تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت های خرید گوشی موبایل

khariddgoshi

به طور کلی از زمان پاندمی کرونا خریدهای اینترنتی افزایش یافته و خصوصا این خریدها در زمینه تکنولوژی و پوشاک ثبت شده است. به همین دلیل فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در این زمینه شروع به فعالیت کردند.

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید گوشی موبایل را به شما معرفی کنیم و پیشنهاد می‌کنم همراه ما باشید تا نکات متنوعی برای شناخت سایت‌ها ارائه کنیم.

چگونه بهترین سایت های خرید گوشی موبایل را پیدا کنیم؟

ما در نت چین امکانی ایجاد کرده‌ایم تا نه تنها بهترین سایت های خرید گوشی بلکه تمامی سایت‌های ایرانی را بتوانید مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی برای هرکدام از کسب و کارهای اینترنتی یک صفحه اختصاصی ایجاد می‌شود که اطلاعات کاملی از جمله آدرس سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نظرات و تجربیات کاربران و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌شود.

 

خرید گوشی موبایل

به راحتی این امکان را دارید تا از سایت‌های تائید شده در نت چین خدمات یا محصولات خود را دریافت کنید یا اینکه با ثبت نظر خود به دیگر کاربران کمک کنید تا اطلاعات کافی از کسب و کارها بدست بیاورند.

در صورتی که قصد دارید خودتان سایت‌های متنوعی را مورد بررسی قرار دهید، موارد بسیاری وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم به آنها توجه داشته باشید.

تجربه کاربری و نحوه نمایش سایت

به طور کلی امروزه بدیهی است که یک سایت تجربه کاربری مناسب و نمایش عالی در تمامی دستگاه‌ها (موبایل، لپ‌تاپ و …) داشته باشد. در صورتی که سایتی را بررسی می‌کنید که این موارد ابتدایی را رعایت نکرده، پیشنهاد می‌کنم هرچه سریع‌تر از آن صفحه خارج شوید و برند دیگری را بررسی کنید. این موارد می‌تواند شامل ریسپانسیو نبودن (عدم پاسخگویی در دستگاه‌های متنوع)، مسیر طولانی برای رسیدن به محصول و بسیاری موارد دیگر باشد.

حتی ممکن است موارد جزئی‌تر مانند بخش ثبت نام، مراحل خرید طولانی، دکمه‌های فراخوان و از این قبیل موارد نیز به درستی نمایش داده نشده باشند. این موارد باعث می‌شود که سایت مورد نظر شما تجربه مناسبی منتقل نکند و بهتر است از فروشگاه دیگری برای برطرف کردن نیاز خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر به دنبال بهترین سایت های خرید لباس نیز هستید این گزینه می‌تواند به شما کمک کند تا برند مورد نظر خود را پیدا کنید. در بسیاری از مواقع بررسی تجربه کاربری کمک زیادی می‌تواند به شما کند.

اطلاعات/توضیحات کامل درباره محصولات

یکی از مهم‌ترین مواردی که عموما در کشور ما نادیده گرفته می‌شود اطلاعات کامل در سایت‌ها است. بیشتر اوقات ما فقط به دنبال زیبایی و سادگی هستیم. در برخی موارد کاربرد بسیاری دارد؛ خصوصا در زمینه موبایل و لوازم تکنولوژی.

همچنین بخوانید  بهترین ساعت هوشمند شیائومی (2023)

وقتی بخواهید از فروشگاهی، گوشی موبایل تهیه کنید، حتما دوست دارید اطلاعات کاملی درباره آن محصول به شما ارائه کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل متن، تصویر، ویدیو، پادکست یا اطلاعات لحظه‌ای باشد. در واقع این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند محصولی را خریداری کنید یا قید خرید آن را بزنید.

همچنین مواردی مانند مقایسه محصولات با یکدیگر نیز بسیار جذابیت دارد که در حال حاضر بسیاری از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل این امکان را نیز به کاربران ارائه می‌کنند.

گارانتی بازگشت وجه

امروزه گارانتی بازگشت وجه نیز یکی از موارد بدیهی در فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود و بسیاری از سایت‌ها نیز این امکان را برای مشتریان فعال کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنم زمانی که قصد سفارش از سایتی را دارید مطمئن شوید که این شرایط برای شما امکان پذیر باشد.

به عنوان مثال، بسیاری از وب‌سایت‌ها فقط تصویری از گارانتی بازگشت وجه ارائه می‌کنند و اصلا قصد چنین کاری را ندارند! پیشنهادم این است که قبل از هرچیزی با کارشناسان فروشگاه ارتباط بگیرید و مطمئن شوید که این خدمات را ارائه می‌کنند. در صورتی که اطلاعات تماسی وجود ندارد بهتر است دست نگه دارید و تحقیقاتی درباره برند مورد نظرتان انجام دهید. اگر پاسخی از سمت کارشناسان دریافت نکردید نیز بهتر است برندهای دیگر را مد نظر داشته باشید.

چندی پیش گزارشاتی درباره فروشگاهی دریافت کردیم که محصول مورد نظر را ارسال نمی‌کند! در سایت این فروشگاه نه تنها گارانتی بازگشت وجه ذکر شده بود، بلکه تخفیفات متنوعی نیز روی محصولات در نظر گرفته شده بود. بعد از بررسی کوتاه متوجه شدیم این سایت از قالب دیجی کالا استفاده کرده و عملا کلاه‌بردار هستند! هیچ شماره تماسی و عملا هیچ راهی ارتباطی با آنها وجود نداشت. حتی شماره تماسی که برای ثبت نام استفاده کرده بودند بعد از مدتی خاموش بود. بنابراین تصمیم گرفتیم محتوایی درون صفحه قرار داده تا به کاربران اطلاع رسانی شود و دیگر لینک آن سایت را به کاربران نمایش ندادیم.

ممکن است از این موارد در کشور ما زیاد رخ دهد و تا حد امکان ما تلاش می‌کنیم جلوی ضرر کردن افراد زیادی را بگیریم.

بهترین سایت های خرید گوشی موبایل

در ادامه چند مورد از بهترین سایت های خرید گوشی را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از آنها خریداری کنید:

  • دیجی کالا
  • کالاتیک
  • تکنولایف
  • گوشی شاپ
  • موبایل 140
  • بروز کالا
  • موبایل دات آی آر

 

از شما ممنونیم که تا انتهای این صفحه همراه ما بودید. پیشنهاد می‌کنیم از سایت نت چین بازدید کرده و سایت‌های متنوعی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین اگر با برخی از برندها سابقه همکاری داشته‌اید، خوشحال می‌شویم نظر خود را ثبت کرده تا در تصمیم گیری سایر کاربران نقش موثری داشته باشید.

همچنین بخوانید  آشنایی با فناوری هایی که آینده صنعت مد و خیاطی را متحول می کنند

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *