تبلیغات

تبلیغات

معرفی 8 فیلم اکشن و جذاب هالیوود و بالیوود

carmadio

فیلم‌های اکشن از پر طرفدارترین و پر مخاطب‌ترین ژانر، در تمامی دنیا به شمار ‌می‌روند. فیلم‌های اکشن بسیار متنوع هستند و به هیچ عنوان به یک موضوع خاص محدود نمی‌شوند. از همین رو کارگردان باید در ساخت آن توجه و دقت زیادی را به خرج دهد. طرفداران این ژانر همواره به دنبال شناخت بهترین فیلم‌های اکشن هستند تا از تماشای آن لذت ببرند. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم عاشق فیلم‌هایی با ژانر اکشن هستید، تا انتهای این مطلب با کارمادیو باشید.

جدیدترین و بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳

امروزه ما شاهد پیشرفت بسیار زیادی در صنعت سینما و ساخت صحنه‌های اکشن و جلوه‌های ویژه هستیم. همین مورد باعث شده تا عوامل سازنده فیلم بتوانند با هزینه و زحمت کم‌تری، صحنه‌های اکشن و بسیار جذابی را خلق کنند. ژانر اکشن ترکیبی از بدلکاری، سرعت بالای رانندگی و حرکات جسمی، اقدامات قهرمانی، انفجار، تیراندازی، مبارزه، چرخش‌های شوکه‌کننده، تعقیب و گریز است. تمامی این موارد باید بسیار طبیعی و هیجان‌انگیز نمایش داده شوند.

افراد زیادی به دنبال جدیدترین فیلم‌های اکشن هستند و به طور مداوم بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ را دنبال می‌کنند. البته تمامی فیلم‌های اکشن قوی نیستند و ممکن است برخی از آن‌ها ارزش دیدن نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در ابتدا اطلاعات لازم را در مورد فیلم مورد نظر به دست آورید. سپس اگر فیلم ارزش دیدن داشت، آن را تماشا کنید.

در ادامه به برخی از برترین فیلم‌ها در این ژانر اشاره خواهیم کرد.

 

1. فیلم Fast X

Fast X یا سریع و خشن 10، یکی دیگر از فیلم‌های اکشن آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. فیلم سریع و خشن ۱ تا ۹ در سال‌های مختلفی اکران شد و هر باز توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. در این مجموعه فیلم، شما شاهد زیبا‌ترین و هیجان انگیزترین صحنه‌های رانندگی عجیب و خطرناک هستید. با توجه به این توصیفات، این فیلم در لیست یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ قرار گرفت.

کارگردان: لویی لتریر

بازیگران: سونگ کانگ، شارلیز ترون، وین دیزل، تایریس گیبسون، جیسون موموآ، بری لارسون و…

امتیاز: ۶.۴

2. فیلم جان ویک John Wick 4

 

این فیلم پس از پایان انفجاری جان ویک 3 آغاز می‌شود که جان را کاملاً از سازمان قاتل معروف به The High Table جدا کرد. رهبری کنسرسیوم بر این باور است که جان مرده است – به لطف وینستون که او را از پشت بام یک ساختمان تیراندازی کرد – اما او در واقع خود را مجروح و تحت مراقبت یافت. فیشبرن فاش کرد که فیلم آینده، مانند هر فیلم قبلی، تلاش خواهد کرد حتی عمیق‌تر در اساطیر و افسانه‌های پیرامون این جهان کاوش کند.

همچنین بخوانید  سرور چیست؟ شامل چه تجهیزاتی می شود؟

فیلم جان ویک ۴ در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و آلمان ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و جنایی و هیجان انگیز به تولید رسیده است. جان ویک ۴ توسط Chad Stahelski کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Keanu Reeves و Laurence Fishburne و George Georgiou اشاره کرد.

3. فیلم عملیات فورچن: نیرنگ جنگ Operation Fortune: Ruse de Guerre

در این فیلم داستان جاسوسی یک فرد به اسم اورسن فورچن را به نمایش می‌گذارند. اورسن در این فیلم از اسلحه‌های پر قدرت و بسیار خطرناک استفاده می‌کند تا اطلاعات لازم را جمع‌آوری کرده و به رئیس خود برساند. ژانر این فیلم اکشن، ماجراجویی و کمدی بوده و ترکیب این سه ژانر با همدیگر توسط کارگردان آن، توانست نظر بسیار موفق باشد؛ چراکه در همان ابتدا نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد.

کارگردان: گای ریچی

بازیگران: ابری پلازام، جیسون استاتهام، کری الوز

امتیاز: ۶.۵

4. فیلم  Megan (مگان)

 

فیلم اکشن و جذاب هالیوود

فیلم مگان نیز یکی دیگر از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ به شمار می‌رود. اگرچه این فیلم در سال ۲۰۲۲ فیلم‌برداری شد، اما در اوایل سال ۲۰۲۳ بر روی سینما آمد. در این فیلم یک رباتیک کار زبردست و حرفه‌ای، با استفاده از هوش مصنوعی، مگان را می‌سازد. مگان یک عروسک زنده و برنامه‌نویسی شده است که می‌تواند با کودکان رابطه احساسی برقراری کند. اما اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد و ربات طبق برنامه‌های خود پیش نمی‌رود.

کارگردان: جرارد جانستون

ژانر: علمی تخیلی، اکشن

بازیگران: رانی چینگ، وایولت مک گرا، آلیسون ویلیامز و…

امتیاز: ۶.۴

5. فیلم  Plane (هواپیما)

فیلم هواپیما در لیست فیلم‌هایی قرار می‌گیرد که توصیه می‌کنیم حتماً آن را ببینید. در این فیلم، خلبان هواپیما و یک زندانی با همدیگر متحد می‌شوند تا جان سرنشینان هواپیما را نجات دهند. این هواپیما به اجبار در زمین دشمن فرود آمده و خلبان هواپیما به دنبال نجات جان سرنشینان است. فیلم Plane فروش بسیار قوی داشته و منتقدان نظرات مثبتی را در مورد آن داشته‌اند.

کارگردان: ژان-فرانسوا ریشه

بازیگران: مایک کولتر، تونی گلدوین، یوسون آن، جرارد باتلر

امتیاز: ۶.۵

6. فیلم  Pathaan (پاتان)

سینمای هند همیشه سعی داشته تا فیلم‌های اکشن را با صحنه‌های غیر واقعی بسازد. اما اکنون در سینمای بالیود تغییرات بسیار زیادی به وجود آمده است و عوامل فیلم سازی این کشور در سال ۲۰۲۳، یک فیلم را با عنوان پاتان بر روی پرده آوردند. جالب است بدانید که این بار منتقدان نظرات بسیار مثبتی را در مورد این فیلم داشتند و امتیاز خوبی را به آن دادند. در این فیلم، پاتان یک مامور وظیفه‌شناس است که باید جلوی یک تروریست قدرتمند و باهوش را گرفته و آن را دستگیر کند.

همچنین بخوانید  کرج ویلا مرجع خرید ویلا در کرج

کارگردان: سیدهارت آناد

بازیگران: جان آبراهام، شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن

امتیاز: ۶

7. فیلم Shotgun Wedding (عروس شاتگان)

عروس شاتگان نیز یکی دیگر از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ است که بالاخره بعد از مدت‌های طولانی بر روی پرده آمد. در این فیلم یک زوج تصمیم به ازدواج گرفته و یک عروسی بزرگ و مجلل می‌گیرند. آن‌ها خانواده و آشنایان خود را به عروسی دعوت می‌کنند و در حالیکه مشغول به رقص و شادی هستند، اتفاقات عجیبی می‌افتد.

کارگردان: جیسون مور

بازیگران: جنیفر لوپز، تاد لیبرمن، جاش دوهامل و…

امتیاز: ۵.۴

8. فیلم Creed III (کرید ۳)

بدون هیچ شکی می‌توان گفت که فیلم کرید ۳ در دسته بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ قرار دارد. فیلم کرید ۳ نسبت به قسمت‌های قبلی خود، تغییرات بسیار زیادی داشته و ما شاهد مبارزات بسیار قوی و زیادی در این فیلم هستیم. مایکل بی یکی از کارگردانان این فیلم است که در فصل سوم شروع به بازی می‌کند.

کارگردان: جردن و مایکل بی

بازیگران: مایکل بی، جاناتان می‌جرز، تسا تامپسون

امتیاز: ۷.۱

جمع‌بندی

شما می توانید در سایت کارمادیو درباره سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۲ هم مقالات مفیدی مطالعه کنید. فیلم‌های اکشن، از آن ژانر‌هایی است که معمولاً در میان خانم‌ها و آقایان در تمامی سنین طرفدار دارد. با توجه به اینکه امروزه تغییرات بسیار مثبتی در خصوص ساخت فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها به وجود آمده است، فیلم‌های اکشن بسیار طبیعی‌تر ساخته می‌شوند. در این مطلب از کارمادیو چند نمونه از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ را برای شما نام بردیم. تمامی این فیلم‌ها توانسته‎ اند نظر منتقدان را به خود جلب کنند و جزو بهترین و برترین فیلم‌ها هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *