تبلیغات

تبلیغات

ارسال پیام صوتی ضبط شده به تلفن ثابت  (راهنمای کامل )

payamaksoti

ارسال پیام صوتی به تلفن همراه و تلفن ثابت یکی از نوین ترین راه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که در بسیاری از کارها بازخورد بالایی دریافت میکند. این روش با توجه به هزینه پایینی که دارد نتیجه مطلوبی دریافت میکند و امرزوه جزء روشهای تاثیرگذار تبلیغاتی محسوب می شود و بیشترین کاربرد را برای ارسال پیام های اطلاع رسانی دارد.

ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت یکی از رایج ترین روش های پیام صوتی است که به برند سازی و معرفی محصول و خدمات شما کمک میکند. در بعضی شرایط لازم است شما به تلفن ثابت شرکت ها و پیمانکاران یا مشتریان خود پیام صوتی ارسال کنید ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت یکی از راه های موجود در پیش روی شما است.

قبلا امکان ارسال پیام صوتی به تلفن های ثابت وجود نداشت اما امروزه با وجود این امکان نیز می توانید برای تبلیغات پیامکی به شماره های ثابت نیز پیام صوتی ارسال کنید برای ارسال پیام صوتی ثابت در ادامه با ما همراه باشید.

پیام صوتی  به تلفن ثابت یعنی چی ؟

دو راه برای ارسال پیام صوتی به وجود دارد ارسال پیام صوتی به تلفن همراه و تلفن ثابت. امروزه کمتر کسی است که به تلفن همراه دسترسی نداشته باشد اما در برخی شرایط خاص و استتثنا امکان استفاده از تلفن همراه وجود ندارد یا به تلفن همراه دسترسی ندارند که در این شرایطی می توانید از ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت استفاده کنید.

پیام صوتی ضبط شده

روش های ایجاد پیام صوتی

برای ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت داشتن آوا و صدا برای ارسال پیامک لازم است و شما می توانید به 2 راه پیام صوتی ایجاد کنید.

1- می توانید متن تبلیغاتی را با صدای خودتان ضبط و برای مشتری یا مخاطب ارسال کنید.

2- با استفاده از گوینده مجازی که در بهین پیام وجود دارد متن تبلیغاتی خود را به صوت تبدیل کنید.

مزیت ارسال پیامک صوتی چیست؟

استفاده از ارسال پیامک صوتی برای تبلیغات و اطلاع رسانی مزیت های بسیاری دارد که در این قسمت برخی از مزایای ارسال پیام صوتی را بیان میکنیم.

  • مهم ترین مزیت ارسال پیام صوتی عبور از بلک لیست و ارسال پیام صوتی به شماره هایی که پیام تبلیغاتی را مسدود کرده اند می باشد.
  • ارسال پیامک به مشترکین تلفن ثابت علاوه بر تلفن همراه
  • امکان سوء برداشت در ارسال پیام صوتی وجود ندارد.
  • بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن مسئله مهم و خاص است
  • ارسال پیام صوتی بلادرنگ انجام می شود
  • در صورت پاسخ داده نشدن هزینه ارسال برگشت داده خواد شد
  • پیام صوتی حس ارزشمند بودن به شنونده می دهد
  • هزینه ارسال پیام صوتی کمتر از هریته راسال پیام متنی می باشد.
  • تکرار تماس در صورت عدم پاسخ دهی
  • امکان ضمیمیه موسیقی
  • تاثیرگذاری بیشتر صوت به متن
همچنین بخوانید  چگونه تاریخچه جست و جوی اینستاگرام را پنهان کنیم؟

هزینه ارسال پیام صوتی چقدر است؟

هزینه ارسال پیام صوتی به پنل پیامکی که استفاده میکنید دارد و هر چه از پنل حرفه ای خریداری کنید هزینه ارسال پیامک صوتی کمتر خواهد بود . هزینه ارسال پیام صوتی بر اساس پالس حساب می شود و طبق قوانین مخابرات ایران هر 30 ثانیه پیام صوتی یک پالس محسوب می شود و اپراتورها بابت هر پالس هزینه ارسال پیام صوتی را دریافت میکنند.

پیام صوتی ضبط شده

کاربرد ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت

بیشترین کاربرد برای ارسال پیام صوتی در جهت ارسال پیام های اطلاع رسانی می باشد چون در حالت عادی هر کاربر با دریافت پیام صوتی ممکن است تماس را قطع کند و پیام را تا اخر گوش ندهد .

البته برای جذاب کردن پیام صوتی تا اینکه پیام صوتی را تا انتها گوش دهد راهکارهایی  وجود دارد این است که :

  • پیام صوتی با صدایی آشنا و شناخته شده ضبط و پخش شده باشد .
  • در 3 تا 5 ثانیه اول پیام صوتی با کلملت جذاب و گیرا کاربر را ترغیب به گوش دادن پیام تا انتها کنید.

جهت هدفمند شدن تبلیغات شما می توانید پیام صوتی را به صورت ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهید .

ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت بازدهی دارد؟

ارسال پیام صوتی برای اطلاع رسانی کاربرد بالایی دارد و اگر شما در چند ثانیه اول کاربر را با کلماتی که در زیر مطرح میکنیم ترغیب به گوش دادن پیام کنید فرد احساس خطر میکند و پیام صوتی را تا انتها گوش می دهد چون حس میکند با قطع کردن پیام ممکن است بعدا با مشکل روبه رو شود و نکته ای را از دست بدهد.

  • توجه …توجه
  • مژده … مژده
  • اخطار…
  • سرکار خانم …
  • و…

پیام صوتی ضبط شده

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم نکاتی که برای ارسال پیام صوتی نیاز بود را برای شما مطرح کنیم و بگوییم در چه صورت نیاز است به تلفن ثابت پیام صوتی ارسال کنید اگر شما هم در صورت نیاز به ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و تلفن همراه را داشتید می توانید با خرید پنل پیامکی از سامانه ارسال پیامک بهین پیام برای شماره های ثابت و تلفن همراه پیام صوتی ارسال کنید.

پس از خرید پنل پیامک از پنل پیامکی بهین پیام می توانید پیام صوتی خود را به شماره های مختلفی ارسال کنید و نیازی نیست که شماره ای که در سیستم ثبت میکنید فقط مختص به تلفن همراه یا تلفن ثابت باشد ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت نیز به اندازه تلفن همراه نتیجه مطلوبی دریافت میکند.

همچنین بخوانید  آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید - از پایه تا پیشرفته

در صورت خرید پنل اس ام اس از بهین پیام می توانید از تیم پشتیبانی تلفنی از ساعت 8 تا 5 عصر با شماره 02171333129 و به صورت آنلاین از ساعت 8 تا 11 شب برخوردار باشد و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *