تبلیغات

تبلیغات

سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

c9c9f758-f226-4438-8e68-fccfb480e16b

اگر تابه‌حال برای خرید سرور مجازی اقدام کرده باشید، مطمئنا با لیستی از نام کشورهای مختلف روبه‌رو می‌شوید. همین موضوع شما را دچار سردرگمی می‌کند و انتخاب بهترین سرور مجازی به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود. بااین‌حال، نگران نباشید! در ادامه این مطلب ما با معرفی بهترین کشورها برای ارائه VPS، به شما می‌گوییم که سرور مجازی کدام کشور بهتر است.

درواقع انتخاب موقعیت سرور مجازی باید با دقت بالایی انجام شود؛ زیرا تاثیر مستقیم بر نحوه عملکرد، کیفیت و سرعت اتصال شما خواهد داشت. پیش از اقدام برای خرید سرور مجازی این مطلب را با دقت مطالعه کنید. در پایان نیز یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای خرید سرور مجازی ایران و سایر کشورها را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرور مجازی فرانسه؛ بهترین VPS برای فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی

یکی از بهترین پاسخ‌هایی که به سوال «سرور مجازی کدام کشور بهتر است» می‌توان داد، سرور فرانسه است. از منابع سرور مجازی فرانسه در همان کشور و در دیتاسنتر OVH واقع در شهر Roubaix میزبانی می‌شوند. دیتاسنتر OVH یک شرکت رایانش ابری شناخته‌شده در سطح جهان است که سرویس‌های مختلف از جمله سرورهای مجازی را ارائه می‌دهد. سرور مجازی فرانسه از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله مزایای سرور مجازی فرانسه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پهنای باند بالا
  • امکان تهیه‌ IP اختصاصی
  • امکان راه‌اندازی انواع CMS روی سرور مجازی
  • فعال بودن فایروال روی سرور، برای اعمال کانفیگ مورد نظر
  • دارای به‌روزترین سخت‌افزارها با انعطاف‌پذیری بالا

علاوه‌بر این، با خرید سرور مجازی فرانسه می‌توانید سیستم عامل، ویندوز یا انواع توزیع‌های لینوکسی را به دلخواه خود روی سرور نصب و از آن استفاده کنید. سرور مجازی فرانسه سرعت و آپتایم ۹۹.۹ درصد را به کاربران ارائه می‌دهد و برای راه‌اندازی سایت یا دسترسی به حساب‌های مالی بین‌المللی و کیف پول ارز دیجیتال گزینه‌ای امن محسوب می‌شود. پیش از خرید VPS فرانسه، لازم است بدانید که قیمت سرور مجازی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه و آلمان، نسبت به قیمت سرور مجازی ایران بیشتر است؛ بااین‌حال، سرور مجازی فرانسه در برتینا در پلن‌های مختلف ارائه می‌شود و به‌راحتی می‌توانید سرور مجازی دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

سرور مجازی ایران؛ بیشترین سرعت و کم‌ترین پینگ را تجربه کنید!

شاید تعجب کنید که برای پاسخ به سوال «سرور مجازی کدام کشور بهتر است» شما را به خرید سرور ایرانی تشویق کنیم! درواقع سرور مجازی ایران برای میزبانی سایت‌های پربازدید با ترافیک بالا، سایت‌هایی با محتوای ویدیویی و تصویری، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف بهترین انتخاب ممکن است. از آنجایی که فاصله تا دیتاسنتر بر سرعت انتقال اطلاعات تاثیر می‌گذارد، کاربران ایرانی با خرید سرور مجازی ایران بالاترین سرعت اتصال و انتقال دیتا را تجربه می‌کنند.

همچنین بخوانید  10 ویژگی طلایی تلویزیون های هایسنس، تلویزیون همه‌چیز تمام

امکان نصب سیستم‌عامل‌های مختلف ویندوز و لینوکس با نسخه‌های متفاوت روی VPS ایران وجود دارد. علاوه‌بر این، مهم‌ترین مزیت سرور مجازی ایران قیمت مناسب آن نسبت به سرور مجازی سایر کشورها است. در برتینا سرور مجازی ایران در پلن‌های مختلف با آپتایم ۹۹.۹ درصد ارائه می‌شوند و شما می‌توانید به‌راحتی منابع سرور را مطابق با نیاز خود ارتقا دهید.

سرور مجازی آلمان؛ بهترین سرور برای میزبانی از سایت‌های پربازدید

یکی دیگر از بهترین مواردی که در پاسخ به سوال «vps کدام کشور بهتر است» باید به آن اشاره کنیم، سرور مجازی آلمان است. سرور مجازی آلمان در دیتاسنتر هتزنر (Hetzner) واقع شده است که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین دیتاسنترهای جهان شناخته می‌شود. با خرید سرور مجازی المان از برتینا شما می‌توانید از امکانات هارد NVMe با سخت‌افزار قدرتمند و جدیدترین نسل پردازنده Intel Core با ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی بهره‌مند خواهید شد. سرور مجازی آلمان برای موارد زیر بهترین انتخاب ممکن است:

  • میزبانی از سایت‌های خرید آنلاین
  • ترید ارزهای دیجیتال و فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی
  • میزبانی از سایت‌هایی با ترافیک ماهانه بالا

علاوه‌بر این، سرور مجازی آلمان برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی با کاربران آلمانی انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. با خرید VPS آلمان، امکان تهیه IP اختصاصی و ارتقای منابع مطابق با نیاز کاربران در سرویس موردنظر وجود دارد.

سرور مجازی کانادا؛ فعالیت در سایت‌های پرداخت ارز بین‌المللی

یکی دیگر از بهترین سرورهای مجازی، مربوط به کشور کانادا است. VPS کانادا نسبت به قیمت مناسب آن، عملکرد قابل‌قبولی دارد. با خرید سرور مجازی کانادا به IP کشور کانادا دسترسی خواهید داشت؛ با استفاده از این IP می‌توانید در صرافی‌های ارز دیجیتال یا سایت‌های پرداخت ارزی بین‌المللی مانند پی‌پال فعالیت کنید. تغییر سیستم‌عامل سرور مجازی کانادا از ویندوز به لینوکس یا برعکس، به‌راحتی امکان‌پذیر است.

سرور مجازی هلند؛ سرعت و امنیت بالا در کنار هم

سرور مجازی هلند یکی از بهترین سرورهای مجازی برای دور زدن محدودیت‌های اینترنتی در ایران محسوب می‌شود. این سرور از امنیت بالا، ترافیک نامحدود و سرعت بالا برخوردار است. با خرید سرور مجازی هلند به IP اختصاصی دسترسی دارید و با پینگ پایین می‌توانید از بالاترین سرعت اتصال لذت ببرید.

نکات مهم پیش از خرید سرور مجازی باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی

تا اینجا با معرفی چند کشور به سوال پرتکرار «سرور مجازی کدام کشور بهتر است» پاسخ دادیم؛ بااین‌حال، پیش از اقدام برای خرید سرور مجازی به نکات زیر توجه کنید:

  • فاصله جغرافیایی بین دیتاسنتر و کاربر، تاثیر مستقیم بر سرعت اتصال و انتقال اطلاعات دارد؛ سرورهای کشورهای اروپایی از این نظر برای ایرانیان انتخاب بهتری نسبت به سرور مجازی کانادا و آمریکا هستند.
  • اگر هدف شما از خرید سرور مجازی فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال است، موقعیت مکانی سرور را با دقت بالا انتخاب کنید؛ زیرا برخی از صرافی‌ها مانند بایننس، سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای برای برخی از کشورها مانند آلمان دارند. علاوه‌بر این، اطمینان پیدا کنید که با خرید سرور مجازی یک IP ثابت به شما اختصاص داده می‌شود؛ در صورت تغییر IP به‌طورمکرر، امکان بسته شدن حساب از سمت صرافی و از دست دادن سرمایه وجود دارد.
  • هنگام خرید سرور مجازی، میزان حافظه رم، قدرت پردازنده و ترافیک سرور را با دقت بررسی کنید تا متناسب با نیاز و استفاده شما باشد.
همچنین بخوانید  بهترین روش کسب درآمد ارزی در منزل !

علاوه‌بر این موارد، هنگام خرید سرور مجازی در کنار توجه به موقعیت جغرافیایی، به کیفیت خدمات شرکت ارائه‌دهنده VPS نیز توجه کنید. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی باید بهترین سرور با به‌روزترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین باید به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به کاربران خدمات پشتیبانی ارائه دهد و مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

همین حالا بهترین سرور مجازی را از برتینا بخرید

برای این که به سوال «سرور مجازی کدام کشور بهتر است» پاسخ دهید، ابتدا باید هدف خود از خرید سرور مجازی را مشخص کنید. بااین‌حال، سرور مجازی کشورهایی مانند ایران، آلمان و فرانسه، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. اگر قصد خرید سرور مجازی با به‌روزترین امکان را دارید، همین حالا به سایت bertina.ir سر بزنید و از پلن‌های متوسط، پیشرفته، حرفه‌ای و حرفه‌ای + این مجموعه دیدن کنید. برتینا سرورهایی با امنیت و سرعت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد و امکان ارتقا منابع سرور متناسب با نیاز شما را فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر وارد سایت برتینا شوید و از طریق پشتیبانی آنلاین یا تماس با شماره‌های درج‌شده در سایت، بهترین VPS را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *