تبلیغات

تبلیغات

بازی کردن ماینکرافت (Minecraft) به صورت رایگان در مرورگر

play-Minecraft-Classic

بازی ماینکرافت اکنون بیش از 10 سال است که وجود دارد. و برای جشن گرفتن ، مژانگ ماینکرافت نسخه Classic را برای وب منتشر کرد. این بدان معنی است که می توانید ماینکرافت را در مرورگر وب خود بازی کنید. شما لازم نیست چیزی دانلود کنید ، و بازی ماینکرافت Classic کاملاً رایگان است.

ماینکرافت Classic سال هاست که در دسترس است. با این حال ، ماینکرافت Classic قبلاً فقط در ویندوز ، مک و لینوکس موجود بود و نیازمند جاوا نیز بود. اکنون ، این امکان وجود دارد که هرکسی بتواند بدون دانلود در وب سایت ماینکرافت Classic به صورت رایگان بازی کند.

پیشنهادی:

چگونه در بازی کالاف دیوتی وارزون برنده شویم؟

بازی کردن ماینکرافت در مرورگر به صورت رایگان

برای بازی کردن ماینکرافت کلاسیک ، کافیست در مرورگر وب خود به وب سایت ماینکرافت کلاسیک بروید. بلافاصله بازی شروع می شود. پس از تولید بازی ، لینکی منحصر به فرد به دست می آورید که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید برخی از دوستان را به بازی با خود دعوت کنید (انجام این کار اجباری نیست) ، آن لینک را از طریق ایمیل یا برنامه انتخابی پیام خود به اشتراک بگذارید. سپس ، فقط یک نام کاربری انتخاب کرده و روی دکمه [Start] کلیک کنید تا بازی ماینکرافت را در مرورگر خود شروع کنید.

می دانید چه چیزی بهتر از محتوای جدید است؟ خوبه دلتنگی! برای تجلیل از 10 سالگرد ماینکرافت، نسخه ماینکرافت کلاسیک (MINECRAFT CLASSIC) را در مرورگر شما منتشر می کنیم. بازی حالت خلاق اصلی ، کامل با 32 بلوک و تمام اشکالات محبوب!

کنترل ها ساده هستند: برای قرار دادن یا بلوک های مین ، روی موس خود کلیک راست کرده و با استفاده از راست کلیک کنید تا بین این دو حرکت کنید. در غیر این صورت ، کلیدهای معمولی کیبورد (WASD) برای حرکت به جلو ، چپ ، عقب و راست و همچنین برخی از کنترل های ساده صفحه کلید است.

می توانید در هر زمان کلید [Esc] را فشار دهید تا منوی بازی را مشاهده کنید. در اینجا می توانید سطح جدیدی تولید کرده یا لینک مربوط به سطح موجود را کپی کنید. با کلیک بر روی گزینه ها به شما امکان می دهد تنظیمات مختلف را حالت شب یا روز را انتخاب کنید و خود را از کنترل یادآوری کنید.

کاری که می توانید و نمی توانید در ماینکرافت انجام دهید

همانطور که از نام آن پیداست ، ماینکرافت کلاسیک همان نسخه Minecraft 2019 نیست. در عوض ، این بازی همانطور است که در سال 2009 وجود داشته است. این بدان معنی است که شما باید با رابط کاربری آجری (clunky) دست و پا بزنید، فقط با 32 بلوک برای ساخت دارید.

همچنین بخوانید  اکنون دکمه اسیستنت (دستیار گوگل) در دسته گوگل استادیا فعال می باشد

ماینکرافت کلاسیک فقط به شما امکان می دهد در حالت “خلاق یا Creative” بازی کنید ، بنابراین هیچ حالت مبارزه با دشمنان برای جنگ کردن وجود ندارد. همچنین راهی برای صرفه جویی در بازی شما وجود ندارد. هنوز هم همانطور که در بالا ذکر شد ، می توانید حداکثر 9 دوست را برای پیوستن به بازی خود دعوت کنید، که بازی را سرگرم کننده تر می کند.

ماینکرافت کلاسیک بخش از تاریخ بازی است

بیایید خودمان اینجا بچه نباشیم ؛ ماینکرافت کلاسیک نمی تواند با نسخه فعلی بازی رقابت کند. با این وجود ، این برنامه رایگان است و بدون هیچ تلاشی از طرف شما در مرورگر وب قابل اجرا است. بنابراین شما ممکن است از این فرصت استفاده کنید که یک نمونه از تاریخچه بازی ها را مشاهده کنید.

اگر از لپ تاپ برای بازی کردن استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنم مقاله بهبود عملکرد لپ تاپ برای بازی کردن را مشاهده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *