تبلیغات

تبلیغات

معرفی گلکسی تب اس 6 : سامسونگ گلکسی تب S6 بهترین تبلت اندرویدی

Galaxy-Tab-S6

بررسی سامسونگ گلکسی تب S6

 

به نظر ما تبلت اندرویدی سامسونگ گلکسی تب اس 6 گران است ، زیرا می توان با این قیمت از دستگاه های آیپد اپل که ارزان تر هستند استفاده کنید ، اما قطعاً کسانی که دنبال تبلت های اندرویدی هستند ، اساساً به دنبال دستگاه های غیر اندروید نمیروند . اگر مسئله قیمت برای شما اهمیتی ندارد سامسونگ تب اس 6 گزینه مناسبی است در غیر این صورت منتظر باشید تا کمی قیمت سامسونگ تب S6 کاهش پیدا کند . با این حساب ، سه نکته اصلی در مورد Galaxy Tab S6 وجود دارد که می خواهم به طور خاص در مورد آنها صحبت کنم .

 

بررسی سامسونگ گلکسی تب S6

 

تجربه نرم افزار گلکسی تب اس 6

 

سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 همراه با رابطه کاربری شخصی سازی شده توسط سامسونگ ، که ترکیبی از تجربه کاربری عالی ،خوب و بسیار افتضاح در گلکسی تب S6 به شما می دهد این بستگی به سلیقه و علاقه شما دارد . اکثر کاربرها از رابط کاربری Galaxy Tab S6 راضی هستند و مشکلی ندارند . اندروید هنوز روی این صفحه نمایش بزرگ از دکمه “خانه” استفاده نمی کند ، اما سامسونگ تغییراتی ایجاد کرده است تا همه چیز طبیعی تر شود. برنامه ها در گلکسی تب اس 6 بسته به اندازه صفحه نمایش بهینه سازی شده اند و برنامه های اصلی گوگل مانند پلی استور و مهمتر از همه مجموعه گوگل داریو با اندازه صفحه نمایش فوق العاده عالی کار می کنند.

 


بیشتر بدانید :


 

ویژگی عالی گلکسی Tab S6

 

عالی : قابلیت سفارشی شده چند وظیفه ای سامسونگ در Tab S6 بسیار خارق العاده عمل می کند . نه تنها از قابلیت صفحه نمایش تقسیم شده استفاده می کنید ، بلکه سامسونگ از ویژگی هوشمندانه “پاپ آپ” نیز پشتیبانی می کند که برنامه ها را در یک پنجره کوچک نمایش می دهد که کاملاً قابل تغییر و جابجایی است. این احتمالاً بهترین ویژگی در کل تبلت خواهد بود.

 

ویژگی بد گلکسی تب S6

 

افتضاح : رابط کاربری سفارشی شده سامسونگ تب اس 6 زیاد جذاب کاربر پسند نیست . این دستگاه در گوشی هوشمند بسیار عالی عمل می کند ، اما با رابط کاربری ضعیف طراحی شده است. عملکرد سامسونگ برای این کار دشوار است ، هرچند که این شرکت در ساخت رابط کاربری بهتر تمام تلاش خود را کرده است که در صفحه های بزرگتر بهتر کار می کند .

همچنین بخوانید  هدفون های حذف نویز یا نویز کنسلینگ چگونه کار می کند؟ ( noise cancelling )

 

سامسونگ DeX و صفحه کلید تب S6

 

طی چند سال گذشته ، سامسونگ تلاش زیادی کرده است تا محیط DeX را بهتر کند تا کاربران بتوانند راحت تر استفاده کنند . با فعال شدن سامسونگ DeX ، رابط کاربری اندروید به یک محیط دسکتاپ تبدیل می شود . یک میزکار با میانبرهای برنامه ، منوها در صفحه نمایش همچنین پنجره ها قابل تنظیم نیز خواهند بود .

 

این جایی است که گلکسی Tab S6 واقعاً خود را از منحصر به فرد می کند. ویندوز رابط کاربری رومیزی بهتر می ارائه می دهد ، اما تبلت سامسونگ یک رابط کاربری بهتری با فعال شدن سامسونگ DeX برای شما ارائه می کند . اپل یک تبلت شگفت انگیز است ، اما حتی سیستم عامل جدید آیپد نیز یک رابط کاربری واقعی نیست . سامسونگ تمام نکات برتر بودن رابط کاری در نظر گرفته است، و برطرف می کند .

 

سامسونگ DeX و صفحه کلید تب S6

 

به عنوان مثال ، من آرزو می کنم با فعال شدن سامسونگ DeX رابط کاربری بهتری هنگامی که وبگردی می کنیم ارائه دهد ، و این امکان وجود داشته باشد که ویجت هایی را به صفحه اصلی اضافه کنیم . عالی میشود اگر سامسونگ به شما امکان عوض کردن تصاویر پس زمینه هنگام فعال بودن DeX را بدهد .

 

سامسونگ همچنین تلاش زیادی را در برنامه هایی انجام داده است که با محیط DeX نیز بسیار عالی عمل می کنند. این شامل همه چیز از مجموعه آفیس مایکروسافت تا ویرایشگر فیلم Adobe Premiere و موارد دیگر می شود ، همه چیز بسیار خوب است .

 

با این حال ، رابط DeX در گلکسی تب اس 6 اساساً بدون کیبورد بی ارزش است. سامسونگ برای این منظور کیبورد رسمی تب اس6 را به فروش می رساند ، و با وجود اینکه گران است ، در واقع بسیار مناسب است. کلیدها کمی احساس سفتی می کنند ، اما به راحتی عادت می کنید همچنین تاچ پد موس بسیار عالی که هنگام کار کردن احساس خوبی به شما دست میدهد .

 

سامسونگ DeX و صفحه کلید تب S6

 

صفحه کلید بخشی از “کاور تبلت” سامسونگ است که به صفحه نمایش تبلت می چسبد . و بسیار عالی کار می کند ، اما کمی نامتعادل است. این کاور یا محافظه تبلت S6 صفحه کلید تبلت را با یک پد “چسبنده” به کاور می چسباند و همچنین مکانی را برای قرار دادن قلم گلکسی تب S6 به شما ارائه می دهد. به تنهایی ، قیمت این کاور با کیبورد 179 دلار است ، اما محافظ گلکسی تب S6 را بدون کیبورد با قیمت 69 دلار تهیه کنید .

همچنین بخوانید  اینستاگرام چه چیزهایی از ما می‌داند؟

 

قلم گلکسی تب S6

 

ویژگی اصلی سری گلکسی نوت 10 سامسونگ نیز در Tab S6 وجود دارد. یک قلم S Pen در جعبه با تبلت وجود دارد که به صورت بی سیم به تبلت متصل می شود و برای برخی از ویژگی های به صورت حرکتی یا اشاره استفاده می شود .

 

قلم گلکسی تب S6

 

کارایی واقعی قلم Tab S6 استفاده از آن در نرم افزار های طراحی و برنامه های عمومی ناوبری و جهت یابی نیز است . من اغلب در حین مطالعه قلم را برای حرکت در تبلت استفاده می کنم و همچنین هنگام انجام برخی از بازی های جک باکس با دوستان بسیار مفید بود. در بسیاری از تبلت های دیگر ، شما باید مبلغ 100 دلار یا بیشتر برای برای قلم هزینه بپردازید ، اما سامسونگ آن را در این جعبه با این تبلت درج می کند ، و این بسیار خوشحال کننده است.

 

سامسونگ همچنین S Pen را با شارژ بی سیم طراحی کرده که می توانید با استفاده از آهنربایی که در  قلم و پشت گلکسی تب S6 استفاده شده است در یک تورفتگی جزئی متصل و شارژ می شود . اما این راه خوبی نیست ، اگر کاور تبلت گلکسی تب اس 6 را خریداری کنید ، در واقع مکان مناسبی برای نگه داری و شارژ قلم برای شما تعبیه شده است .

 

مشخصات گلکسی تب S6 که باید بدانیم :

 

صفحه نمایش سامسونگ تب S6 :

سامسونگ از یک نمایشگر 10.6 اینچی با فناوری OLED در Tab S6 استفاده می کند ، همچنین دارای رنگ های روشن ، طوسی که رنگ های بسیار خوبی هستند . در مورد استفاده روزمره تقریباً چیزی برای شکایت وجود ندارد. سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نیز به کار برده شده است.

 

عمر باتری گلکسی تب S6 :

طبق معمول عمر باتری تبلت های اندرویدی ، خوب بوده اما عالی نیست. هنگام استفاده کردن، تبلت به خوبی شارژ نگه می دارد ، اما هنگامی که از تبلت استفاده نمیکنید ، متوجه شدیم که باتری سریعتر تخلیه می شود. اگر تبلت را به مدت یک روز شارژر نکنیم ، در روز دوم شارژ تبلت تمام خواهد شد . خوشبختانه تبلت از فناوری USB-C PD برای شارژ شدن استفاده می کند به همراه یک شارژر سریع .

 

عملکرد و مشخصات گلکسی تب اس 6 :

 

عملکرد و مشخصات گلکسی تب اس 6 :

به لطف اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت رم ، گلکسی تب S6 یک تبلت بسیار قدرتمند و جدید است . و هنگام استفاده از آن احساس کندی نمی کنید . هیچ وجه شکایتی در مورد عملکرد Tab S6 ثبت نشده است ، حتی هنگام بازی کردن .

همچنین بخوانید  چرا نباید از سرور DNS پیش فرض ارائه دهنده اینترنت (ISP) خود استفاده کنید

 

حافظه ذخیره سازی :

مدل اولیه Galaxy Tab S6 شامل 128 گیگابایت فضای داخلی است که بسیار عالی است. فضای کافی برای برنامه ها ، بازی ها و فیلم ها است. بعلاوه ، دارای شکاف کارت حافظه جانبی هم می باشد .

 

دوربین جلو و اصلی تبلت سامسونگ S6:

سامسونگ از سیستم دوربین دوگانه در Tab S6 استفاده کرده است . با توجه به اینکه این یک تبلت است ، اما کیفیت عالی ارائه میدهد . اما من هنوز از تبلت برای عکس گرفتن استفاده نمی کنم . اگر شما برای عکس گرفتن از تبلت استفاده می کنید، این یک گزینه واقعا خوب است.

 

آیا گلکسی تب S6 ارزش خرید دارد ؟

 

همانطور که در بالا گفتیم ، اگر واقعا نیازمند یک تبلت اندرویدی هستید . با این حساب ، گلکسی Tab S6 با قیمت 649 دلار گزینه بسیار خوبی است .تبلت های اپل واقعاً خارق العاده هستند و اما امکاناتی که در Galaxy Tab S6 پیدا می کنید در تبلت های اپل وجود ندارد .

 

آیا شما تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 را میخرید ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *