تبلیغات

تبلیغات

بازیابی اطمینان و امنیت با ردیاب قدرتمند G907

auto-radyab

ردیاب آهنربایی G907 که با نام GPS آهنربایی نظامی نیز شناخته می شود، یکی از بهترین و پرفروش ترین ردیاب ها در ایران است. این مدل به خاطر ابعاد کوچک و در عین حال قدرت نگهداری شارژ بسیار بالا، کاربرد های متنوعی دارد. از این ردیاب مغناطیسی می توانید برای ردیابی انواع ماشین سبک و سنگین، موتورسیکلت، چمدان، دوچرخه و … استفاده کنید.  خرید این مدل، به خصوص برای بررسی موقعیت مکانی آفلاین و آنلاین وسایل نقلیه توصیه می شود. با این حال، طی چند سال اخیر شاهد آن هستیم که مدل های تقلبی این ردیاب خودرو، بسیار زیاد شده است.

ردیاب قدرتمند G907

ویژگی‌ها و مشخصات ردیاب آهنربایی G907

کیفیت ساخت این محصول بسیار بالاست و ویژگی های کاربردی متنوعی دارد که سبب شده یکی از بهترین ردیاب ها از نظر قیمت و کارایی باشد. از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخصات ظاهری ردیاب آهنربایی G907

ابعاد این ردیاب 60*49.5*25 میلی متر بوده و وزن آن 100 گرم است. بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده تولید شده که منجر به استحکام ردیاب در برابر ضربه و آسیب های احتمالی شده است. از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول می توان به وجود آهنربای بسیار قوی آن اشاره کرد. شما به راحتی و بدون نیاز به فرد متخصص و سیم کشی، این ردیاب را می توانید در موقعیت مدنظر نصب کرده و در صورت نیاز جدا کنید. ضخامت این دستگاه 3 سانتی متر است و باید از سیم کارت MINI در آن استفاده شود.

ردیاب قدرتمند G907

مشخصات فنی ردیاب G907

این محصول دارای یک دکمه خاموش و روشن است که می توانید تنظیمات آن را به صورت دستی اعمال کنید. همچنین این امکان از راه دور نیز فراهم شده تا در زمان هایی که به دستگاه نیاز ندارید، آن را خاموش نمایید. از آنجایی که ردیاب آهنربایی G907 به باتری وسیله نقلیه وصل نمی شود و از شارژ باطری خودش استفاده می کند، درنتیجه شما خیالتان از بابت خراب نشدن باتری خودرو یا موتورسیکلت خود راحت است.

میکروفون بسیار قوی که در دستگاه ردیاب تعبیه شده، برای شنود از راه دور و با کمک نرم افزار AIKA GPS کاملا مناسب است. همچنین ابعاد کوچک و آهنربای قوی این ردیاب باعث شده که بتوانید از آن برای خودروهای پلیس، آمبولانس، کانتینر، ماشین های سنگین و موتورسیکلت ها استفاده نمایید.

مشخصات کیفی ردیاب G907

سنسور لرزش ردیاب آهنربایی G907 به شما کمک می کند تا از هر موقعیت خطرآفرینی، آگاه شوید. آنتن داخلی آن نیز بسیار باکیفیت است و از آنتن موقعیت یابی GPS,GSM,LBS,WiFi پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات آن می توان به ضبط صدا و ضد آب بودن ردیاب G907 اشاره کرد. درنهایت، باید بگوییم که شما می توانید از این ردیاب در هر موقعیت مکانی و زمانی استفاده نمایید؛ چراکه در مقابل دمای -70 درجه تا +80 درجه سانتیگراد کاملا مقاوم است.

همچنین بخوانید  مقایسه دقیق تالیسمان و سوناتا (Talisman vs Sonata)

ردیاب قدرتمند G907

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی ردیاب آهنربایی G907

این دستگاه، یک ردیاب بی سیم است و به سیم کشی احتیاح ندارد و از همین رو می توان آن را به طور مستقیم و بنابر نیازی که دارید، به خودرو یا هر وسیله دیگری متصل کنید. نصب آن هم بسیار راحت است و به خاطر اندازه کوچکی که دارد، به آسانی توسط دیگران شناسایی نمی شود. بنابراین، ردیاب مغناطیسی را می توان به دلخواه و در هر نقطه از خودرو، حتی در مکان های کاملا مخفی مانند شاسی و صندلی ها قرار داد.

نصب آن نیاز به آموزش خاصی ندارد؛ اما باید به این موضوع دقت کنید که برای بهره گیری از آهنربای قوی ردیاب G907، باید آن را به قسمتی وصل کنید که کاملا تمیز بوده و گرد و خاکی نداشته باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که دقت ردیاب مغناطیسی در مکان سرپوشیده 15 الی 20 متر و در فضای باز 1 الی 5 متر است. درنتیجه بهتر است که مکان های محصور را برای نصب آن انتخاب نکنید. بهترین محل نصب این ردیاب ها را می توان زیر خودرو و در وسط آن در نظر گرفت.

ویژگی های مهم ردیاب آهنربایی G 907

  • مناسب برای انواع موقعیت های آب و هوایی و مقاومت در برابر گرما و سرما
  • نصب آسان به خاطر آهن ربای قوی و عدم نیاز به سیم کشی و اتصال به باتری خودرو یا موتورسیکلت
  • نمایش درصد شارژ باتری و اعلام هشدار کاهش شارژ
  • نمایش موقعیت و سرعت پیموده شده به صورت آنلاین و آفلاین همراه با ذخیره اطلاعات (نقشه و موقعیت های مکانی گذشته)
  • نگهداری شارژ به مدت طولانی تا حدود 60 روز (در صورت نمایش موقعیت آنلاین برای یک بار در روز)
  • کیفیت بالای بدنه و استحکام زیاد با جنس پلاستیک فشرده و ضدآب بودن آن
  • اتصال به نرم افزار برای گوشی موبایل و امکان اتصال به پنل کاربری در سایت
  • تعیین محدودیت سرعت، منطقه و دسترسی چند کاربر به پنل مدیریتی دستگاه
  • دارای میکروفن با امکان شنود و ضبط صدا در کابین
  • وزن کم و ابعاد بسیار کوچک؛ مناسب برای هر مکان و وسیله ای
  • امکان نصب نرم افزار بر روی چند گوشی و نمایش چند ردیاب به صورت همزمان با یک پنل کاربری
  • قیمت بسیار مناسب به همراه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه

ردیاب قدرتمند G907

نتیجه گیری

ردیاب آهنربایی G907 یک گزینه بسیار مناسب برای بالابردن امنیت مالی و جانی است. قیمت این دستگاه نسبت به ویژگی ها و امتیازات خاصی که دارد، بسیار مناسب بوده و یکی از پرفروش ترین ردیاب های بازار ایران است. با این حال، باید در خرید این نوع تجهیزات، نهایت دقت عمل را داشته باشید. ردیاب، یک وسیله محافظتی و ایمنی است و به همین دلیل، شما باید مطمئن شوید که این وسیله از کیفیت بالایی برخوردار باشد. خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند خیال شما را راحت کند.

همچنین بخوانید  سونی با رونمایی از اتومبیل برقی Vision-S در مراسم CES همه را شگفت زده کرد

از این رو، به شما پیشنهاد می کنیم که از بزرگترین پخش کننده ردیاب خودرو، شخصی و آهنربایی خرید خود را انجام دهید. الو ردیاب:aloradyab.com یکی از بهترین فروشگاه آنلاین و حضوری در ایران است و شما به راحتی می توانید ردیاب مدنظر خود را در این فروشگاه پیدا کنید. الو ردیاب، تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می فروشد و به همین دلیل، محصولات اورجینال این فروشگاه با کمترین قیمت ممکن ارائه می شوند. پس بدون هیچ نگرانی از بابت یک خرید باکیفیت، الو ردیاب را انتخاب کرده و امنیت زندگی خود را تضمین کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *