تبلیغات

تبلیغات

اجرای بازی های استیم بر روی iOS ممکن شد

steam-Games-to-Your-iPhone

اکنون می توانید برنامه استیم را برای iOS و tvOS دریافت و اجرا کنید ، این آپدیت به شما این امکان را می دهد که بازی های Steam را بر روی iPhone ، iPad یا Apple TV بازی کنید . این یک خبر خوب برای کسانی است هر روز در استیم بازی می کنند ، با تک تیپ همراه باشید .

 

اپل ابتدا درخواست استیم را رد کرد

 

در ماه مه 2018 ، شرکت Valve برنامه های Steam Link را برای Android منتشر کرد . این شرکت همچنین تلاش کرد تا برنامه استیم برای آیفون منتشر کند ، اما اپل آن را رد کرد ” مشکلات کاری ” . شرکت ولوه دوباره به اپل درخواست داد ، اما دوباره اپل درخواست ولوه را رد کرد .

امسال شرکت Valve و اپل ظاهرا اختلافات خود را حل کرده اند و برنامه Steam Link هم اکنون در فروشگاه اپ استور موجود است . دلیل قبول کردن درخواست ولوه به اپل معلوم نیست اما به احتمال زیاد ، Valve برخی از جنبه های برنامه را تغییر داد تا اپل برنامه Steam Link را قبول کند .

 


بیشتر بدانید :

معرفی بهترین دسته های بازی در سال 2019 و بررسی ویژگی هر کدام


 

استریم کردن بازی استیم در آیفون و ایپد

 

دانلود و نصب کردن Steam Link آسان است . بعد از راه اندازی ، برنامه Steam Link به شما اجازه می دهد مجموعه ای از بازی های Steam خود را از کامپیوتر به دستگاه های دیگر در همان شبکه انتقال دهید . و در حال حاضر شامل دستگاه های اپل از جمله iPhone، iPad و Apple TV می شود .

 

همانطور که بازی های موبایل جذاب هستند ، آنها به سادگی نمی توانند با بازی های رایانه ای رقابت کنند . این چیزی است فرق بین بازی های سیستم و تلفنی را از هم متمایر می کند .

 

دانلود استیم برای آیفون

 

برای اجرا کردن استیم شما باید سیستم ( ویندوز ، مک ، یا لینوکس) ، همینطور دستگاه iPhone یا iPad با iOS 10 به بالا و یک اینترنت خوب و قابل اطمینان داشته باشید ، و یا اگر کنترلر Steam یا MFI را داشته باشید .

 

اگر همه این موارد را دارید و همچنین یک مجموعه موجود از بازی Steam برای بازی در دستگاه تلفن همراه خود رونمایی کنید، برنامه Steam Link یک دانلود ارزشمند است. به ویژه اگر بخواهید از بازی کردن در بازیهای کامپیوتری خودداری کنید، باید از آن استفاده کنید.

 

  • دانلود : استیم لینک برای iOS و tvOS
همچنین بخوانید  کمپانی Valve اپلیکیشن Steam Chat (چت استیم) را برای موبایل عرضه کرد

 

آیا برنامه Steam ارزش نصب دارد ؟

 

در حالیکه ما راهنمای استفاده از Steam Link را در iOS نداریم ، اما قبلا نحوه بازی کردن بازیهای Steam در Android با استفاده از Steam Link انجام داده ایم ، که به نظر ما تجربه عالی بوده و پیشنهاد می کنم که حتما کاربران iOS استیم را بر رو روی دستگاه خود نصب کنند .

 

بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *