تبلیغات

تبلیغات

در آمد سی پی کالاف در گوست گیم لو رفت

ghostgame2

در آمد سی پی کالاف در گوست گیم لو رفت

درامد فروشکاه گوست گیم از فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل ماهانه به بالای 5 میلیارد در ماه رسید. بازی کالاف دیوتی موبایل که این روز ها بسیار سر و صدا کرده است گیمر های زیادی را در سراسر ایران به خود اختصاص داده است. کشور ایران به دلیل تحریم های مالی که نمیتواند تراکنش انجام دهد واسطه هایی برای خرید سی پی ایجاد شده است. واسطه های کالاف دیوتی موبایل به این صورت میباشد که شما برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل باید از طریق این وبسایت های سفارش cp دهید. 
گوست گیم یکی از همین فروشگاه های واسطه میباشد و ماهانه بیشتر از 10 هزار سفارش انجام شده دارد. گیمر های زیادی برای خرید سی پی از گوست گیم اقدام میکنند و این فروشگاه دارای نماد اعتماد و قابل اعتماد گیمر ها میباشد.

سی پی کالاف دیوتی چیست ؟؟؟

در تمام بازی های آنلاین و ویدیویی سکه هایی موجود هست که به شما کمک میکند تا در روند پیشرفت بازی سریع تر باشید. در بازی کالاف دیوتی موبایل اسم این پول مجازی سی پی میباشد که با خرید سی پی شما میتوانید از امکانات ویژه بازی استفاده کنید. با تهیه سی پی میتوانید از گردونه ، بتل پس ، جعبه شانس و موارد دیگر استفاده کنید.

جذابیت کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل جذابیت های بسیار زیادی به چشم میزند که میتوانیم چند مورد را راجب این بازی به شما بگوییم. کالاف دیوتی موبایل دارای گرافیک بسیار بالا و تنوع در سطح بازی برخوردار است که این بازی را جذاب کرده است.
بازی کالاف دیوتی به شما آموزش میدهد که در همه موقعیت ها به صورت گروهی عمل کنید تا بهتر باشید. کالاف دیوتی بازی گروهی میباشد و اگر تنهایی عمل کنید احتمال باخت شما زیاد میباشد. این بازی به صورت فرهنگی در حال فعالیت میباشد و آموزش و مفاهیم زیادی را آموزش میدهد.

کسب در آمد از کالاف دیوتی

4 روش کسب درامد از کالاف دیوتی

در ادامه 4 روش کسب درامد از کالاف دیوتی را به شما میگوییم که به شما کمک میکند به در امد عالی برسید. همراه ما باشید و به علاقه مندان کالاف دیوتی موبایل میتوانید پیشنهاد راه های کسب درامد را بدهید.

همکاری در فروش 

اگر شماهم دوست دارید که سی پی کالاف دیوتی موبایل بفروشید مانند فروشگاه و سایت های دیگر همین حالا شروع کنید. فروشگاه گوست گیم دارای بخش همکاری میباشد که به شما این امکان را میدهد به کسب در امد از کالاف دیوتی برسید. برای این کار نیاز هست شما یک سایت یا یک پیج و چنل بسازید و فعالیت کنید. بعداز گرفتن سفارش از سمت مشتری به بخش همکاری گوست گیم ارسال میکند و در سریع ترین زمان و کم ترین قیمت انجام خواهد شد.به این صورت شما هم میتوانید به در آمد برسید و لذت ببرید برای اینکار با پشتیبانی گوست گیم ارتباط بگیرید.

همچنین بخوانید  نگاهی به اخذ ویزای فرانسه در سال 2023

کسب در آمد از یوتیوب

راه های کسب درآمد از یوتیوب بسیار زیاد میباشد و شما میتوانید با رعایت الگوریتم یوتیوب پیشرفت کنید. شما با تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب میتوانید به کسب درامد برسید و از یوتیوب پول دریافت کنید و تبلغات انجام دهید. شاید برای شما سوال باشد که چه تولید محتوایی کنیم در فروشگاه گوست گیم روزانه تولید محتوا جدید میشود میتوانید همان تولید محتوا را به صورت ویدیویی درست کنید.

موضوعات محتوا :

  • نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل و امکانات آپدیت در سیزن های جدید و پیش بینی آپدیت ها 
  • ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل که به گیمر ها کمک کند پیشرفت کنند.
  • آپلود گیم پلی بازی خود با موزیک و ادیت عالی 

مسابقات کالاف دیوتی موبایل

در کشورمان ایران مسابقات بسیار زیاد و مختلفی برگزار میشود به صورت ماهانه یا سالانه یا روزانه که با اخبار بازی میتوانید اطلاع پیدا کنید. با بازی کردن و حرفه ای شدن در این بازی میتوانید بازی کنید و برنده مسابقه شوید. اگر در مسابقات برنده شوید جوایز نقدی و سی پی میتوانید دریافت کنید که بستگی به برگزار کننده دارد که جوایز چه محصول و مبلغی باشد.شما حتی میتوانید با فعالیت برگزار کننده بازی باشید و اسپانسر دریافت کنید و مسابقات برگزار کنید و با تبلغ اسپانسر کسب درامد کنید.

در آمد سی پی گوست گیم لو رفت

فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از روش های کسب درآمد سی پی کالاف دیوتی موبایل فروش سی پی میباشد  از طریق شبکه اجتماعی و وبسایت ها که در آمد عالی دارد. شما برای اینکار باید فعالیت کنید و با خرید گیفت کارت گوگل پلی ارزان میتوانید سفارشات خود را انجام دهید . اگر تیم حرفه ای برای اینکار ندارید میتوانید به سایت گوست گیم اعتماد کنید و سفارشات بازی کالاف دیوتی موبایل را به ghost game دهید.
با اینکار شما میتوانید بر روی تبلیغات و تولید محتوا تمرکز کنید تا بتوانید مشتری های بیشتری به خود جذب کنید.

تفاوت بازی کالاف دیوتی و فری فایر

تفاوت بازی کالاف دیوتی و فری فایر بسیار کم میباشد ولی سلیقه گیمر ها بخاطر گرافیک و سطح بازی بسیار متفاوت میباشد. بازی کالاف دیوتی موبایل ساخته شده توسط شرکت اکتیویژن میباشد که یک شرکت قوی میباشد و بازی از گرافیک عالی و تنوع زیادی برخوردار است. در بازی کالاف دیوتی گیمر های زیادی از سراسر دنیا میبنید که در حال بازی کردن میباشند و این نشانه قدرت این بازی میباشد.
بازی فری فایر سطح بازی کودکانه تری دارد ولی گیمر های زیاد را به خود اختصاص داده است. فریفایر یک بازی بتل رویال میباشد و توسط شرکت گارنا ساخته شده است و در حال رقابت با کالاف دیوتی موبایل میباشد. بازی فری فایر گرافیک پایین تری دارد و گیمر ها کالاف را ترجیح میدهند ولی با این حالا در تمام دنیا در حال فعالیت میباشد. اسم ارز بازی فری فایر جم میباشد که میتوانید برای خرید جم فریفایر هم به سایت گوست گیم مراجعه کنید.

همچنین بخوانید  ۷ روش برای آزادسازی رم کامپیوتر و بهبود کارایی سیستم

برای تفاوت های دقیق تر میتوانید وارد سایت گوست گیم شوید و بر روی تفاوت کالاف دیوتی و فری فایر کلیک کنید و مشاهده کنید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل از گوست گیم

اگر شماهم به دنبال خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میباشد گوست گیم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید سی پی میباشد. بسیاری از گیمر ها سی پی کالاف دیوتی موبایل از گوست گیم تهیه میکنند به دلیل قیمت ارزان و انجام سفارش در کمتر از 30 دقیقه میباشد.در این وبلاگ متوجه شدید که در آمد سی پی کالاف در گوست گیم لو رفت و چقدر فروش دارد و تا اندازه مشتری دارد. مشتری های زیاد این فروشگاه باعث شده است تا یکی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه باشد و به سرعت درحال پیشرفت میباشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *