تبلیغات

تبلیغات

حمل و نقل بین المللی با بهترین کیفیت

hamlonaghl

حمل و نقل بین المللی یکی از مهمترین نیاز های تجار و صادرکنندگان داخل کشور است که امکان انتقال محموله های مختلف به دیگر نقاط و حضور در بازارهای جهانی را برای ایشان فراهم می نماید . اما حمل و نقل بین المللی نیز دارای چالش های متعددی است علی الخصوص وجود تحریم ها که مشکلات زیادی برای انتقال محموله ها فراهم نموده است .

در این مقاله تصمیم به معرفی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های حمل و نقل ایران داریم که انواع خدمات را برای انتقال همه نوع محموله و کالا فارغ از اثرات تحریم ها به شما عزیزان ارائه می نماید . شرکت حمل و نقل آنی بار با سالها تجربه در ارائه خدمات باربری چه به صورت داخلی و چه به صورت بین المللی از بزرگترین و حرفه ای ترین مجموعه ها در این خصوص می باشد .

اگر قصد دارید محموله های خود را به نقاط مختلف ارسال کنید فقط کافیست تا انتقال مقاله با ما همراه باشید.

مراحل و روش های حمل و نقل بین المللی

در خدمات حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مراحل را می توان انتخاب نوع و روش ارسال محموله به حساب آورد . در این مرحله باید بر اساس شرایط محموله ، ابعاد و . . . اقدام به انتخاب روش مناسب که علاوه بر امنیت و سرعت بالا برای تحویل محموله ، کمترین هزینه را نیز تحمیل نماید نمود.

روش های حمل و نقل به صورت کلی به صورت 3 روش زیر می باشند :

  • حمل و نقل زمینی
  • حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل دریایی

پس از انتخاب نوع و روش حمل و نقل محموله ، باید محموله ها به خوبی بسته بندی شوند. پس از این مرحله ، فرایند بارگیر و ارسال با صدور بارنامه بر اساس میزان ارزش محموله ها به اتمام خواهد رسید.

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل بین المللی کالا و محموله های مختلف به صورت همه روزه آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان است . فقط کافیست با شماره ها این مجموعه در تماس باشید.

حمل و نقل بین المللی

حمل بین المللی به صورت هوایی

یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای انتقال محموله های مختلف به سایر کشور ها ، حمل و نقل بین المللی به صورت هوایی است. در روش حمل هوایی محموله های شما از طریق خطوط هوایی و ایرلاین های بین المللی منتقل خواهند شد.

در این روش ، محموله های پس از انجام فرایند های بسته بندی و گمرکی و اجازه ارسال محموله ، بارگیری توسط خطوط هوایی از طریق فرودگاه امام خمینی انجام میشود.

همچنین بخوانید  7 چاکرای بدن انسان چیست؟

در این روش  ، محموله ها در اسرع وقت به نقاط مختلف جهان ارسال می شوند و هزینه های معقولی نیز برای ارسال محموله ها وجود دارد . روش حمل و نقل هوایی از مطمئن ترین روش های باربری است و برای ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال ، برای  ارسال بار به کانادا  و انتقال محموله ها در اسرع وقت می توانید از طریق خطوط هوایی محموله های خود را حدود 5-7 روز کاری ارسال کنید. برای حمل هوایی به تمام نقاط جهان می توانید از طریق شماره مجموعه آنی بار = 57669-021 اقدام به ثبت سفارش نمایید.

حمل و نقل زمینی بین المللی

یکی از بهترین و ارزانترین روش های انتقال محموله ها به صورت بین المللی ، حمل زمینی است .  حمل زمینی معمولا برای انتقال محموله های مختلف از طریق جاده مورد استفاده قرار میگیرد و برای کشورهای همسایه بسیار مناسب است.

به عنوان مثال ، برای انتقال محموله و کالاها از طریق حمل زمینی به عراق ، افغانستان ، ترکیه و بسیاری از کشور های اروپایی می توانید اقدام نمایید.

مجموعه آنی بار به عنوان برترین و قدیمی ترین شرکت حمل و نقل زمینی که امکان انتقال کالا و محموله های مختلف به صورت زمینی را برای شما فراهم می نماید در اسرع وقت آماده ارسال کالا و تجهیزات و لوازم شخصی ( اثاثیه ) به تمامی  نقاط جهان است.  با شماره 57669-021 در تماس باشید.

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی به صورت دریایی

یکی از بهترین روش هایی که در حمل و نقل بین المللی برای انتقال کالاها مورد استفاده قرار میگیرد ، روش حمل و نقل دریایی است . در این روش ، محموله های شما پس از بارگیری داخل کانتینر و از طریق حمل زمینی به بندرعباس ، چابهار ، جاسک و …. منتقل می شوند .

در بندر مورد نظر ، محموله ها داخل کشتی های باری بارگیری می شوند و به سمت مقصد مورد نظر ارسال می شوند.  این روش برای حمل و نقل بسیاری از کالاهای تجاری و صنعتی مناسب است و هزینه های نسبتا مناسبی برای حمل و نقل محموله ها به شما عزیزان ارائه می نماید .

به عنوان مثال ، برای  ارسال بار به استرالیا ، بهترین روش حمل دریایی است . زیرا حمل هوایی هزینه های سنگینی دارد و امکان ارسال زمینی نیز برای استرالیا فراهم نیست.

در صورتی که قصد دارید محموله های خود را از طریق حمل و نقل بین المللی دریایی به سایر کشور ها ارسال کنید باید به این نکته توجه نمایید که محموله های شما بر اساس میزان ارزش آنها باید تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرند که مجموعه آنی بار این خدمت را به صورت کامل با بهترین پوشش بیمه انجام می دهد.

همچنین بخوانید  ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی و ارسال اثاثیه منزل

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، امکان ارسال اثاثیه و لوازم خانه به نقاط مختلف جهان است . این خدمت بیشتر برای مهاجران گرامی مورد استفاده قرار میگیرد که پس از مهاجرت به نقاط مختلف و سایر کشور ها قصد دارند اثاثیه و لوازم منزل خود را نیز به منزل جدید در کشور جدید منتقل نمایند.

در این خدمات ، کارشناسان ما با تیم حرفه ای برای بسته بندی ، بارگیری و ارسال لوازم شما به گمرک آماده همکاری هستند .

برای ارسال محموله های اثاثیه به خارج از کشور ، ابتدا نحوه و روش حمل مشخص شده و سپس فرایند گمرکی آن مشخص میشود. سپس محموله شما توسط مجموعه آنی بار بارگیری و به گمرک شهر و کشور مورد نظر شما منتقل خواهد شد .

مشاوره تخصصی برای حمل و نقل بین المللی

خدمات حمل و نقل بین المللی یک خدمت کاملا تخصصی است و باید بر اساس تجربه و دانش انجام شود . بسیاری شرکت ها و مجموعه های حمل و نقل که به صورت واسطه فعالیت می نماید همواره تجار و صاحبین کالا را با مشکلات زیادی مواجه نموده اند.

مشاوره تخصصی آنی بار امکان ارسال محموله ها در اسرع وقت و با کمترین هزنیه و از طریق بهترین روش باربری را برای شما فراهم می نماید . با شماره 57669-021 در تماس  باشید و یا به وبسایت آنی بار   anibar.net مراجعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *