تبلیغات

تبلیغات

چگونه منطقه یا ریجن خود را در ایکس باکس تغییر دهیم

How-to-Change-Your-Region-on-Xbox

تغییر ریجن (منطقه) در هر پلتفرمی به شما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنید از تمامی امکانات و ویژگی های آن بدون توجه به کشوری که هستید استفاده کنید. در حالی که تغییر منطقه در حساب مایکروسافت می تواند منجربه چند خطای دردسرساز شود، مدیریت منطقه در کنسول بازی، نسبتا آسان است.
در این مقاله قصد داریم با استفاده از چند راهکار ساده به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا می بایست منطقه یا ریجن خود را در کسنول های Xbox تغییر داد، و چگونه این امر تحقق می پذیرد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چرا ممکن است لازم باشد کشور یا منطقه Xbox را تغییر دهیم؟

دلایل خاصی برای تغییر کشور در ایکس باکس وجود دارد، با این حال، تمامی آنها به این معنی است که مطمئن شوید که کنسول شما با کشوری که در آن قرار دارید هماهنگ است. این موارد را می توانید در ادامه مقاله مطالعه کنید:

  • اگر به کشوری نقل مکان کرده اید، می بایست منطقه کنسول خود را نیز با کشوری که در آن قرار دارید مطابقت دهید، تا فروشگاه مایکروسافت به طور صحیح در اختیار شما قرار بگیرد.
  • اگر به طور موقت در منطقه ای متفاوت از کنسول خود هستید، باید کشور را در این کنسول تغییر داده تا با مکان موقت شما مطابقت داشته باشد.
  • اگر می خواهید ویژگی های شخصی سازی گیمر ها را در اختیار داشته باشید، تغییر منطقه می تواند به شما کمک به سزایی کند.

در حالی که تمامی این موارد مربوط به تغییر مکان است، شما می توانید منطقه خود را برای دسترسی به فروشگاه مایکروسافت خارجی تغییر دهید. با این حال، این دلایل هر چه که باشند، شما می توانید در ادامه این مقاله به نحوه بررسی تغییر منطقه کنسول بپردازید.

آنچه باید قبل از به روزرسانی منطقه خود در ایکس باکس بدانید

محیط کاربری ایکس باکس

به غیر از دلایل جغرافیایی، می توانید منطقه خود را برای ایجاد تغییرات در فروشگاه Xbox تغییر دهید. با انجام این کار، می توانید اقلام و معاملات فروشگاه را از هر منطقه ای مشاهده کنید. با این حال، مواردی وجود دارد که باید قبل از هر اقدامی باید مطالعه کنید.

  • اگر منطقه کنسول خود را تغییر دهید، می بایست با تغییر منطقه حساب مایکروسافت، همانطور که توسط پشتیبانی مایکروسافت نشان داده شده است، خرید های خود را تایید کنید.
  • اگر حساب مایکروسافت شما در همان منطقه کنسول تایید نشده باشد، دفعه بعد که می خواهید خرید هایی را در کنسول انجام دهید، اشتراک Xbox در دسترس نباشد.
همچنین بخوانید  آموزش کامل تنظیمات گرافیکی بازی کامپیوتر ، 0 تا 100

چگونه منطقه را در کنسول Xbox تغییر دهیم

اکنون که برخی از سناریو های تغییر منطقه و کشور در کسنول Xbox را می دانید، بیایید نگاهی به نحوع تغییر کشور در دستگاه، بی اندازیم. برای تغییر منطقه در ایکس باکس می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه اصلی ایکس باکس خود بر روی گزینه Xbox فشار دهید تا راهنما باز شود.
  • در دورترین گزینه سمت راست به Profile & system بروید و سپس Settings را انتخاب کنید.
  • صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس از پنل سمت چپ به مسیر System > Language & location بروید.
  • در این بخش گزینه Location را انتخاب کنید. ازمنوی کشویی ارائه شده منطقه مورد نظر خود را برگزینید.
  • در نهایت گزینه Restart now را بزنید تا تغییرات منطقه در کنسول شما اعمال شود.

نکته: با تغییر تنظیمات مکان، زبان کنسول شما نیز به طور خودکار با منطقه انتخابی تنظیم می شود و پس از راه اندازی مجدد کنسول، منطقه آن نیز به انتخاب شما تغییر می کند.

از رابط کاربری ایکس باکس نهایت لذت را ببرید

همانطور که مطالعه کردید، تغییر منطقه و یا کشور در کنسول ایکس باکس به راحتی آب خوردن است، وشما می توانید تنها با استفاده از چند مرحله ساده این تغییرات را در کنسول خود اعمال کنید. با این حال، اگر در آینده تصمیم خود را برای تغییر کشور خود در Xbox داشتید تنها کافی است که چهار مراحل ابتدایی این مقاله را طی کرده و در نهایت کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *