تبلیغات

تبلیغات

آیا گوشی وان پلاس 12 جک هدفون دارد؟

Does-OnePlus-12-have-a-headphone-jack

وان پلاس، برای کاربرانی که به دنبال گوشی های با کیفیت و مقرون به صرفه هستند می تواند گزینه مناسبی باشد. بالاخص که در ماه های اینده انتظار داریم، عرضه جدیدی از این سری گوشی را نام OnePlus 12 داشته باشیم. این تلفن هوشمند در تاریخ 5 دسامبر 2023 در چین معرفی شد، اما پیشبینی می کنیم در 1 الی 2 ماه آینده شاهد عرضه بین المللی آن در بسیاری از کشور های آسایی و اروپایی باشیم.

تلفن هوشمندی که دارای سخت افزار قوی و ویژگی های جذابی چون بدنه ای از جنس شیشه، صفحه نمایشی برابر با 6.82 اینچ با محافظ Victus 2، رزولوشن 1440 * 3168، روشنایی حداکثر 4500 نیت و باتری با حجم 5400 میلی آمپر ساعتی که همه و همه دارای کیفیت قابل قبولی هستند.

در کنار تمامی موارد اشاره شده، هستند افرادی که همچنان به استفاده از جک 3.5 میلی متری صدا نیاز داشته باشند. در حالی که بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی استفاده از این قابلیت را کنار گذاشته اند، و از راه حل هایی مانند درگاه USB-C و یا نسخه بی سیم استفاده می کنند. از این رو، می خواهیم بررسی کنیم که آیا OnePlus 12 از جک هدفون استفاده می کند یا خیر.

آیا وان پلاس 12 جک هدفون دارد؟

گوشی وان پلاس 12 سفید

متاسفانه، باید بگوییم که گوشی وان پلاس 12 از جک هدفون استفاده نمی کند. OnePlus عدم استفاده از آن را مدت ها است که در دستگاه های پرچمدار خود وارد نکرده است و عمدتا به خاطر آن است که به دلیل برخی از مواردی همچون، ضد آب کردن گوشی، کم کردن ضخامت و افزایش فضای روی تلفن ناگزیر به انجام آن است. اگرچه، در بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی نیز (بنا به دلایل اشاره شده) شاهد عدم آن هستیم.

به این ترتیب، مشابه OnePlus 11 تنها درگاهی که در نسخه وان پلاس 12 شاهد آن هستیم، همان ورودی USB-C آن است. مطمئنا هدفون های سیمی را پیدا می کنید که با این پورت کار می کنند و جزو بهترین های بازار هستند. علاوه بر این، وان پلاس 12 دارای بلوتوث نسخه 5.4 است که به خصوص برای هدفون بی سیم طراحی شده است. با این حال، اگر برایتان مهم نیست که از چه خروجی استفاده می کنید، همچنان می توانید از اسپیکر های مربوط به خود گوشی نیز بهره ببرید.

اگرچه، عرضه وان پلاس 12 همچنان نامشخص است، اما انتظار می رود طی ماه های ابتدای سال 2024 معرفی و در درسترس قرار بگیرد. قیمت تقریبی آن نیز در زمان عرضه، برای مدل 12/256 گیگابایتی چیزی برابر با 607 دلار و مدل 24 گیگابایتی/1 ترابایتی 818 دلار خواهد بود که نسبت به نسخه قبلی خود OnePlus 11 (با توجه به سخت افزار مورد استفاده) طبیعی به نظر می رسد.

همچنین بخوانید  موتورولا اج 30 نئو : تلفن هوشمند میان رده با قیمتی مناسب

تا زمان انتشار OnePlus 12 منتظر بمانید

تمامی موارد ارائه شده، همچون صفحه نمایش 6.82 اینچی، رزولوشن 1440 * 3168، روشنایی حداکثر 4500 نیت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و عدم وجود جک هدفون در OnePlus 12 توسط تحلیلگران مورد اعتماد بازگو شده است، اما همچنان انتظار داریم با معرفی این گوشی که در زمان تقریبی ژانویه و فوریه سال 2024 اتفاق می افتد، تغییرات هرچند جزئی را به خود ببیند. (اگرچه، در مورد هدفو، می توان به قطعیت رسید که وجود نخواد داشت)

با این حال، OnePlus 12 هر چه که باشد، به نظر می رسد یک جانشین عالی برای نسخه قبلی خود OnePlus 11 باشد و می تواند جدا از نداشتن ورودی هدفون، بسیاری از نیاز های کاربران را برآورده کند. در پایان نیز، باید به این نکته اشاره داشته باشیم که با عرضه این گوشی، اطلاعات و داده های دقیق تری از آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *