تبلیغات

تبلیغات

کدام آیپد را باید خریداری کنید؟ پیدا کردن بهترین آیپد برای شما

best–apple-ipad

وقتی آیپد برای اولین بار در سال 2010 راه اندازی شد ، تنها یک مدل در دسترس بود. اکنون ، پنج مدل مختلف آیپد برای انتخاب وجود دارد که هرکدام مزایا و اشکالاتی دارند. چه چیزی آیپد پرو را با آیپد ایر متفاوت می کند؟ مقرون به صرفه ترین آیپد چیست؟ کدام iPad را باید خریداری کنید ؟ بهترین آیپد ؟ در ادامه تک تیپ به همه این سوالات پاسخ می دهد با ما همراه باشید.

 

لیست آیپد های آیفون :

  • آیپد پرو 12.9 اینچی
  • آیپد پرو 11 اینچی
  • آیپد اِیر
  • آیپد
  • آیپد مینی

 

بهترین آیپد به طور کلی : آیپد ایر

 

بهترین آیپد به طور کلی : آیپد ایر

 

آیپد ایر دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی است و از تراشه A12 Bionic اپل بهره می برد که برای اولین بار در اواخر سال 2018 در کنار آیفون XS و XR معرفی شد. آیپد Air می تواند بیشتر وظایفی را که شما بر روی آن انجام می دهید ، از جمله بازی های سه بعدی و فناوری قدرتمند صدای دیجیتال را انجام دهد. صفحه نمایش 10.5 اینچی آیپد ایر به اندازه کافی بزرگ است ولی نه آنقدر بزرگ که بی کیفیت باشد.

 

با صفحه کلید هوشمند اپل سازگاری دارد و برای دانشجویان یا هرکسی که هدفش از خرید آیپد نوشتن بوده است بسیار مناسب است. همچنین از نسل اول Apple Pencil پشتیبانی می کند که برای یادداشت های دست نوشته ، یادداشت برداری از PDF یا doodling و طراحی مناسب است.

 

محدودیت هایی در Air وجود دارد. از شاسی مورب استفاده می کند که برای اولین بار هنگام انتشار نسخه اصلی آیپد ایر در سال 2013 ظاهر شد. می توانید آن را با حسگر اثر انگشت Touch ID کمی قدیمی تر باز کنید و تنها در ظرفیت های حداکثر 256 گیگابایتی در دسترس است.

 


بیشتر بدانید :

آیپد پرو در برابر آیپد ایر ؛ کدامیک تبلت اپل بهتر است؟


 

هر کس با توجه به قیمت مناسب آیپد پرو ابتدا باید به آیپد ایر نگاه کند. در آیپد ایر تراشه A12 Bionic وجود دارد و قیمت آن با توجه به وجود این تراشه بسیار مناسب است.

 

بهترین آیپد برای هنرمندان : آیپد پرو 12.9 اینچی

 

بهترین آیپد برای هنرمندان : آیپد پرو 12.9 اینچی

 

به دلیل وجود صفحه نمایش بزرگ ، آیپد پرو 12.9 اینچی به هر کسی توصیه نمی شود. این آیپد برای کسانی که می خواهند از آن استفاده هنری کنند بسیار مناسب است. همراه با نسل دوم Apple Pencil ، آیپد پرو برای هنرمندان دیجیتالی که مایل به طراحی ، نقاشی و تصحیح ایده های خود در تبلت هستند ، مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین بخوانید  ویژگی ها ، قیمت لپ تاپ و بررسی Asus ZenBook 3

 

Apple Pencil یک گزینه اختیاری نیز محسوب می شود ، اما برای هر کسی که به دنبال استفاده از قلم با تبلت خود است ، یک خرید اساسی است. در صورت عدم استفاده از گیره های مداد مغناطیسی از شاسی آیپد برای نگهداری ایمن استفاده کنید. اگر بعداً تصمیم گرفتید که از این تبلت برای تایپ در جلسات استفاده کنید ، می توانید پیوست صفحه کلید هوشمند را برای این منظور بردارید.

 

اما برای اکثر کاربران دیگر ، آیپد پرو 12.9 اینچی به احتمال زیاد کمی بزرگ خواهد بود. نگهداری با یک دست آسان نخواهد بود ، بنابراین برای مرور فیس بوک روی مبل ایده آل نیست. اندازه آن همچنین حمل و نقل در یک کیف کوچک را کمی سخت تر می کند. یکی از دلایلی که مصرف کنندگان به تبلت روی می آورند ، قابلیت حمل عالی آنها است ، بنابراین این نکته را باید در نظر داشته باشید.

 

آیپد پرو پردازنده A12X Bionic اپل را دارا است که 35 درصد عملکرد سریع تک هسته ای و 90 درصد سریعتر عملکرد چند هسته ای نسبت به A12 Bionic موجود در iPad Air را ارائه می دهد. در حقیقت ، این بدان معناست که آیپد پرو قادر خواهد بود فرآیندهای فشرده تری را اداره کند .

 

هنگامی که شما یک آیپد پرو خریداری می کنید ، در حال تجربه یک محصول پرچمدار هستید. طراحی مجدد آیپد پرو دارای کوچکترین بدنه در هر تبلت اپل است و همچنین شامل بیومتریک های Face ID است که برای اولین بار در آیفون X دیده می شود.

 


پیشنهادی :

تفاوت آیپد ، آیپد پرو  و آیپد مینی در چیست؟


 

بهترین آیپد برای خانه: آیپد پرو 11 اینچی

 

بهترین آیپد برای خانه: آیپد پرو 11 اینچی

 

آیپد پرو 11 اینچی ممکن است بتواند در هنگام همراهی با کیبورد هوشمند ، برای شما به عنوان لپ تاپ عمل کند. در حالی که iPadOS به اندازه macOS یا ویندوز قدرتمند نیست ، اما برنامه های متنوعی میشود در آن اجرا کرد. آیپد به اندازه یک لپ تاپ میان رده هزینه دارد. ( قیمتی که شامل صفحه کلید یا لوازم جانبی قلم نیست)

 

در حالی که ممکن است تجربه شخصی شما متفاوت باشد ، ولی تایپ کردن بر روی صفحه کلید هوشمند می تواند یک تجربه دلپذیر باشد . استفاده از صفحه کلید راحت است و به شما امکان می دهد به اندازه سرعت مک بوک ، تایپ کنید .

 

علاوه بر این ، تراشه A12X Bionic که در داخل آیپد پرو وجود دارد ، از نظر قدرت و عملکرد کلی سیستم از بسیاری از لپ تاپ ها چند پله بالاتر است. در ویرایش فیلم های 4K در iMovie ، بازی با بازی های سه بعدی فشرده یا استفاده از دو برنامه جانبی با تمام توان ، شما مشکلی نخواهید داشت.

همچنین بخوانید  5 تا از بهترین مرورگرهای امن در سال 2020

 

iPad Pro دارای شاسی طراحی مجدد و قاب کوچک است. این شامل Face ID برای باز کردن قفل تبلت شما با یک نگاه است و نه اثر انگشت. آیپد پرو 11 اینچی در اندازه های حداکثر 1 ترابایت تولید می شود.

 

بهترین آیپد برای بودجه های کم : آیپد

 

بهترین آیپد برای بودجه های کم : آیپد

 

تبلت سطح ورودی اپل صرفاً با عنوان آیپد شناخته شده است . جذابیت اصلی در اینجا قیمت iPad است. نسبت به سایر تبلت های اپل بسیار ارزان تر است. آیپد در سال 2019این دستگاه نمادین را به نسل هفتم خود تبدیل کرد.

 

آیپد  از نمایشگر 10.2 اینچی بهره می برد و از تراشه A10 Fusion اپل استفاده می کند. این آیپد نخستین بار در سال 2016 در کنار آیفون 7 معرفی شد. در مرور وب ، بررسی رسانه های اجتماعی ، پاسخ به ایمیل ، پخش فیلم ها و موسیقی و حتی بازی کردن بیشتر بازی ها مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 

آیپد نسل هفتم همچنین اولین دستگاهی بود که آخرین سیستم عامل تبلت اپل یعنی iPadOS را به بازار عرضه کرد. از بسیاری جهات دیگر ، آیپد مشابه آیپد ایر است ، البته 0.07 پوند سنگین تر است. هر دوی آنها از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت عقب برخوردار هستند و تا 10 ساعت عمر باتری دارند. آیپد در دوربین جلو تا حدودی فاقد دوربین است و در مقایسه با تصاویر 7 مگاپیکسلی آیپد ایر از عکس های 1.7 مگاپیکسلی بهره می برد.

 

این تبلت با نسل اول Apple Pencil سازگار است و همچنین از صفحه کلید هوشمند و همچنین صفحه کلید بلوتوث جانبی پشتیبانی می کند. در حالی که Face ID برای کاربران آیفون و آیپد پرو در دسترس است ، در آیپد فقط  Touch ID در دسترس است. مانند بسیاری از محصولات اپل ، آیپد در انواع مختلفی از ظرفیت ذخیره سازی تا 128 گیگابایت در دسترس است.

 

بهترین آیپد قابل حمل: آیپد مینی

 

بهترین آیپد قابل حمل: آیپد مینی

 

در مارس سال 2019 ، اپل خط آیپد مینی را که از سال 2015 تا به حال به روز نکرده بود را به روز کرد. این تبلت های به روز شده دارای همان تراشه A12 Bionic هستند که در آیپد ایر و آیفون XS یافت می شود. این بدان معنی است که آنها به اندازه کافی قدرت پردازش برنامه ها را به دست آورده اند .

 

اما دلیل اصلی انتخاب آیپد مینی شکل آن است. با نمایشگر 7.9 اینچی ، آیپد مینی می تواند در یک کیف دستی کوچک یا جیب بزرگ جای بگیرد. عرض و ارتفاع آن شباهت زیادی به کتابهای گالینگور دارد و به همین ترتیب باعث می شود برای یک خواننده کتاب های الکترونیکی قانع کننده باشد.

همچنین بخوانید  تصاویر فاش شده از کیت برنامه نویس کنسول پلی استیشن 5

 

همچنین یک اسکنر اثر انگشت Touch ID برای باز کردن قفل و انجام خرید وجود دارد. می توانید آیپد مینی را در اندازه های حداکثر 256 گیگابایت دریافت کنید. در نهایت ، دلیل اصلی برای خرید کردن آیپد Mini این است که شما یک تبلت بسیار کوچک می خواهید.

 

کدام iPad را باید خریداری کنید؟

 

شما ممکن است فکر کنید که بهترین آیپد ، آیپد پرو می باشد( به دلیل قیمت بالا آن) اما iPad Air احتمالاً بهترین تبلت در این لیست است. نه تنها با نسل اول Pencil و Smart Keyboard folio سازگار است ، بلکه از ارزش مناسبی نیز برخوردار است .

 

هر آیپدی که بخرید ، باید اطمینان حاصل کنید که این آیپد در آینده برای شما مفید باشد زیرا تبلت های اپل تمایل به ماندگاری زیاد دارند. تاکنون یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که به چه میزان فضای ذخیره نیاز دارید.اگر اشتباه انتخاب کنید در ایجاد فضای رایگان در iOS قفل می شوید .

 


بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *