تبلیغات

تبلیغات

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 با پردازنده اسنپدراگون 4100 پلاس معرفی شد

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 با پردازنده اسنپدراگون 4100 پلاس معرفی شد

شرکت فسیل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده ساعت هوشمند و دیگر گجت پوشیدنی بوده که به تازگی نسل جدید ساعت Gen خود را تحت عنوان Gen 6 رونمایی کرد.

پس از انتشار شایعات مختلف، فسیل سرانجام از سری ساعت های هوشمند Gen 6 خود با سیستم عامل Wear OS گوگل و پردازنده کوالکام Snapdragon 4100+ رونمایی کرد. ساعت جدید در سایز 44 و 42 میلی متر راهی بازار خواهند شد و طراحی مشابهی دارند.

مشخصات ساعت هوشمند فسیل Gen 6

هر دو ساعت دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED با وضوح 416  پیکسل و قابلیت همیشه روشن هستند. سه دکمه در کناره برای کنترل وجود دارد که وسط آن به عنوان تاج گردان عمل می کند. این ساعت ها همچنین دارای بلندگوهای داخلی و میکروفون هستند که امکان تماس را فراهم می سازد. 

در این ساعت ها از پردازنده اسنپدراگون Wear 4100+ بهره گرفته شده و وعده داده شد که 85 درصد سریعتر از Wear 3100 است. حافظه رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هم در کنار این چیپ تعبیه شد. قابلیت ارتباطی شامل بلوتوث 5 LE ، GPS ، ان اف سی SE و WiFi می شود. پشتیبانی Google Pay نیز در این گجت پوشیدنی وجود دارد. فسیل جای تعجب دارد که ساعت های جدید خود را با نسخه قدیمی Wear OS روانه بازار می کند، هرچند قول داده که سال آینده آپدیت Wear OS 3 ارائه شود.

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 با پردازنده اسنپدراگون 4100 پلاس معرفی شد

ردیابی سلامت شامل SpO2 و سنسورهای ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب و چرت است. حالت های مختلف ورزشی نیز وجود دارد. این ساعت ها همچنین ضد آب هستند. عمر باتری با استفاده متعدد به بیش از 24 ساعت می رسد.

Fossil Gen 6 در گزینه های خاکستری، قهوه ای، سبز و طلایی/بنفش عرضه می شود. مدل فولاد ضد زنگ 319 دلار قیمت دارد و باقی محصولات 299 دلار قیمت دارند.

فسیل همچنین بند سیلیکونی، چرم و فولاد ضد زنگ جایگزین را 29 تا 49 دلار ارائه می دهد. انتظار می رود که مدل ها در ایالات متحده تا 27 سپتامبر راهی بازار شوند و تاریخ عرضه جهانی نامشخص ماند.

ویژگی های Fossile Gen 6

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 دارای سنسوری است که میزان اکسیژن خون را تشخیص می دهد.

بنابراین ، این محصول همچنین مجهز به ظرفیت موجود در رقبای خود است. سنسور ضربان قلب نیز ارتقا یافته است و می تواند ضربان قلب پیوسته شما را پیگیری کند. این ساعت هوشمند تا 3ATM در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

بنابراین ، اگر شناگر هستید یا با آب سروکار دارید ، هنگام خرید این ساعت هوشمند نیازی به نگرانی نیست. خبر خوب این است که Fossil Gen 6 همچنین دارای بلندگوی داخلی است.

همچنین بخوانید  7 نکته برای شناسایی برنامه جعلی موجود در مارکت های اندرویدی و iOS

این به شما امکان می دهد محتوای صوتی را که در ساعت هوشمند پخش می شود بشنوید. حتی قابلیت تماس نیز وجود دارد.

آیا این ساعت هوشمند به طور پیش فرض از WearOS 3 استفاده می کند؟

خوب ، در حال حاضر پاسخ به این سوال مبهم است. اما پیش از این ، فسیل گفته بود که WearOS تا سال دوم بخشی از ساعت های هوشمند این شرکت نخواهد بود.

این ناامید کننده است و نشان می دهد که این نسخه در حال حاضر در انحصار سامسونگ است. در نهایت ، زمان قیمت است. نسخه 40 میلی متری این محصول 4 دلار قیمت دارد. نسخه 44 میلی متری 5 دلار است.

منبع :
gsmarena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *