حرفه ای که سالانه ده ها هزار مایل برای کار خود سفر می کند، می گوید: “هدفون های حذف کننده سر و صدا احتمالاً بهترین سرمایه گذاری در سفر من بوده است.” این عکاس می گوید که هدفون ضد نویز به او اجازه می دهد تا صدای هواپیما را نشنود تا راحت تر بتواند استراحت کند. همچنین به او اجازه دهد در پرواز بدون مزاحمت و سر و صدای نوزادان و گریه نوزادان بخوابد و به دیگران سیگنال بدهد که او برای معاشرت آماده نیست.

لوازم جانبی ضروری

هدفون ضد نویز

پاوربانک

نیازی به گفتن ندارد که در حال حاضر از مهم ترین مواردی که برای سفر نیاز دارید یک پاوربانک است. زیرا در بسیاری از موارد ممکن است دسترسی به پریز شارژر نداشته باشید. بسیاری از برندهای معتبر پاوربانک در ظرفیت های بالا وجود دارند که نیازهای شما در سفر را برآورده می کنند.

شارژر خورشیدی

شارژر خورشیدی برای مسافران طبیعت گردی که ممکن است مدت زمان طولانی را دور از هر نوع امکاناتی بگذرانند بسیار مفید است. مانند کوهنوردان و طبیعت گردها که باید مدت زمان زیادی را بدون شارژر پشت سر بگذارند. اگر شما هم قصد دارید مدت زمان زیادی را در طبیعت بگذرانید، شارژرهای خورشیدی یک دستگاه مفید برای لیست سفر شما هستند. با این دستگاه شما می توانید از مراکز شهر دور شوید اما همچنان از دستگاه هایGPS ، دوربین ها یا حتی تلفن های هوشمند استفاده کنید.

همچنین بخوانید  5اشتباهی که در زمینه خرید و انتخاب میزبانی سایت نباید انجام بدهیم!

استفاده از این دستگاه در سفر به شهرهایی که طبیعت زیبایی دارند و ممکن است ساعت های زیادی را در طبیعت و ساحل بگذرانید توصیه می شود. شهر بدروم ترکیه از جمله این شهرها است که می توانید با تور بدروم به آن سفر کنید. هتل‌های متنوعی در بدروم وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه و انتظارتان میتوانید انتخاب نمایید لازم به ذکر است که اقامتگاه‌هایی به غیر از هتل‌های 4 و 5 ستاره  هم وجود دارد که افقط از نظر مالی مقرون به صرفه هستند. با این حال مثل آنتالیا برای اینکه یک سفر عالی داشته باشید هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات مفرح و مناسب شما را داشته باشد. لازم یه ذکر است که در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را میتوانید اقامت داشته باشید.

لوازم جانبی ضروری

شارژر خورشیدی

دستگاه هات اسپات موبایل

یک دستگاه هات اسپات موبایل (نقطه اتصال تلفن همراه) می تواند در هزینه های داده مصرفی شما صرفه جویی کند. با این دستگاه ها می توانید بدون نیاز به وای فای های عمومی و یا استفاده از بسته های داده گران قیمت در تلفن همراه همه همسفران خود، از یک سیگنال وای فای مطمئن و قابل اعتماد این دستگاه استفاده کنید که در هر کشوری قابل استفاده است. شما می توانید اینترنت را توسط این دستگاه با حداقل 20 نفر دیگر به اشتراک بگذارید که در سفرهای گروهی باعث کاهش هزینه می شود.

پیراهن ضد آفتاب و حشرات

این مورد دقیقاً یک ابزار نیست، اما لباس از نظر فنی کاملاً ثابت شده است و می تواند چیزی فراتر از پوشش معمولی را ارائه دهد. بسیاری از شرکت ها شلوار، جوراب و پیراهن هایی را تولید می کنند که محافظت خاصی را در برابر آفتاب و حشرات ارائه می دهند، از جمله حفاظت قابل اندازه گیری اشعه ماوراء بنفش و همچنین دارای خاصیت دفع حشرات و دارای مجوز EPA هستند. بسیاری از آنها سبک و راحت هستند. بنابراین این یک خرید فنی است که کاملاً برای سفر مناسب است.

استفاده از این لباس در شهرهای ساحلی که دارای مناطق طبیعی زیادی هستند کاربرد زیادی دارند. یکی از این شهرهای جذاب، شهر دیدیم ترکیه است. شما می توانید برای سفر ارزان تر به دیدیم از تور دیدیم استفاده کنید. دیدیم در ترکیه که یک مقصد بی نظیر، درحال پیشرفت و مورد علاقه بازدید کنندگان می باشد به دلیل سواحل زیبا و گشت و گذارهای تاریخی اش مشهور است. از معبد خیره کننده ی آپولو گرفته تا پارک طبیعی آن، در دیدیم به جز تفریحات ساحلی، مکان های دیدنی زیادی نیز وجود دارد که می توان سفری لذت بخش را در آن تجربه کرد.

همچنین بخوانید  تولید محتوای حقوقی چیست؟

چمدان هوشمند

چمدان های هوشمند به تازگی عرضه شده اند. اما این ایده بسیار قانع کننده است که بتوانید در تلفن هوشمند خود بررسی کنید که جمدان شما کجاست، چقدر سنگین است و آیا باز شده است یا خیر. بسیاری از چمدان های هوشمند حتی قابلیت شارژ دستگاه ها را از طریق اتصال USB فراهم می کنند.

همچنین دستگاه های ردیابی ساده ای وجود دارد که می توانید آنها را در چمدان خود قرار دهید، بنابراین ممکن است راه دیگری برای استفاده از این نوع فناوری بدون استفاده از یک چمدان گران قیمت باشد. از آنجا که این فناوری به کار خود می آید، ردیابی چمدان و کیف های شخصی به زودی تقریباً عادی به نظر می رسد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *