تبلیغات

تبلیغات

اکانت پرمیوم یوتیوب چیست و چه قابلیتی دارد؟

accprimiumyoutube

یوتیوب (YouTube)، یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری فیلم و مشاهده ویدیو است که به تازگی با ارائه اکانت پرمیوم یک قدم جلوتر از سایر پلتفرم‌ها قرار گرفته است. اما شاید برای شما هم این سوال وجود داشته باشد که اکانت پرمیوم یوتیوب چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

اکانت پرمیوم یوتیوب یک نسخه ارتقاء یافته از حساب استاندارد یوتیوب است که کاربران می‌توانند با خرید و عضویت در آن، از قابلیت‌ها و خدمات بیشتری بهره‌مند شوند. این نسخه پرمیوم تجربه تماشای ویدیوها و گوش دادن به موسیقی را لذت‌بخش کرده و برخی امکانات ویژه و خاص را به کاربران ارائه می‌دهد.

همگانی شدن استفاده از یوتیوب به همراه خلق محتوای هیجان‌انگیز، نقش موثری در سرگرمی و گذراندن اوقات جوانان داشته است و علاوه بر این بسیاری از افراد این پلتفرم اجتماعی را منبعی برای درآمدزایی و رسیدن به اهداف خود می‌دانند.

در این مقاله، به بررسی کامل اکانت پرمیوم یوتیوب و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت؛ پس اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مند هستید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اکانت یوتوب پریمیوم

 

یوتیوب پرمیوم چیست

همانطور که گفته شد؛ یوتیوب پرمیوم، یک سرویس اشتراک ویژه از یوتیوب است که به کاربران امکانات ویژه و تجربه بهتری در استفاده از این پلتفرم ارائه می‌دهد. با اشتراک در یوتیوب پرمیوم، کاربران از چندین ویژگی مهم برخوردار می‌شوند. این اشتراک پولی بوده و تنها می‌توانید در یک ماه اول به صورت رایگان از آن استفاده کنید. در واقع این یک ماه رایگان، فرصت مناسبی است که بتوانید از قابلیت‌های یوتیوب پرمیوم برخوردار شوید و در صورت رضایت با خرید اکانت آن را ادامه دهید. میتوانید برای خرید اکانت یوتیوب پریمیوم با گارانتی و مناسب ترین قیمت از طریق لینک وارد سایت اکانت فور آل شوید و نسخه پرمیوم را فعال کنید .

مزیت‌های فعال سازی سرویس اشتراکی یوتیوب پرمیوم

فعال‌سازی سرویس اشتراکی یوتیوب پرمیوم به کاربران چندین مزیت و امکانات ارائه می‌دهد که تجربه استفاده از این پلتفرم را به شدت بهبود می‌بخشد.

فعال‌سازی سرویس اشتراکی یوتیوب پرمیوم دارای مزایای متعددی است که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد:

·   تجربه تماشا ویدیو بدون تبلیغات: یکی از مهم‌ترین مزایای یوتیوب پرمیوم، حذف تبلیغات مزاحم در ویدیوها است. این امکان باعث می‌شود تجربه تماشای ویدیوها بدون هیچ مزاحمت و وقفه باشد.

·   پخش پس زمینه و آفلاین: کاربران پرمیوم می‌توانند ویدیوها را در حالت پس‌زمینه گوش دهند و حتی آن‌ها را برای تماشای آفلاین دانلود کنند. این امکان مناسب برای استفاده در مواقعی است که اینترنت در دسترس نیست یا نیاز به صرفه‌جویی در حجم دیتا وجود دارد.

همچنین بخوانید  ایران چندمین کشور در تولید فولاد است

·   دسترسی به محتوای اختصاصی: با اشتراک یوتیوب پرمیوم، به محتوای اختصاصی و ویژه این سرویس دسترسی دارید که توسط سازندگان معروف ساخته شده است. این محتواها معمولاً شامل سریال‌ها، مستندات و ویدیوهای خاص است که که تنها برای اعضای پرمیوم قابل مشاهده هستند.

اکانت یوتوب پریمیوم

·   پشتیبانی از پیشرفته‌ترین وضوح تصویر: کاربران اشتراک یوتیوب پرمیوم می‌توانند ویدیوها را با کیفیت‌های بالاتر و حتی 4k تماشا کنند. این ویژگی مناسب برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و ویدیو با کیفیت عالی است.

 

·   پشتیبانی از پیشرفته‌ترین وضوح صدا: تجربه شنیدن صدا با کیفیت بالا نیز یکی دیگر از مزایای اکانت پرمیوم یوتیوب است. کاربران می‌توانند از صدای Dolby Atmos لذت ببرند و تجربه صدای بی‌نظیری داشته باشند.

·   پشتیبانی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌های پلی‌لیست: اشتراک یوتیوب پرمیوم به کاربران این امکان را می‌دهد تا پلی‌لیست‌های مخصوص به خود را بسازند و به راحتی موزیک‌ها و ویدیوهای مورد علاقه خود را به ترتیب دلخواه انتخاب کنند.

·   اشتراک خانواده: با اشتراک یوتیوب پرمیوم، می‌توانید اکانت پولی خود را با اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. این امکان باعث می‌شود تا اعضای خانواده به صورت مستقل از هم از این سرویس استفاده کنند.

·   پشتیبانی از برنامه‌های اصلی: کاربران یوتیوب پرمیوم به برنامه‌های اصلی YouTube Originals دسترسی دارند که محتوای اختصاصی و جذابی را ارائه می‌دهند.

 

در مجموع، اشتراک یوتیوب پرمیوم به کاربران امکانات گسترده‌تری در استفاده از این پلتفرم ارائه می‌دهد و تجربه شما را بهبود می‌بخشد.

اکانت یوتوب پریمیوم

 

آیا امکان چت در یوتیوب وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال پرتکرار باید گفت بله، امکان چت در یوتیوب وجود دارد. در واقع، چت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یوتیوب است که به کاربران امکان می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در یوتیوب دو نوع چت وجود دارد:

چت زنده: این نوع چت در جریان پخش زنده یک ویدیو انجام می‌شود و کاربران می‌توانند در مورد ویدیو نظر بدهند، سوال بپرسند و با یکدیگر صحبت کنند.

چت عمومی: این نوع چت در صفحه اصلی یک کانال یوتیوب یا در زیر یک ویدیو قابل مشاهده است و کاربران می‌توانند در مورد هر موضوعی که دوست دارند با یکدیگر صحبت کنند.

در واقع، لایو چت در یوتیوب یک قابلیت ارتباط زنده بین یوتیوبرها و تماشاچیان است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در حین پخش یک لایو استریم، به صورت زنده با جمعی از مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این ویژگی جزء ابزارهای ارتباطی مؤثر برای یوتیوبرها محسوب می‌شود.

فعال سازی نسخه پرمیوم ارزش دارد؟

اگر از یوتیوب به طور مکرر و برای مدت زمان طولانی استفاده می‌کنید، فعال سازی نسخه پرمیوم می‌تواند برای شما ارزشمند باشد.

همچنین بخوانید  کاربرد شیرپوینت برای سازمان ها

همچنین اگر تبلیغات یوتیوب برای شما آزاردهنده است، یا دوست دارید به محتوای انحصاری یوتیوب مانند فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خاص دسترسی داشته باشید، بهتر است هرچه زودتر دست به‌کار شوید و اکانت خود را از حالت معمولی به نسخه پرمیوم ارتقا دهید.

هزینه‌های اشتراک یوتیوب پرمیوم چقدر است؟ آیا در ایران قابل خریداری است؟

خبر خوب این است که اگر در کشور ایران زندگی می‌کنید و خواهان خرید نسخه پرمیوم یوتیوب هستید، به راحتی می‌توانید از طریق چندین سایت معتبر که در ادامه ذکر شده است، این امکان را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید. هزینه اشتراک یوتیوب پریمیوم در ایران نیز به صورت ماهانه حدود 99/11 دلار است که می‌توانید آن را به صورت سه ماهه یا یک ساله خریداری کنید.

آیا می‌توان با خرید یوتیوب پرمیوم، یوتیوب موزیک پرمیوم را هم دریافت کرد؟

با خرید اشتراک یوتیوب پرمیوم، به صورت خودکار اشتراک یوتیوب موزیک پرمیوم را نیز دریافت خواهید کرد.

از کجا می‌توان اکانت یوتیوب خرید؟

خرید اشتراک و اکانت پریمیوم ارزان و تضمینی را از معتبرترین سایت‌ و فروشگاه‌ آنلاین مانند اکانت فور آل (https://account4all.ir/)می‌توانید تهیه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *