تبلیغات

تبلیغات

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی رکسل

dgrexl

این روز ها موبایل یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل هر شخصی به حساب می آید. گاها قیمت موبایل نیز بسیار بالا می باشد و جزو سرمایه های هر شخصی محسوب می شود. نگهداری از یک دارایی همیشه برای مردم از برترین اولویت ها بوده است. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه های موبایل به صورت تخصصی لوازم جانبی موبایل را ارائه می کنند.

دیجی رکسل؛ ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل در تهران

فروشگاه دیجی رکسل نیز یکی از این فروشگاه های خرید و پخش عمده لوازم جانبی موبایل است و به صورت تخصصی لوازم جانبی موبایل را ارائه می کند. از آنجایی که فروشگاه دیجی رکسل بیش از یک دهه در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند، تمامی بهترین های بازار موبایل را می داند و خود به صورت وارد کننده، این اجناس را وارد می کند. اقلامی که معمولا با نام Rexell شناخته می شود.

دیجی رکسل فروشگاه های بسیاری را راه اندازی کرده است و به بسیاری از فروشگاه ها کمک کرده تا بتوانند در این مسیر پر پیچ و خم راه درست را پیدا کنند و بهترین کسب و کار را در منطقه خود داشته باشند. این موضوع بدین معنی است که از سراسر کشور دیجی رکسل را به عنوان یک فروشگاه بخش لوازم جانبی موبایل انتخاب کرده اند و به آن اطمینان دارند.

البته روش های پرداختی منعطفی که ای دیجی رکسل دارد هم در این زمینه بی تاثیر نبوده. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در راه اندازی یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل شما را راهنمایی کنیم .

 

دیجی رکسل

لوازم جانبی موبایل عمده از کجا بخرم؟

این یک سوال مهم است که در ابتدای راه اندازی یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل هر کسی به آن بر می خورد! لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده از کجا بخریم؟ برای جواب به این سوال ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که آیا به تهران نزدیک هستید یا خیر؟ البته باید بدانید که ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل در کجاست! اگر در شهر های مجاور تهران سکونت دارید و فروشگاهتان نیز در همان شهر است، بهتر است تا به تهران آمده و از فروشگاه هایی که در جمهوری تهران هستند دیدن کنید و لوازم موبایل را تهیه کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی نیز خرید خود را از دیجی رکسل انجام دهید.

اگر از تهران دور هستید، فقط لازم است تا در گوگل نام دیجی رکسل را جستجو کنید و در سایت دیجی رکسل عضو شوید و به صورت همکار قیمت های محصولات را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید با فروشگاه در ارتباط باشید و به صورت های مختلف پرداختی، محصولات را تهیه کنید.

همچنین بخوانید  سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

دیجی رکسل چون خود یکی از وارد کنندگان لوازم جانبی موبایل از چین است، بدون هیچ واسطه ای و با قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر فروشگاه ها، لوازم موبایل را به صورت عمده به شما ارائه میکند. شما می توانید این قیمت ها را هر روز در سایت دیجی رکسل مشاهده کنید و به صورت آنلاین و یا به صورت تلفنی خرید خود را ثبت و به سرعت دریافت کنید.

 

دیجی رکسل

لوازم جانبی موبایل چقدر سرمایه میخواد؟

این سوال کاملا جواب مناسبی دارد؛ قطعا هرچه بیشتر سرمایه قرار دهید بیشتر مشتری دریافت خواهید کرد و همچنین شما نسبت به دیگر فروشگاه ها، لوازم تکمیل تری خواهید داشت. اما میانگین مبلغ سرمایه اولیه برای شروع:

  1. هزینه پیش پرداخت فروشگاه

  2. هزینه ساخت دکور

  3. حداقل هزینه دو ماه اجاره مغازه

  4. هزینه راه اندازی سیستم حساب داری

  5. هزینه ساخت بنر برای فروشگاه

  6. و …

لیست لوازم جانبی موبایل

در اینجا ما لیست کوتاهی از واجب های هر فروشگاه لوازم جانبی موبایل آماده کرده ایم که در ادامه ب برسی آنها می پردازیم. البته توجه داشته باشید که این موارد صرفا کلیات هر فروشگاه هستند و بسیاری اقلام دیگر می توان به آن اضافه کرد.

  • شارژر (آداپتور) و سیم شارژر ها

  • پاور بانک ها

  • هدفون و هندزفری بلوتوثی و سیمی

  • اسپیکر های بلوتوثی

  • شارژر فندکی

  • هولدر و نگهدارنده موبایل

  • ساعت و مچ بند هوشمند

  • انواع کابل های انتقال صدا و تصویر

  • مبدل های برق

  • انواع قاب ها و محافظ های گوشی

  • انواع گلس و محافظ های صفحه گوشی

سود لوازم جانبی موبایل چند درصد است؟

بسیاری از مردم و قدیمی های کسب و کار بر این معتقدند که ” در ابتدای کار نباید زیاد به فکر سود کار بود و فقط باید به فکر توسعه کسب و کار باشید و هزینه سود را در کسب و کار خود خرج کنید و یک کسب و کار آبرومندانه و قوی را راه اندازی کنید.” در واقع این حرف کاملا درست است و می توان بر پایه همین دیدگاه یک کسب و کار قوی را راه اندازی کرد؛ اما دیگر دوران مانند قدیم نیست و باید در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری نیاز به دو دوتا چهار تا دارد. با این وجود باید بدانید که تمامی مسیر کسب و کار شما را یک فروشگاه پخش لوازم جانبی موبایل با ارزانترین قیمت می تواند به راحتی تغییر دهد.

ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل مانند فروشگاه دیجی رکسل می تواند برای شما یک سود قابل توجهی را به ارمغان بیاورد، پس منطقی است که همان اقلامی را که فروشگاه های دیگر با قیمت بالاتری به فروش می رسانند را شما با قیمتی بسیار پایین تر از ما دریافت کنید و سود بیشتری داشته باشید و به توسعه کسب و کار خود کمک کنید.

همچنین بخوانید  مقایسه اپل واچ ها در سال 2022

ممنون که تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید. اگر تمایل به راه اندازی یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل را دارید، فقط کافیست به فروشگاه آنلاین و حضوری دیجی رکسل سر بزنید و اطلاعات کامل را برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل را دریافت کنید.

 

روزگار به کام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *