تبلیغات

تبلیغات

مایکروسافت شناسایی برنامه ها و بازی ها را در فروشگاه مایکروسافت بهبود می دهد

Microsoft-is-improving-the-recognition-of-apps-and-games-in-the-Microsoft-Store

چه چیزی خواهید آموخت:

  • مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که بازی و نرم افزار های مورد علاقه شما را در صفحه اصلی Microsoft Store اضافه می کند. این ویژگی، در گذشته تنها محدود به برنامه هایی بود که در رایانه خود نصب کرده بودید.
  • این ویژگی محدود به Windows Insider می شود، اما پیشبینی می شود تا چندین هفته آینده در دسترس عموم قرار بگیرد.

طی چند ماه اخیر، شاهد آن بوده ایم که مایکروسافت تلاش های زیادی را برای بهبود رابط کاربری Microsoft Store از طریق ادغام هوش مصنوعی در تنظیمات و همچنین کاهش به روزرسانی ها و ویژگی های منظم در این پلتفرم شده است.

با این حال، این تمام ماجرا نیست. زیرا در حال حاضر هنگامی که برنامه فروشگاه مایکروسافت را در رایانه خود اجرا می کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که ترکیبی از بهترین بازی ها و برنامه های توصیه شده رایگان و یا پولی را دریافت می کنید که ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد. این در حالی است که مایکروسافت همچنان در شرف اصلاح کامل این ویژگی با اضافه کردن برنامه های مورد نیاز کاربران است.

به گفته یکی از مدیران ارشد مایکروسافت برنامه و یا بازی هایی که در ویندوز خود نصب کرده اید، از اولویت بالایی برخوردار می شوند که در نهایت باعث کشف و دسترسی به برنامه های مشابه آن خواهند شد.

نحوه فعالیت این به روزرسانی چگونه است؟

تغییرات فروشگاه مایکروسافت استور

مایکروسافت اعلام کرده است که در آپدیت جدید مایکروسافت استور نحوه عملکرد الگوریتم های قابل کشف را تغییر می دهد. به عنوان مثال، برنامه هایی که قبلا در فروشگاه مایکروسافت نصب کرده اید را دیگر در آن مشاهده نمی کنید. این فرایند می توانست خسته کننده باشد، زیرا همواره برخی از برنامه های تکراری را مشاهده خواهید کرد.

در عوض، با به روزرسانی فروشگاه، هنگام مرور برنامه ها به احتمال زیاد چیزهای جدیدی مشاهده می کنید که می توانند گاهی با توجه به نیاز های هر کاربر متغییر باشند. این فرایند به دلیل آن است که هوش مصنوعی مورد استفاده در ویندوز باعث می شود با توجه به برنامه هایی که از فروشگاه مایکروسافت نصب کرده اید، علایق شما را نیز با آن تطبیق داده و سپس رابط کاربری شما را نسبت به آن پیکربندی می کند.

با این حال، این ویژگی همچنان در نسخه بتا بوده و تنها برای کاربران اینسایدر در دسترس قرار گرفته است، اما پیشبینی می شود تا چند هفته آینده، همانند قبل مایکروسافت آن را برای تمامی کاربران ویندوزی منتشر کند.

همچنین بخوانید  چگونه Bloatware را در ویندوز 11 خود حذف کنیم؟

فروشگاه مایکروسافت خود را آپدیت کنید

زمانی که مایکروسافت آپدیت Microsoft Store را منتشر کند، شما می توانید با به روزرسانی برنامه تمام ویژگی های جدید مورد بحث را دریافت کنید. اکنون بیایید نحوه انجام این کار را دنبال کنیم:

  • در ویندوز 11 به Start > Microsoft Store بروید.
  • در پنل سمت چپ بر روی گزینه Library کلیک کنید.
  • کلید Get Updates را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا فروشگاه مایکروسافت آپدیت شود.

اکنون فروشگاه مایکروسافت را مجددا راه اندازی کرده و از محیط بهبود یافته برنامه لذت ببرید.

آیا از ویندوز اینسایدر برای دریافت ویژگی جدید Microsoft Store استفاده کنیم؟

به طور کلی، ورود به ویندوز اینسایدر برای دریافت ویژگی های جدید مایکروسافت به خود شما بستگی دارد. مایکروسافت، با استفاده از این ویژگی قصد دارد تمامی آپدیت هایی که در آینده برای ویندوز از جمله Microsoft Store منتشر کند را برای برخی از کاربران در دسترس قرار دهد تا با توجه به فیدبک های دریافتی، بتواند مشکلات اساسی آن را برطرف کند.

نکته: توصیه ما این است که تا عرضه آپدیت اصلی ویندوز منتظر مانده و سپس ویندوز 11 خود را به روزرسانی کنید. زیرا، ورود به ویندوز اینسایدر می تواند مشکلاتی هرچند کوچک را برای سیستم عامل شما در بر داشته باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *