تبلیغات

تبلیغات

تغییر ای پی با مرورگر اپرا ! مرورگر اپرا در حال جذب کاربران گوگل کروم می باشد

Opera-IP

گوگل کروم ممکن است ، محبوب ترین مرورگر در جهان باشد ، اما مرورگر اپرا رقیب تازه ای برای کروم محسوب شده است . مرورگری که همراه با یک سرویس تغییر ای پی رایگان مدت هاست که عرضه شده است . برای فعال کردن این سرویس با تک تیپ همراه باشید

نسخه فعلی اپرا ورژن 60 یا Opera Reborn 3 برای کاربران Mac، Windows و Linux در دسترس می باشد .

این شرکت آخرین نسخه نرم افزاری خود را به عنوان اولین مرورگر نسل بعدی عرضه می کند، به دلیل اضافه شدن یک VPN بومی آزاد و یک کیف پول کریپتوکورنس یکپارچه.

آموزش تغییر ای پی با مرورگر اپرا

اپرا در معرفی ویژگی های جدید مرورگر می گوید :

” ما معتقدیم که این ویژگی ها باید استاندارد جدیدی از مرورگر را تشکیل دهند و کاربران باید از مرورگر انتظارات زیادی داشته باشند . در اپرا ، ما می خواهیم کیفیت ، حریم خصوصی و امنیت  در مرور کردن صفحات اینترنتی را برای شما بهبود بخشیم و به شما ویژگی هایی در اختیار گذاشته ایم که مرورگرهای دیگر همچین قابلیت هایی ندارند . “


پیشنهادی :

نگاهی به مشخصات گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد سامسونگ


این ویژگی جذاب رمزنگاری کیف پول به تنهایی در مرورگر اپرا کار نمی کند ، اما نسبتا راحت تر با کاربران اندرویدی و ویندوزی مرورگر اپرا همگام سازی می شود . بنابراین فرآیند تأیید هویت و اعلان ها از طریق تلفن هوشمند باقی خواهند ماند .

آخرین نسخه مرورگر Opera نیز چیزی از تعمیرات زیبایی شناختی دارد، و اپرا جدید دارای قابلیت حالت تاریک و روشن که در تمامی مرورگر ها این قابلبیت پیداست . اما برای انتخاب بهترین مرورگر ، ما می توانیم با خیال راحت بگوییم اپرا یک نسخه عالی است که می توان استفاده کرد و حتی ممکن است تبدیل به رقیبی سر سخت برای مروگر Chrome شود.

دانلود مرورگر Opera

از طریق لینک زیر بنا به نوع سیستم عامل تون مرورگر اپرا را دانلود و نصب کنید ، تا از امکانت ویژه این مرورگر بهره ببرید ،

فعال کردن ویژگی تغییر ای پی مروگر اپرا

فعال کردن ویژگی تغییر ای پی مروگر اپرا

ابتدا به تنظیمات مرورگر مراجعه کنید ، برای رفتن به تنظیمات مرورگر می توانید کلید های Alt و P را همزمان فشار دهید ، سپس در تب خصوصی و امنیت (Privacy & security ) به بخش تغییر ای پی رفته و این سرویس را فعال کنید ، و استفاده کنید .

همچنین بخوانید  آموزش بخش User Accounts(افزودن،حذف و...کاربران)در ویندوز 7
منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *