تبلیغات

تبلیغات

قیمتگوشی Galaxy Z Flip3 سامسونگ با نمایشگر خارجی بزرگ

گوشی Galaxy Z Flip3 سامسونگ با نمایشگر خارجی بزرگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدت‌ها انتظار گوشی Galaxy Z Flip3 را معرفی کرد. این گوشی دارای نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و فریم آلومینیومی بوده که آن را به تلفن هوشمند برجسته تبدیل کرد. 

همچنین شامل استاندارد مقاومت IPX8 شده که در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. در این زمینه با گلکسی زد فولد 3 وجه اشتراک دارد. در ابتدا باید بیان داشت که محصول جدید سامسونگ صفحه نمایش بیرونی 1.9 اینچی Super AMOLED با وضوح 512*260 پیکسل و نمایشگر داخلی 6.7 اینچی با وضوح 2640*1080 پیکسل Dynamic AMOLED دارد.

گوشی Galaxy Z Flip3 با فریم آلومینیومی

در بخش دوربین سامسونگ دو حسگر 12 مگاپیکسلی بهره گرفته و برای دوربین سلفی از حسگر 10 مگاپیکسل بهره گرفته شد. برای قسمت سخت افزاری گوشی تاشو جدید شرکت کره‌ای دارای پردازنده اسنپدراگون 888 با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است.

همچنین از شبکه 5جی هم پشتیبانی می‌کند و گوشی تاشو مدرنی است. برای پوشش صفحه نمایش و بدنه از شیشه گوریلاگلس ویکتوس بهره گرفته شد و تنها 183 گرم وزن دارد. حسگر اثرانگشت در قسمت کناری تعبیه شده و با یک باتری 3300 میلی آمپرساعتی که فناوری شارژ سریع 15 واتی دارد عرضه می‌شود.

گلکسی زد فلیپ 3 در رنگ مشکی، طلایی، سبز و بنفش با فریم آلومینیومی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه پایه آن 949 پوند بوده و بزودی در بازار عرضه می‌شود. 

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

با وجود قیمت پایین ، گوشی Galaxy Z Flip 3 چندین پیشرفت را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگتر 1.9 اینچی با پنل Super AMOLED است. صفحه نمایش 6.7 اینچی تاشو نیز انتظار می رود دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد. Galaxy Z Flip 3 همچنین مجهز به پردازنده سریعتر Snapdragon 888 با اتصال 5G خواهد بود. حداقل در ابتدای این گوشی ، مدل فقط 4G نخواهد بود.

انتظار می رود Galaxy Z Flip 3 دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در داخل آن باشد. این تلفن می تواند رابط کاربری One UI 3.1.1 مبتنی بر Android 11 را به صورت پیش فرض ارائه دهد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه ، شارژ بی سیم به همراه گواهی IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. GPS ، Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.0 ، NFC و بلندگوهای استریو نیز بر روی این گوشی ارائه شده است.

همچنین بخوانید  آیا گوشی وان پلاس 12 جک هدفون دارد؟

قیمت احتمالی این گوشی با سخت افزار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت برابر با 1250 دلار تخمین زده شده است که نسبت به مدل قبلی خود ارزان تر می باشد.

نکات مثبت و منفی Galaxy Z Flip3

  • در کنار دوربین صفحه دوم قرار دارد ، برای اطلاعات در یک نگاه
  • سلفی ها با کیفیت بالا با دوربین های عقب ساخته می شوند
  • ضد آب بودن دستگاه
  • تراشه قدرتمند Snapdragon 888 به راحتی می تواند هر برنامه و بازی را اجرا کند
  • صفحه نمایش AMOLED دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • راحتی حمل و نقل به علت تا شو بودن

با اینکه گوشی Galaxy Z Flip3 دارای مزایایی زیادی بوده و ضاهری زیبا دارد اما دو نقطه ضعف آن ممکن است باعث شود در خرید آن تردید داشته باشید.

  • باتری 3300 میلی آمپر ساعتی کمی در قسمت کوچک است
    صفحه تاشو از پلاستیک ساخته شده است ، بنابراین سریعتر از شیشه خراش می گیرد

 

منبع :
gizchina

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *