تبلیغات

تبلیغات

اکنون دکمه اسیستنت (دستیار گوگل) در دسته گوگل استادیا فعال می باشد

Assistant-button-now-active

اگرچه گوگل با راه اندازی گوگل استیدیا مشکلات بسیار زیادی داشت ، اما گوگل در حال شروع است و جایگاه بهتری در استیدیا را بدست آورده است و اکنون برخی از قابلیت هایی را که قبلاً وعده داده بود و انجام نداده بود ، را اضافه می کند . دکمه دستیار گوگل روی این دسته گوگل استادیا تاکنون غیرفعال بوده است و فقط یک پیام “به زودی” روی صفحه نمایش داده می شد . امروز تغییر کرد ، زیرا گوگل دکمه دستیار استادیا را فعال کرده است .

ویژگی های دکمه اسیستنت در دسته گوگل استادیا

برای فعال کردن دکمه اسیستنت دسته گوگل استادیا ، باید به بخش جدید تنظیمات دستیار گوگل در برنامه استادیا بروید ، و برای فعال کردن اقدام کنید .

بیشتر بدانید :

چگونه نام کاربری و عکس گوگل استادیا را عوض کنیم ؟

ویژگی های دکمه اسیستنت در دسته گوگل استادیا

با انتخاب کردن دکمه اسیستنت روی دسته گوگل استادیا دستیار گوگل را روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود و چراغ دکمه هنگام گوش دادن ضبط می کند. در حال حاضر ، این تنها در صفحه اصلی Stadia Chromecast شما کار خواهد کرد.

این نسخه از دستیار همچنین مجموعه کاملی از ویژگی های سایر دستگاه های گوگل شما را ندارد. این نمی تواند خانه هوشمند شما را کنترل کند ، و نمی تواند باعث پخش اهنگ شود. این فقط به سؤالات ساده محدود می شود ، شامل مواردی است که به اطلاعات شخصی شما دسترسی دارند. همچنین می تواند برای راه اندازی بازی ها مشروط بر اینکه آنها در کتابخانه استادیا شما باشند ، استفاده شود.

امیدوارم این تنها قابلیتی نباشد که گوگل در ادامه راه اندازی گوگل استادیا برای کاربران خود عرضه کند ، قابلیت های بهتر و جدید تری در ادامه به همراه یک سرویس کامل تر به ما ارائه می دهد.

همچنین بخوانید  بهترین یوتیوبر های ایرانی — معرفی 5 یوتیوبر محبوب و پر درآمد ایرانی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *