تبلیغات

تبلیغات

بررسی تبلت تاشو جدید مایکروسافت سرفیس نئو ( Surface Neo )

Surface-Neo

فعلا صفحه های تاشو کاملاً آماده نیستند ولی دستگاه هایی با دو صفحه آماده هستند . مایکروسافت در حال اضافه کردن رایانه شخصی خود به مجموعه Surface است که دارای نمایشگرهای 9 اینچی دوگانه به نام سرفیس Neo است که به طور خلاصه در رویداد سالانه شرکت Surface در روز چهارشنبه در نیویورک رونمایی شد .

 

در این رویداد همچنین شاهد راه اندازی تلفن اندروید دوتایی Surface Duo به همراه سیستم عامل Windows 10X برای دستگاه های دارای صفحه نمایش دوگانه بودیم. محصولات جدید شامل تبلت های Surface Laptop 3 ، Surface Pro X ، Surface Pro 7 و  Surface Earbuds و تراشه سفارشی SQ1 است .

 

 

به گفته Panos Panay ، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت ، سرفیس Neo با وزن 1.4 پوند (655 گرم) و 5.6 میلی متر ضخامت ، از باریکترین LCD ها که تاکنون ساخته شده است ، استفاده می کند. همچنین این نمایشگرها با اتصال به لولا 360 درجه ای ، بیش از 60 کابل میکروواکسیمیال در بین لولاها دارند که هر یک از موهای انسان نازک تر است.

 

سرفیس نئو به همراه ویندوز 10X

 

 

این دو نمایشگر  ابعاد 13.1 اینچی با درز 8.9 میلی متر را دارا هستند. Surface Neo بر روی نسخه جدید ویندوز 10 با نام Windows 10X اجرا خواهد شد که برای دستگاه های دارای صفحه نمایش دوگانه طراحی و بهینه شده است.

 

سرفیس نئو به همراه ویندوز 10X

 

کارمن زلاتف ، مدیر برنامه مایکروسافت در مورد دستگاه اینطور گفته است: “این یک عبارت جدید از ویندوز 10 است که ما برای چند سال گذشته با صدها مهندس و طراح در مایکروسافت طراحی و ساختیم.” “هدف ما این است که دوره جدیدی از بهره‌وری و خلاقیت موبایل را در دو صفحه ارائه دهیم.”

 

Zlateff در حین نمایش سطح Surface Neo ،  نشان داد که چگونه می توان از نمایشگرهای دوقلوی با چند برنامه باز استفاده کرد و بسته به اینکه در چه وضعیتی دستگاه قرار دارد و چه مواردی قابل مشاهده است و چگونه می توانند به سرعت سازماندهی شوند.

 

کیبورد سرفیس Neo کجاست؟

 

وقتی نیاز به صفحه کلید کامل دارید ، مایکروسافت صفحه کلید هایی را ارائه می دهد که به صورت مغناطیسی به یکی از نمایشگرها وصل شده است. زلاتف می گوید وقتی روی  صفحه هستید ، یک صفحه لمسی نرم افزاری ظاهر می شود و صفحه کلید به صورت بی سیم شارژ می شود.

 

وی گفت: “Neo وسیع ترین حالتهای انعطاف پذیر را فراهم می کند تا در هر کجا که باشید بتوانید با آن کار کنید.” در صورت تمایل به استفاده کامل از اندازه 13.1 اینچی صفحه ، می توانید صفحه کلید را جدا کرده و از آن به عنوان یک صفحه کلید بلوتوث جداگانه استفاده کنید. با این حال ، Surface Neo در اواخر سال آینده عرضه می شود و این صفحه کلید و قلم فعال در آن گنجانده نخواهد شد.

همچنین بخوانید  بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل + دانلود کالاف موبایل

 

مایکروسافت ، اینتل ، دل ، ایسوس و سایر شرکتهای مرتبط با رایانه شخصی برای یک سال گذشته بی سر و صدا نمونه های اولیه صفحه نمایش و مدل های اولیه را نشان می دهند ، بعضی اوقات در ملاء عام و گاهی در پشت درهای بسته. برخی ، مانند Asus ZenBook Duo که قبلاً عرضه شده است  ، دارای صفحه نمایش کوچکتر در کنار صفحه کلید فیزیکی هستند. سایرین ، مانند اینتل رایانه Twin River بدون صفحه کلید هستند.

 

کیبورد سرفیس Neo کجاست؟

 

رایانه های شخصی دارای صفحه نمایش دوگانه برای خریداران لپ تاپ جذاب هستند ، زیرا تعداد کمتری از کاربران به سخت افزارهای جدیدتر و سریعتر برای خدمات مبتنی بر ابر ، رسانه های اجتماعی و پخش ویدئو نیاز دارند. صفحه نمایش های تاشو از ابتدا به سختی در تلفن ها شروع به کار  کردند و حتی ممکن است اجرای آن در صفحه نمایش های بزرگتر لپ تاپ دشوار تر باشد.

 

اولین باری است که ایده صفحه کلید دوگانه / بدون صفحه کلید بیان شده است ، اگرچه نسخه های قبلی عمدتا ناموفق بوده اند. ایسر در سال 2011 نسخه 14 اینچی با نام Iconia داشت ، در حالی که ایسوس سعی داشت در سال 2012 صفحه های دو طرف درب لپ تاپ را در Taichi قرار دهد. اخیراً ، کتاب Yoga Lenovoمورد توجه قرار گرفته که به مفهوم صفحه نمایش دوگانه دست پیدا کرده است .(با یک صفحه LCD و یک صفحه نمایش E Ink9

 

سرفیس Neo  با صفحه نمایش دوگانه ممکن است تا اواخر سال آینده در دسترس نباشد ، اما ما این پست را بعداً  به روز خواهیم کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *