تبلیغات

تبلیغات

آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید – از پایه تا پیشرفته

zaban-and

در دنیای امروزی، یکی از مهمترین راه‌‌های رسیدن به موفقیت داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی است. فرقی نمی‌کند که شما یک پروژه تجاری پیش رو دارید یا پروژه علمی‌ و تحصیلی، برای موفقیت در آن و پیشرفت در سطح جهانی و بین المللی نیاز دارید که سطح خوبی در مطالعه و فهم زبان انگلیسی داشته باشید. امروزه یادگیری این زبان بسیار راحت شده و نیازی به شرکت در کلاس‌‌های پیشرفته و صرف زمان بالا ندارید، بدین صورت که تنها با داشتن یک تلفن همراه بهره‌مندی از آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید، ‌‌می‌توانید به طور روزانه و در هر ساعت از شبانه روز به یادگیری و تمرین زبان بپردازید.

همچنین در کنار استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌توانید از فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی نیز استفاده کنید تا در زمان کوتاهتری به این زبان بین المللی مسلط شوید. یکی از بهترین فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس است؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

یادگیری زبان انگلیسی چه مزایایی دارد؟

یادگیری زبان انگلیسی در تمامی دوره ها و سنین دارای اهمیت بالایی است. مزایای یادگیری این زبان بسیار زیاد بوده و جزو دانش ضروری برای افراد به خصوص جوانان به شمار می‌آید. در ادامه چند نمونه از بیشترین مزایا را با هم بررسی می‌کنیم. یادگیری این زبان به افراد کمک می‌کند تا با دیگر مردم جهان ارتباط خوبی داشته باشند و زبان و مفاهیم آن‌ها را متوجه شوند. به ویژه انگلیسی که زبانی رسمی در سراسر دنیا است. با تسلط بر این زبان می‌توانید به فرصت‌های شغلی بهتر برسید و یا حتی از کشور‌های دیگر تقاضای کار دریافت کنید. یادگیری این زبان به دانشجویان فرصت پژوهش‌های بیشتر می‌دهد که در نتیجه آن افزایش رتبه علمی و کشف و ابداع روش‌های مختلف را خواهید داشت. درک فرهنگی نیز از دیگر مزایای یادگیری این زبان است.

چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی اندروید

بهترین راه برای یادگیری کلمات جدید این است که آن‌ها را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. یادگیری یک یا دو کلمه جدید در هر روز در دراز مدت در دراز مدت کمک شایانی خواهد کرد. اگر در حال حاضر مشغله کاری بالایی نمی‌توانید زمان زیادی را به یادگیری اختصاص دهید، یک راه بسیار ساده برای کمک به شما وجود دارد.

این راه استفاده از آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید است. این نرم افزار‌ها با توجه به طراحی و برنامه‌ریزی که دارند، کفاهیم و مطالب زبان انگلیسی را به شیوه‌هایی نظیر بازی، فلش کارت،پرسش و پاسخ و… به مخاطب می‌آموزند. در نتیجه حتی با داشتن مشغله کاری بالا نیز می‌توان در اوغات فراغت و یا حتی زمان‌های مرده به یادگیری زبان پرداخت. در ادامه چند نمونه از این اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی نرم افزار اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

Word of the Day

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که امکان یادگیری زبان انگلیسی را به طور روزانه فراهم آورده، نرم افزار Word of the Day  است. با  Word of the Day این فرصت را دارید که هر روز یک کلمه جدید یاد ‌‌بگیرید، کلمات مورد علاقه خود را مرور کنید و یا حتی با دیگران به تعامل بپردازید. همچنین در این اپلیکیشن برای هر لغت انواع تلفظ‌ها وجود دارد که با لمس گزینه تلفظ و گوش سپردن به آن، دقیقا متوجه می‌شوید که لهجه و تلفظ آن کلمه به چه صورت است و استرس در کجا قرار می‌گیرد.

 

نرم افزار اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

از دیگر اپلیکیشن‌های خوب و حرفه‌ای که به طور تخصصی برای ایرانیان طراحی شده، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. این اپلیکیشن توسط افراد بسیار حرفه‌ای و اساتید مطرح طراحی و منتشر شده و برای ارائه بهترین نتیجه بار‌ها و بار‌ها مورد سنجش قرار گرفته است. می‌توان گفت که کیفیت اپلیکیشن فوق از فرادرس با نمونه‌های مشابه خارجی برابری می‌کند که این امر بسیار خوشحال کننده است. هدف فرادرس از ساخت و طراحی این نرم افزار اندروید، ارائه خدمات مناسب در رابطه با زبان انگلیسی برای هم وطنان در تمام سنین بود. فرقی نمی‌کند که شما دانش آموز هستید یا دانشجو، با دانلود اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می‌توانید به سطح خوبی در فهم و دانش زبان انگلیسی برسید؛ برای دانلود این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید:

اپلیکیشن FluentU

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی در تلفن همراه، اپلیکیشن FluentU است. این نرم افزار برای سیتم عامل اندورید و ios قابل استفاده است که توجه بیشتر ما در این محتوا، بر روی کاربرانی با تلفن همراه با سیستم عامل اندروید است. برای استفاده از این محصول نیاز به پرداخت هزینه در مراحل ابتدایی ندارید. بدین صورت که پس از نصب می‌توانید به طور آزمایشی مدتی از آن استفاده کنید و در صورت تمایل با پرداخت هزینه و خرید اشتراک اپلیکیشن را به طور نامحدود مورد استفاده قرار دهید.

FluentU از ویدیوهای معتبری مانند موسیقی، اخبار، سیاست و موارد دیگر استفاده ‌‌می‌کند تا بتواند دایره لغات و واژگان انگلیسی شما را افزایش دهد وحتی اطلاعات فرهنگی متناسب با همان دوره را برایتان بیان کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن استفاده از افراد بومی انگلیسی زبان است، در نتیجه شما با محتوای معتبر و لهجه صحیح لغات و مفاهیم را یاد می‌گیرید.

هر فرد می‌تواند به راحتی و بر اساس موضوع و دشواری (از مبتدی تا پیشرفته) ویدیو‌های خود را دسته بندی کرده و سازمان‌دهی کند. همچنین برای مشاهده تعریف فوری هر کلمه و تلفظ و مثال آن، تنها کافی است روی زیرنویس‌‌های تعاملی کلیک کنید. عملا این نرم افزار یک فرهنگ لغت ویدیویی است و به شما امکان ‌‌می‌دهد هر کلمه‌ای را جستجو و تمام کلیپ‌‌های مرتبط با آن را بررسی کنید. پس از اتمام یک ویدیو، ‌‌می‌توانید واژگان جدید را از طریق آزمون‌‌ها و فلش کارت‌‌های چند رسانه‌ای مرور کنید تا مطمئن شوید که تمامی کلمات به خوبی در ذهنتان نشسته اند.

 

نرم افزار اندروید

اپلیکیشن Memrise

نرم افزار Memrise جزو بهترین نمونه‌های آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید است که در ابتدا رایگان می‌باشد، اما در مراحل میانی نیاز به پرداخت هزینه و خرید نسخه premium دارد. برنامه‌‌ آموزش انگلیسی Memrise اساساً یک برنامه بر پایه  فلش کارت است. همانطور که می‌دانید یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری مطالب استفاده از فلش کارت است، اما ممکن است افراد نحوه صحیح استفاده و به کارگیری آن را ندانند و در نهایت به نتیجه مطلوب نرسند، اما این روش در اپلیکیشن  Memrise بسیار حرفه‌ای است.

این برنامه از SRS یا یک سیستم تکرار فاصله استفاده ‌‌می‌کند، که یک الگوریتم منحصر به فرد است و به کاربر کمک ‌‌می‌کند کلمات و عبارات را سریع‌تر به خاطر بسپارد. این برنامه از نمونه‌های ویدیویی از زبانی که در زندگی واقعی استفاده می‌شود استفاده می‌کند، بنابراین در حین یادگیری، به صحبت‌هایی گوش می‌دهید که افراد با زبان مادری انگلیسی در آن صحبت کرده‌اند. همچنین این روش ضمن آموزش، شما را سرگرم کرده و انگیزه ادامه یادگیری را ایجاد می‌کند. Memrise دارای دوره‌‌هایی است که توسط این شرکت و سایر کاربران ایجاد شده و  در حین یادگیری گزینه‌‌های زیادی را در اختیار فرد قرار ‌‌می‌دهد. اگر بهترین رویکرد را از نرم افزار فوق می‌خواهید، می‌توانید دوره‌ها را به ترتیب از مبتدی شروع و تا سطح پیشرفته ادامه دهید.

 

نرم افزار اندروید

اپلیکیشن Busuu

می‌توان گفت یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین راه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید، استفاده از اپلیکیشن Busuu است. یکی از بخش‌های ویژه و منحصر به فرد در این اپلیکیشن، بخش Icon imageBusuu است. در سایت این اپلیکیشن میلیون‌ها دوستدار زبان انگلیسی گرد هم آمدند تا با چت ویدیویی با هم ارتباط بگیرند.

یکی از برجسته‌ترین مزایا برای این اپلیکیشن که موجب شهرت و محبوبیت آن شده، پوشش‌دهی تمام زمینه‌‌های فراگیری زبان است، بدین معنا که ‌‌می‌توان از آن به عنوان یک نرم افزار یادگیری جامع برای تمامی مهارت‌ها استفاده کرد. در این نرم افزار نه تنها واژگان انگلیسی را انتخاب ‌‌می‌کنید، بلکه ‌‌می‌توانید به تمرین نوشتن، صحبت کردن و خواندن هر کلمه نیز بپردازید. در این صورت نگرانی بابت تثبیت آموخته‌ها نخواهید داشت.

پس از آن که اصول اولیه زبان انگلیسی را آموختید، می توانید از امکانات سایت آن استفاده کرده و به مکالمه با دیگر افراد در سطح جهان بپردازید. این مکالنات ضمن گسترش دایره لغات، جنبه رفع اشکال نیز دارند.

اپلیکیشن Word Picture Association

همیشه یادگیری حین بازی نتیجه بهتری دارد، شما نیز اگر معما دوست دارید و یادگیری بصری را ترجیح ‌‌می‌دهید، دانلود و استفاده از برنامه Word Picture Association  را توصیه می‌کنیم. این نرم افزار نه تنها به شما کمک ‌‌می‌کند تا مهارت‌‌های ذهنی خود را تقویت کنید، بلکه کمک ‌‌می‌کند واژگانی برای اشیاء روزمره و سایر کلمات پرکاربرد بسازید.

بدین صورت همراه با بازی و تفریح، با تکرار و تمرین به درصد بالایی از یادگیری لغات و کاربرد آن‌ها در زبان انگلیسی می‌رسید. آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید به روش معما و تجزیه و تحلیل در سال‌های اخیر رونق بیشتری یافته و به واسطه بازده بالایی که بر روی مخاطب دارد، بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Alphabear

از دیگر نرم افزار‌های بازی و معما برای یادگیری زبان انگلیسی، می توان به نرم افزار Alphabear شاره کرد. این اپلیکیشن در ابتدا رایگان است اما پس چند مرحله و درصورت تمایل می‌توانید اشتراک آن را خریداری کنید. برای کسانی که عاشق بازی‌‌های پازل هستند، Alphabear یک بازی بسیار سرگرم کننده برای شروع یادگیری واژگان است. شما باید کلمات جدید را املا کنید و وقتی حروف مجاور یکدیگر را انتخاب ‌‌می‌کنید، خرس‌‌های کارتونی ظاهر ‌‌می‌شوند. این خرس‌ها ممکن است امتیاز یا تایمر را افزایش دهند یا به روش دیگری به شما کمک کنند. طراحی این بازی زیبا و سرگرم کننده است و به واسطه محیط جذابی که دارد مخاطب را به خود جذب می‌کند. حتی کودکان نیز می‌توانند از برنامه فوق استفاده کرده و ضمن بازی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

نرم افزار اندروید

استفاده از نرم افزار‌های زبان انگلیسس تا چه میزان در یادگیری موثر هستند؟

برنامه‌های آنلاین و آفلاین یادگیری زبان مانند اپلیکیشن‌های تلفن همراه به شما کمک می‌کنند تا تلفظ اصلی، واژگان، مفاهیم پایه زبان و اصطلاحات رایج مورد استفاده در گرامر را بیاموزید. همچنین این اپلیکیشن مزایای دیگری نظیر صرفه جویی در وقت و انرژی و هزینه دارند. شاید افراد تصور کنند که برنامه‌‌های زبان به اندازه یک دبیر و معلم حضوری و یا خصوصی تأثیرگذار نباشد، این باور شاید برای عده‌ای صحیح باشد اما برای افرادی که در شروع یادگیری این زبان هستند و فرصت کافی یا علاقه به یادگیری ندارند یک روش بسیار ارزان و مؤثرتر است.

این برنامه‌‌های یادگیری زبان برای مبتدیان و همچنین زبان آموزان سطح پیشرفته به خوبی کار ‌‌می‌کنند. چرا که آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید به افراد کمک ‌‌می‌کند تا گرامر و واژگان را به روشی بسیار مفید یاد بگیرند و سطح مهارت زبان خود را افزایش دهند. این برنامه‌‌ها همچنین به زبان آموزانی که قبلاً برای یک دوره یادگیری زبان ثبت نام کرده‌اند، کمک ‌‌می‌کند تا تمرین بیشتری داشته باشند. افرادی که ‌‌می‌خواهند در خارج از کشور زندگی کنند ‌‌می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌‌هایی مشابه به یادگیری دیگر زبان‌ها نیز بپردازند.

نرم افزار اندروید

کلام آخر در مورد آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید

همانطور که در این مقاله بررسی کردیم زبان انگلیسی و یادگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه روش‌های مختلفی برای یادگیری این زبان طراحی طراحی شده‌اند که هرکدام مخاطب و طرفداران خاص خود را دارند. یکی از این روش‌ها استفاده از آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار اندروید است. به این صورت که تنها با داشتن تلفن همراه هوشمند و نصب یک یا چند مورد از این اپلیکیشن‌ها، حتی در زمان‌های اوقات فراغت خود نیز می‌توانید به یادگیری گرامر و تلفظ و قواعد و افزایش دایره لغات خود بپردازید. در این محتوا چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه را برای شما معرفی کردیم. در پایان این مقاله مایلم مجموعه آموزش زبان‌های خارجی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ در این مجموعه آموزشی می‌توانید علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به فیلم آموزش دیگر زبان‌های خارجی مانند آلمانی، فرانسوی، چینی، روسی و… دسترسی داشته باشید. برای دریافت این مجموعه آموزشی روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *