تبلیغات

تبلیغات

آموزش دسترسی به تاریخچه خرید بازی ها در استیم

Learning-how-to-access-the-purchase-history-of-games-on-Steam

استیم، بهترین پلتفرم توزیع بازی های دیجیتالی، ویژگی های زیادی را برای بهبود بهبود تجربه بازی به کاربران خود ارائه می دهد. یکی از این موارد، امکان دسترسی افراد به تاریخچه خرید بازی ها است. قابلیتی که درک استفاده از آن می تواند برای مدیریت بازی کتابخانه استیم شما و تصمیم گیری در مورد خرید های آینده بسیار مفید باشد.

بنابراین، چه در حال مدیریت هزینه های خود باشید، چه بخواهید بازی های قدیمی خود را مجددا در رایانه خود نصب کنید، دسترسی به تاریخچه خرید بازی ها یک امر بسیار مهم در سرویس های آنلاین بازی محسوب می شود. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا نحوه دسترسی به تاریخچه خرید و قیمت بازی ها را در استیم مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید درک بهتری از بازی های خریداری شده خود داشته باشید.

تاریخچه خرید استیم چه چیزی را نشان می دهد ؟

بررسی تاریخچه خرید ها در استیم

تاریخچه خرید استیم در واقع هر تراکنشی را که در این سرویس انجام داده اید نمایش می دهد. این شامل بازی ها، برنامه ها و اشتراک هایی است که از طریق فروشگاه خریداری کرده اید، می شود. برای هر تراکنش، می توانید تاریخ خرید و هزینه کل برنامه یا بازی را ببینید. اطلاعات و داده های نمایش داده شده، قابل اکسپورت گرفتن نیستند و می بایست آنها را به صورت دستی در یک دیتا شیت قرار دهید.

این مورد اغلب برای زمانی استفاده می شود که حساب کاربری شما از دست رفته است (هک شده است) و زمانی که با پشتیبانی و یا توسعه دهنده تماس می گیرید، ممکن است کد پیگیری خرید های شما را مورد بررسی قرار دهد.

نحوه مشاهده تاریخچه خرید در استیم

با این توضیحات، چنانچه شما نیز علاقه مند به مشاهده تاریخچه خرید خود در استیم هستید، می توانید موارد ارائه شده در ادامه مقاله را مورد بررسی قرار دهید:

  • ورود به حساب کاربری: قبل از بررسی تاریخچه خرید فود، می بایست به حساب استیم خود وارد شوید. برای انجام این فرایند، برنامه Steam را در رایانه خود باز کرده و یا به وب سایت استیم بروید. در قسمت Login یوزرنیم و پسوورد خود را وارد کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • به قسمت Account Details بروید: در هر دو نسخه برنامه و یا وب سایت استیم، در گوشه سمت راست بالای برنامه بر روی نام کاربری خود کلیک کرده و سپس در منوی زمینه Account Details را انتخاب کنید.
  • دسترسی به تاریخچه خرید در استیم: در پنجره جدید، تب های زیادی را خواهید دید، با این حال، می بایست شما به دنبال برگه “Purchase History” باشید. برای دسترسی به تاریخچه خرید در استیم بر روی آن کلیک کنید.
  • جستجو در تاریخچه خرید استیم: با رفتن به تاریخچه خرید، لیستی از تمام تراکنش های استیم را مشاهده خواهید کرد که هر ورودی دارای جزئیاتی مانند تاریخ خرید، نام کالای خریداری شده (بازی یا DLC)، مبلغ تراکنش و روش پرداخت است.
  • مرتب کردن تاریخچه خرید در استیم: برای ساده سازی تاریخچه استیم خود، می توانید از ویژگی فیلتر استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد سابقه خرید خود را بر اساس محدوده تاریخ فیلتر کرده و در نهایت مکان یابی تراکنش های خاص را آسان تر کنید.
  • شناسه تراکنش ها را بررسی کنید: استیم به شما اجازه می دهد تا برای دریافت اطلاعات بیشتر مانند شناسه تراکنش ها، تنها با کلیک بر روی محصول خریداری شده، داده مورد نظر را دریافت کنید.
  • مدیریت خرید های خود در استیم: بررسی تاریخچه خرید در استیم، باعث می شود درصورتی که در خرید بازی با مشکل مواجه شده اید (مانند بازی از دست رفته) و یا تراکنش های غیر مجاز، از آنها به عنوان مدرک استفاده کنید.
  • هزینه های خود را بررسی کنید: گذشته از عیب یابی، بررسی تاریخچه هزینه های خود باعث می شود رکوردی از هزینه های بازی خود را بازبینی کنید. با بررسی این مورد باعث می شود تا از عادت خرج کردن و بودجه خود مطلع شوید. این مورد باعث می شود یک رویکرد پیشگیرانه برای جلوگیری از خرج کردن بیش از حد داشته باشید.
همچنین بخوانید  چگونه صفحه کلید کد مورس را در Gboard در آیفون و اندروید فعال کنیم

تاریخچه خرید خود را در استیم کنترل کنید

بررسی تاریخچه خرید در استیم یک فرایند بسیار ساده است که ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. چه در حال نظارت در خرید های خود هستید، مشکلات مربوط به خرید بازی دارید، یا صرفا برای یادآوری بازی های گذشته باشید، سابقه خرید شما می تواند یک منبع ارزشمند باشد. بنابراین، با استفاده از این مقاله، تاریخچه خرید خود را مورد بررسی قرار داده تا بتوانید از تجربه بازی در استیم لذت ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *