تبلیغات

تبلیغات

بهترین تبلت های ویندوزی در سال 2024 [5 مورد]

The-best-Windows-tablets-in-2024-[5-items]

تبلت های ویندوزی با طراحی زیبا و ابعاد نسبتا کوچک، جایگزین لپ تاپ های قابل حمل شده اند. اگرچه، به اندازه همتایان اپل محبوبیت نداشته اند، اما عملکرد و تطبیق پذیری زیادی را نسبت به آنچه انتظارش را دارید ارائه می دهد. به عنوان مثال، برخی از آنها به قدری قدرتمند هستند که می توانند محاسبات سنگینی را حل کنند و یا برخی قادر هستند که از پس بازی های روزانه برآیند.

چه به دنبال جایگزینی برای لپ تاپ های قابل حمل باشید و یا بخواهید چیزی قوی تر از تبلت های معمولی داشته باشید، می توانید یکی از بهترین دستگاه های ویندوزی را بخرید. بنابراین، با مطالعه بهترین تبلت های ویندوزی در سال 2024 می توانید اطلاعات خوبی از آنها را کسب کنید. بیایید آنها را بررسی کنیم.

تبلت ویندوزی Microsoft Surface Pro 9 5G

تبلت ویندوزی سرفیس پرو 9 5G

اولین و یکی از بهترین تبلت های ویندوزی مربوط به شرکت مایکروسافت است. تبلتی با نام Surface Pro 9 5G که بسیاری از ویژگی های محبوب رایانه ای را به ارث برده است و در واقع همان چیزی است که می توان انتظار داشت؛ سخت افزاری پرقدرت و ظاهری زیبا.

سرفیس پرو 9 5G از پردازه مختص مایکروسافت Microsoft SQ3 ARM با اتصال داخلی 5G بهره می برد که می تواند به همراه 8 یا 16 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128، 256 یا 512 و گرافیک داخلی Microsoft ادغام شود. تمامی این موارد در کنار صفحه نمایشی به بزرگی 13 اینچ با رزولوشن 1920 * 2880، نرخ تازه سازی 120 هرتزی و میزان نگه داری شارژ باتری 7 الی 8 ساعت (در استفاده های سنگین) به گونه ای ترکیب شده اند که قطعا استفاده از این دستگاه را برای هر یک از ما لذت بخش تر می کند.

تبلت Asus ROG Flow Z13

تبلت Asus ROG Flow Z13

ایسوس را می توان به عنوان یک شرکت پیشتاز در عرصه تولید تبلت های گیمینگ معرفی کرد. شرکتی که هر بار با طرح های خود مسیر جدیدی از تکنولوژی را ترسیم کرده است. بله! این بار نوبت به Asus ROG Flow Z13 می رسد. تبلتی که با مشخصات فوق العاده ای چون کارت گرافیک 3050Ti، حافظه رم 32 گیگابایتی و در نهایت پردازنده داخلی i9 پیکربندی شده است و می تواند علاوه بر رفع نیاز بسیاری از گیمر ها، ماهیت دستگاه را که با عنوان تبلت همراه است حفظ کند.

ابعاد دستگاه 204 در 302 میلیمتر و ضخامت آن به 12 میلیمتر می رسد. وزن تبلت 1.18 کیلوگرم است و از بدنه ای چون آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که می تواند بسیاری از ضربات وارد شده به دستگاه را دفع کند.

همچنین بخوانید  قیمتگوشی Galaxy Z Flip3 سامسونگ با نمایشگر خارجی بزرگ

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که در این نوع دستگاه شاهد هستیم، حرارتی نبودن صفحه کلید آن است. از آنجایی که سخت افزار اصلی تبلت (برخلاف سایر لپ تاپ ها) در نمایشگر آن قرار دارد، صفحه کلید موجود در حین اجرای بازی های سنگین داغ نمی کند و یا به گونه ای نیست که احساس دمیده شدن باد گرم به دستهایمان باشیم.

تبلت ویندوزی Microsoft Surface Pro 9

تبلت سرفیس پرو 9

با داشتن صفحه نمایش 13 اینجی از نوع IPS، رزولوش 2880 * 1920، نرخ تازه سازی باورنکردنی 120 هرتز، پردازنده مرکزی i5 یا i7، حداکثر حافظه رم 32 و حافظه داخلی 1 ترابایت مایکروسافت سرفیس پرو 9 را می توان به عنوان یکی دیگر از بهترین تبلت های زیر مجموعه مایکروسافت که دارای سیستم عامل ویندوزی است معرفی نمود. دستگاهی که دارای بدنه ای آلومینیومی در رنگ های یاقوت کبود، پلاتینی، و گرافیت است و می تواند نیاز های محاسباتی کاربران را پاسخ دهد.

تبلت Dell XPS 13 2-in-1

تبلت Dell XPS 13 2-in-1

اگر به استفاده از دستگاه های شرکت دل علاقه دارید، قطعا XPS 13 2-in-1 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تبلتی از همه نظر عالی که از صفحه نمایشی 13 اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم و یک شاسی فلزی با کیفیت بالا عرضه شده است. دستگاهی که رزولوشن آن به 2880 * 1920 می رسد و می تواند تا روشنایی 500 نیت را در اختیار شما قرار دهد.

XPS 13 2-in-1 با پیکربندی هایی چون رم 16/8 گیگابایتی، 1/512 ترابایت حافظه داخلی و پردازنده هایی از شرکت اینتل با مدل های Intel Core i5 یا Intel Core i7 عرضه شده است، که عملکرد خوبی را در چنین قاب ظریفی ارائه می دهند. تنها نقطه ضعفی که این دستگاه دارد، میزان نگه داری شارژ آن است که شرکت دل اعلام کرده است تنها از یک باتری سه سلولی در آن استفاده کرده است.

تبلت Microsoft Surface Go 3

تبلت مایکروسافت سرفیس گو 3

Surface Go 3 از پردازنده داخلی Intel Pentium GOLD یا Intel Core M3 با حداکثر 8 گیگابایت رم استفاده می کند که در حین کار، می تواند بسیار کم صدا ظاهر شود. این دستگاه از یک صفحه نمایش 10.3 اینچی با کیفیتی برابر با 1920 * 1280 پیکسل بر اینچ و قابلتی چون Surface Pen بهره می برد که شما را در کشیدن طرح های خود کمک می کند.

یکی از برتری هایی که Surface Go 3 در مقایسه با سایر مجموعه های مایکروسافت دارد، قیمت نسبتا پایین آن است. چیزی در حدود 500 دلار که با توجه به سایر دستگاه های موجود ارزش خرید را خواهد داشت. شاید در ابتدا فریب مقرون به صرفه بودن آن را بخورید، اما در واقع این تبلت همچنان یک دستگاه ممتاز شناخته می شود و می تواند بسیاری از خدمات معمولی را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین بخوانید  بررسی و مشخصات بهترین تلفن های هوشمند سال 2019

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *