تبلیغات

تبلیغات

بهترین ساعت هوشمند شیائومی (2023)

saathoshmand

ساعت‌های هوشمند، بخش مهم و بزرگی از دنیای دیجیتال هستند که طرفداران زیادی دارند. ورزشکاران، دانشجویان، کارمندان و عموم مردم از این محصولات استفاده می‌کنند. برندهای مختلفی گوشی‌های هوشمند تولید می‌کنند که شیائومی یکی از بهترین و پرطرفدارترین‌هاست. در ادامه به بررسی ساعت هوشمند شیائومی می‌پردازیم که در سال 2023 سردم دار بازار بوده‌اند.

 

ساعت هوشمند شیائومی

چرا برند شیائومی

تا به حال فکر کردید که چرا شیائومی این همه مشتری دارد؟ برخلاف قضاوت‌های نادرستی که در مقایسه شیائومی با سایر برندها می‌شود؛ اما کسانی که ساعت‌های این برند را استفاده می‌کنند شگفت‌زده می‌شوند. در اکوسیستم کنونی بازار ساعت‌های دیجیتال، شیائومی یک انفجار بزرگ است که کیفیت و متعارف بودن را با هم به همراه می‌آورد.

ساعت شیائومی فقط یک ساعت نیست؛ بلکه یک کامپیوتر کوچک است. این ساعت‌ها شبیه ساعت‌های برند James هستند. هم فشرده‌اند هم زیبا. همینطور نسبت به قیمیتی که دارند به‌صرفه هستند. آنها تجربه شگفت‌انگیزی برایتان رقم می‌زنند.

مزایای ساعت شیائومی

ساعت‌های شیائومی دارای صفحات نمایشگر AMOLED هستند که حتی در فضای باز و نور آفتاب نیز وضوح بالایی دارند. از سیستم عامل MIUI استفاده می‌کنند که رابط کاربری عالی و قابل تنظیم و نیز گزینه‌های اضافی دیگری دارد. مثل یک گوشی موبایل می‌توانید تم، فونت و ظاهر ساعت دیواری را تغییر دهید و از حالت‌های مختلفی مثل فوکوس (focus mode)، پنجره شناور (floating windows) و دستیار هوش مصنوعی (AI assistant) آن استفاده کنید.

می‌توان از فناوری NFC این ساعت‌ها برای پرداخت‌های غیرلمسی و سایر عملکردها استفاده کرد. بنابراین با آینده تکنولوژی همگام هستند. در عین حال ویژگی‌هایی مثل نمایش ضربان قلب، شارژ بی‌سیم، تماس بلوتوثی و غیره را هم دارند. این دستگاه‌ها نسبت به امکاناتی که ارائه می‌کنند، طول باتری و طراحی سبکی که دارند دارای قیمت مناسبی هستند و خرید آن برای اکثر اقشار جامعه امکان‌پذیر است.

 

ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی در سال 2023

در ادامه چند مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در سال 2023 را بررسی می‌کنیم. هر کدام از این ساعت‌ها ویژگی‌هایی دارند که باعث تمایز و برتری آنها شده است:

Xiaomi TimeMaster Pro

این ساعت زیبا دروازه‌ای به سوی زندگی راحت است که امکانات زیادی را روی مچ دست شما فراهم می‌کند. از نظر بسیاری از کاربران این بهترین ساعت هوشمند شیائومی است. صفحه‌نمایش ساعت، فوق‌العاده باریک و حدود 1.8 اینچ است که رزولوشن تصویر آن 128 در 160 است و تصویری پویا ارائه می‌کند. این تصاویر از نظر بصری کاملا خیره‌کننده هستند.

این ساعت قابلیت‌های مختلفی مثل برقراری تماس، ارسال پیام، پخش آهنگ به صورت آنلاین، دستیار صوتی و غیره را دارد. با بستن آن به دستتان می‌توانید امکانات یک گوشی هوشمند را همراه خود داشته باشید. حتی زمانی که گوشی‌تان گم شده است یا نمی‌دانید آن را کجا گذاشتید کمک می‌کند تا پیدایش کنید.

همچنین بخوانید  طراحی وب سایت اقساطی در وب کاران

علاوه برآن قابلیت سایلنت شدن یا حتی حالت پرواز را دارد که می‌توانید جلوی تماس و پیام‌ها را بگیرید. از نظر بررسی ویژگی‌های سلامتی نیز قابلیت مانیتورکردن ضربان قلب و اکسیژن خون را دارد و می‌تواند به صورت 24 ساعته قندخون شما را کنترل کند. این ساعت فقط یک ساعت ساده نیست؛ بلکه با قابلیت‌های جذابی که دارد راحتی و سلامتی را به صورت توامان ارائه می‌کند. با این ساعت می‌توانید سبک زندگی خود را متحول کنید.

 

ساعت هوشمند شیائومی

Xiaomi Band 7 Pro Smartwatch

این ساعت، یک ساعت هوشمند با امکانات مختلف از جمله GPS، سنسورهای سلامتی، SPO₂ و تناسب اندام است. صفحه‌نمایش از آن 1.64 اینچی و از جنس AMOLED است که شکل مربعی دارد. قدرت لمس خوب آن باعث راحتی بیشتر و اندازه مناسب صفحه‌نمایش موجب راحتی پیمایش شده است.

ویژگی جذاب این ساعت در قابلیت تنظیم نور نمایشگر براساس نور محیط است تا تصاویر آن همیشه به‌راحتی قابل نمایش باشند. دارای درخشندگی عالی، طراحی سبک و راحت است. GPS دارد و از 120 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. عمر باتری آن 12 روز است بنابراین برای استفاده در سفرهای کوتاه مدت، بدون شارژ کردن عالیست. بنابراین این بهترین ساعت هوشمند شیائومی برای عاشقان طبیعت‌گردی و سفر است.

 

Xiaomi Watch S1

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 در سال 2021 ارائه شد که یک دستگاه باکیفیت با صفحه‌نمایش 1.43 اینچی، از جنس AMOLED است که یک بدنه فولادی ضدزنگ و بند چرمی عالی دارد. این دستگاه دارای قابلیت GPS دو بنده، حسگر SpO2 و ضربان قلب است و از حدود 117 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. یک باتری 470 میلی آمپری با قابلیت شارژ بیسیم دارد و شارژ خود را تا 12 روز نگه می‌دارد.

این دستگاه از سیستم عامل MIUI for Watch استفاده می‌کند که یک نسخه سفارشی از سیستم عامل Android Wear است که گزینه‌های آن قابل سفارشی کردن است. می‌توان از آن برای ردیابی فعالیت‌ها، وضعیت سلامتی، خواب و همینطور برقراری تماس بلوتوثی، پرداخت‌های NFC و دسترسی به دستیار هوشمند Xiao استفاده کرد. داشتن چنین قابلیت‌هایی باعث شده است که بتوانیم S1 را بهترین ساعت هوشمند شیائومی بدانیم.

 

چرا این ساعت های هوشمند شیائومی متمایز شدند

مدت‌زمان باتری ساعت‌های شیائومی بالاست. آنها تا مدتها شارژ دارند و هیچ‌گاه دست شما را وسط یک جلسه مهم کاری یا تحصیلی یا یک سانس ورزشی بسته نمی‌گذارند. ساعت‌های شیائومی هم با سایر دستگاه‌های این برند و هم با برندهای دیگر مثل سامسونگ و اپل به خوبی هماهنگ و متصل می‌شوند. بنابراین لازم نیست که گوشی شما حتما اندروید باشد تا به ساعت کانکت شود.

ساعت‌های شیائومی ماندگاری بالایی دارند. آنها تا مدت‌ها برای شما کار می‌کنند و برخلاف بسیاری از ساعت‌های هوشمند که پس از مدتی، دیگر کارایی سابق را ندارند، مثل  یک قهرمان روی مچ دست شما نشسته‌اند.

همچنین بخوانید  9 ابزار فوق العاده برای بررسی سئو و بهینه سازی وب سایت

نتیجه‌گیری

شیائومی یک برند نوپاست که در سال‌های گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است و ساعت‌های هوشمند آن تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند در سراسر دنیا شده‌اند. در دنیای امروز که تکنولوژی هر روز در حال تغییر است هزینه استفاده از فناوری‌های جدید نیز افزایش می‌یابد. با این حال شیائومی نشان داد که می‌توان بهترین تکنولوژی را با قیمت مناسبی به بازار جهانی ارائه کرد. ساعت‌های شیائومی با امکانات زیادی که دارند می‌توانند مثل یک پشتیبان فناوری در کنار شما باشند تا راحتی بیشتری را تجربه کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش این ساعت مانند ایمالز با فروشندگان معتبر این محصولات ارتباط بگیرید. مدل‌های مختلف را بیبنید و قیمت‌ها را جویا شوید. ایمالز به دلیل رقابتی بودن، قیمت‌ها را متعادل نگه می‌دارد و خریدی به‌صرفه و مناسب را برای شما رقم می‌زند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *