تبلیغات

تبلیغات

10 بازی اپل واچ (Apple Watch) که می توانید در دستان خود داشته باشید

Ten-Apple-Watch-Games-On-Your-Wrist

شاید با خودتان بگویید که اپل واچ یا ساعت هوشمند پلتفرم خوبی برای بازی کردن نباشد ، اما سازندگان و توسعه دهندگان بازی سعی کرده اند طوری بازی را طراحی کنند تا به بهترین نحو ممکن توسط شما عزیزان مورد استفاده قرار گیرد. از بازی های تعاملی گرفته تا بازی های فکری یا RPGs و arcade به تنهایی می تواند تجربه ای جدید در بازی کردن داخل اپل واچ باشد.

 

اینکه بازی ها در صفحه نمایشی کوچک تر از بقیه (گوشی و تبلت) نیز قابل اجرا هستند جای شکی نیست چرا که با پیشرفت تکنولوژی در این دنیا هر چیزی امکان دارد! با این وجود برخی از این بازی ها تنها بر روی اپل واچ اجرا شده و برخی در هر دو یعنی روی آیفون / آیپد و اپل واچ قابل اجرا هستند. با تک تیپ همراه باشید تا به 10 تا از بازی هایی که ارزش دانلود کردن و نصب کردن در Apple Watch را دارند بپردازیم.

 

1- Pocket Bandit

 

بازی Pocket Bandit اپل واچ

 

بازی Pocket Bandit طوری ساخته شده است که از سیستم Haptic نیز بهره می برد. شما در این بازی باید قفل گاو صندوق را با استفاده از اپل واچ باز کنید و به داخل محتویات کاو صندوق دسترسی پیدا کنید. بدین منظور شما یک زمان مشخصی دارید و باید طی زمان مشخص شده قفل را باز کنید. همانطور که لول شما بالاتر می رود مراحل نیز سخت تر خواهد شد. همانطور که گفته شد با استفاده از سیستم Haptic باید قفل گاو صندق را باز کنید.

 

[app_link title=”دانلود Pocket Bandit” link=”https://itunes.apple.com/us/app/pocket-bandit/id1185830542?mt=8″ store=”apple”]

 

2- Trivia Crack

 

بازی Trivia Crack اپل واچ

 

بازی Trivia Crack نیازی به توضیح ندارد ، دقیقا مانند Trivial Pursuit ، بازی به شما سوال های مختلفی را در گروه بندی های مختلف نشان می دهد. شما به راحتی می توانید این بازی جنجالی را هر زمانی که بخواهید در دستان خود داشته باشید ، کافیست چرخانه را یکبار بچرخانید و به سوال های گروه بندی شده پاسخ دهید و امتیاز جمع کنید.

 

[app_link title=”دانلود Trivia Crack” link=”https://itunes.apple.com/us/app/trivia-crack/id651510680?mt=8″ store=”apple”]

 

3- Elevate

 

بازی Elevate اپل واچ

 

Elevate یک برنامه برای توسعه و تمرین مغز است که همراه با نسخه ی اپل واچ نیز می باشد. این برنامه در سال 2018 به عنوان بهترین برنامه توسط اپل انتخاب شده است. Elevate در هر 2 دستگاه به خوبی کار می کند ، این برنامه شامل 35 نوع مختلف می باشد که برای به چالش کشاندن مغز انسان بکار می رود. شما در این بازی می توانید از حافظه ، مهارت ها ،  استعداد ها و درک خود استفاده کنید. اگر شما از این برنامه خوشتان آمده است می توانید ماهانه $5 برای اشتراک ماهانه و سالانه $40 خریداری کنید.

همچنین بخوانید  سیستم عامل HarmonyOS در تلویزیون Honor Vision

 

[app_link title=”دانلود Elevate” link=”https://itunes.apple.com/us/app/elevate-brain-training/id875063456″ store=”apple”]

 

4- Runeblade

 

بازی Runeblade اپل واچ

 

اینکه یک بازی RPG در دستان شما باشد شاید کمی تصورش سخت باشد و بعید بنطر برسد ، اما بازی Runeblade این موضوع را به حقیقت پیوند داده است. این بازی ماجراجویی Free-To-Play که حالا برای اپل واچ به ارمغان آمده است ، توسط گروه بازی سازی Everywear Games طراحی و ساخته شده است.

 


حتما بخوانید : تم مشکی (Dark Mode) چطور باعث افزایش عمر باتری در گوشی های OLED می شود؟


 

گیم پلی بازی ابتدا بصورت ساده و آسان شروع می شود ، با توجه به توضیحات توسعه دهنده گفته شده است که شما با 2000 مرحله ی متفاوت روبرو خواهید بود. می توانید در طی بازی از Spell ها ، runes ها و جادو های مخلفتی استفاده کنید. شما در این بازی شاهد تجربه ای از نوع casual role-playing خواهید بود که با توجه به آیتم هایی که در فروشگاه بازی قرار دارد می توانید خرید هایی برای بازی در صورت نیاز داشته باشید.

 

[app_link title=”دانلود بازی Runeblade” link=”https://itunes.apple.com/us/app/runeblade/id974585522?mt=8″ store=”apple”]

 

5- Twisty Color

 

بازی Twisty Color اپل واچ

 

بازی Twisty Color یک نوع دیگر از بازی هایی است که شما با استفاده از دکمه ی اپل واچ (Digital Crown) باید بازی را ادامه دهید. در این بازی شما باید با جمع کردن توپ ها رکورد بزنید. شاید با خود بگویید که این بازی بسیار ساده است ، اما باید بدانید که شما با همین بازی می توانید خودتان را برای گذراندن وقت در مترو یا منتظر ماندن برای آن سرگرم کنید.

 

[app_link title=”دانلود Twisty Color” link=”https://itunes.apple.com/us/app/twisty-color-for-apple-watch/id1031155564?l=it” store=”apple”]

 

6- Letterpad

 

بازی Letterpad اپل واچ

 

اگر شما عاشق بازی های کلماتی هستید ، Letterpad بهترین گزینه برای شما در اپل واچ است. این بازی به شما 9 حرف می دهد که باید توسط آن ها کلمات مربوطه و کلمات که توسط 9 حرف ساخته می شود را ایجاد کرده و پیدا کنید. این بازی می تواند چالشی برای ذهنتان جهت پیدا کردن کلمات مختلف ایجاد کند. در این بازی بیش از 200 مرحله در نظر گرفته شده است ، تمامی این مراجل بصورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند. تنها برای دریافت سکه یا راهنمایی شما می توانید از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنید.

 

[app_link title=”دانلود Letterpad” link=”https://itunes.apple.com/us/app/letterpad-free-word-puzzles/id943235780?mt=8″ store=”apple”]

 

7- KOMRAD

 

بازی KOMRAD اپل واچ

 

KOMRAD تنها یک بازی برای Apple Watch نیست ، شما می توانید آن را بر روی آیفون خود داشته باشید. خوشبختانه این نوع بازی های تعاملی در اپل واچ به خوبی قابل اجرا هستند ، این بازی نه تنها به عنوان بازی منتخب بوده است ، چرا که به عنوان بازی ماجراجویی متنی نیز شناخته می شود.

همچنین بخوانید  بررسی هدفون های وایرلس جدید سامسونگ گلگسی باد ( Galaxy Bud )

 


پیشنهادی : آموزش کالیبره کردن باتری آیفون / آیپد تنها در 6 قدم آسان!


 

[app_link title=”دانلود KOMRAD” link=”https://itunes.apple.com/us/app/komrad/id1020876671?mt=8″ store=”apple”]

 

8- Tiny Armies

 

بازی Tiny Armies اپل واچ

 

بازی Tiny Armies برای هر 2 دستگاه اپل واچ و آیفون طراحی شده است ، شما می توانید این بازی را بصورت تنهایی یا در iMessage بصورت گروهی با دوستان خود انجام دهید. این بازی تاکتیکی می توانید برای زمان های کوتاه بسیار مناسب باشد.

 

[app_link title=”دانلود Tiny Armies” link=”https://itunes.apple.com/us/app/tiny-armies/id1152620025?mt=8″ store=”apple”]

 

9- Pong

 

بازی Pong اپل

 

چه کسی نمی خواهد Pong را بازی نکند؟ آن هم در دستان خود! با استفاده از دکمه ی اپل واچ حالا بهترین بازی و نوستالژی را تجربه کنید. کافیست خودتان یکبار این بازی را امتحان کنید!

 

[app_link title=”دانلود بازی Pong” link=”https://itunes.apple.com/us/app/a-tiny-game-of-pong/id1046553860″ store=”apple”]

 

10- Lateres

 

بازی Lateres اپل واچ

 

دقیقا مانند بازی Pong شما باید از دکمه ای که در اپل واچ قرار داده شده است استفاده کنید. برخلاف بازی Pong ، شما می توانید هم در اپل واچ و هم در آیفون بازی را داشته باشید. شما تنها با پرداخت 1 دلار از 20 مرحله برخوردار خواهید بود.

 

[app_link title=”دانلود Laters” link=”https://itunes.apple.com/us/app/lateres-breakout-for-watch/id967684514″ store=”apple”]

 

نظر شما در رابطه با این لیست بازی ها چیست؟ کدام یک از این ها را بازی کرده اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید ، در بخش ها کامنت ها بنویسید که به غیر از این لیست دیگر چه بازی ای مد نظر شما است؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *