تبلیغات

تبلیغات

گوشی اوپو A16s، یک اقتصادی تمام عیار

گوشی اوپو A16s، یک اقتصادی تمام عیار

شرکت اوپو از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چینی است که در طول سال‌های گذشته توانسته نظر طرفداران را به خوبی جلب کند. حال به تازگی این برند از محصول جدید خود به نام اوپو A16s رونمایی کرده که دارای طراحی جدید و مشخصات کلیدی میان رده اما قابل توجه است.

اسمارتفون تازه رونمایی شده اوپو با باتری 5000 میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از NFC، شبکه 4G LTE، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 11، تنها 175 دلار قیمت دارد و گزینه اقتصادی محسوب می‌شود. این گوشی جدید قرار است در رنگ آبی مرواریدی، مشکی کریستالی راهی بازار شود و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت اوپو آن را خریداری کنند.

مشخصات کلیدی گوشی اوپو A16s

گوشی اوپو A16s، یک اقتصادی تمام عیار

تلفن هوشمند تازه رونمایی شده A16s در بیشتر مشخصات مشابه A16 است. با این تفاوت که شرکت Oppo پشتیبانی شبکه NFC را فراهم آورده تا قابلیت بیشتری به این مدل داده باشد. این اسمارتفون به نمایشگر 6.52 اینچی HD+ ناچ و نسبت تصویر 9:20 در کنار پنل IPS LCD و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز شد.

در سایر مشخصات باید به دوربین عقب سه گانه 13/2/2 مگاپیکسلی که ترکیبی از حسگرهای ماکرو و اصلی است، اشاره کرد. دوربین جلو که درون حفره ناچ گوشی تعبیه شده، از نوع 8 مگاپیکسلی بوده و کیفیت مطلوبی رقم می‌زند. ناگفته نماند دوربین عقب توانایی فیلمبرداری با وضوح 1080 پیکسل را دارد.

برای دیگر ویژگی‌ها باید به پردازنده Helio G35 مدیاتک و تراشه گرافیکی PowerVR، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه ذخیره سازی تا 256 گیگابایت، پشتیبانی شبکه 4G، باتری 5000 میلی آمپرساعتی، حسگر اثرانگشت جانبی و سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری ColorOS 11.1 پرداخت.

این گوشی 175 دلاری همانطور که گفته شده، ابتدا راهی بازار چین می‌شود و سپس در دیگر نقاط قابل تهیه است.

 

 

همچنین بخوانید  بروزرسانی تلگرام ؛ امکان گفتگو در کانال ، نمایش شماره و بیشتر
منبع :
gizmochina

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *