تبلیغات

تبلیغات

نحوه رفع خطای Too Many Login (Sign In) Failures From Your Network (Location) در استیم

How-to-fix-Too-Many-Login-Failures-From-Your-Network-error-in-Steam

اغلب کلاینت های بازی به دلیل آن که همواره با سرور های اصلی برنامه در ارتباط اند، گاهی اوقات ممکن است دچار مشکلاتی چون “Too Many Login (Sign In) Failures From Your Network (Location)” شوند. اگر شما نیز با چنین خطایی مواجه می شوید، به این دلیل است که احیانا به حداکثر تعداد تلاش های ناموفق برای ورود به سیستم رسیده اید.

Steam معمولا این کار را برای جلوگیری از تلاش های غیر مجاز برای ورود به سیستم انجام می دهد. با این حال، اگر خودتان نیز این فرایند را رفته اید، رفتار مشابهی از برنامه را دریافت خواهید نمود. بنابراین، اگر می خواهید، هر چه سریع تر این موضوع را در حساب کاربری برطرف شود، بهتر است موارد اشاره شده در ادامه مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

آیا در اولین تلاش برای ورود به سیستم با این خطا ها مواجه شده اید؟

اگر قبل از مواجهه با این اخطار تلاش های ناموفقی را برای ورود به سیستم انجام داده اید، می توانید برای دور زدن محدودیت، مراحل ارائه شده در ادامه مقاله را مورد بررسی قرار دهید. با این حال، اگر این مشکل در اولین تلاش شما ایجاد شده است، این امکان وجود دارد که حساب کاربری شما با یک خطر امنیتی مواجه شده باشد. از این رو، بهتر است اقدامات لازم را پیش ببرید.

این ممکن است به دلیل تلاش فردی برای ورود به حساب شما باشد. از این رو، می بایست به سرعت، رمز عبور خود را تغییر دهید، ویژگی Steam Guard را فعال کنید و در نهایت یک سیستم دو مرحله ای را در استیم خود راه اندازی کنید. اکنون با انجام این فرایند ها مراحل زیر را دنبال کرده تا محدودیت های ورود را دور بزنید.

استیم را ببندید

بستن فرایند کلاینت استیم در ویندوز 11

گاهی اوقات ممکن است به دلیل یک خطای موقت در پس زمینه برنامه، شما اجازه ورود حساب کاربری خود را نداشته باشید. در این صورت، بهتر است برنامه را با استفاده از ابزار Task Manager به طور کامل ببندید. در ادامه نحوه انجام این کار آورده شده است:

  • با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + Esc ابزار مدیر وظیفه را باز کنید.
  • برای جستجوی فرایند استیم، صفحه را به پایین اسکرول کنید.
  • برروی برنامه مورد نظر کلیک راست و در نهایت بر روی گزینه End Task کلیک کنید.

پس از انجام مراحل بالا، اکنون استیم را باز کرده و مجددا سعی کنید به حساب کاربری خود وارد شوید. اگر همچنان با این موضوع مواجه هستید، توصیه می کنیم دیگر موارد اشاره شده را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین بخوانید  بازی جدید کارتی Dota با اسم ArtiFact با یک تریلر معرفی شد

به یک شبکه اینترنت دیگر متصل شوید

اگر با خطایی چون “too many login failures from your network” مواجه هستید، این امکان وجود دارد که Steam ورود شما از یک شبکه را مختل کرده باشد. از این رو، تغییر اتصال اینترنت می تواند محدودیت های ایجاد شده را دور بزند و به شما همانند روز اول اجازه دسترسی به حساب کاربری را بدهد. به عنوان مثال، اگر از مودم های ADSL استفاده می کنید، بهتر است آن را با اینترنت همراه جایگزین کنید.

اگر بعد از تعویض شبکه با موفقیت به حساب کاربری خود وارد می شوید، مشکلی در اتصال اصلی شبکه شما وجود داشته است. از این رو، بهتر است مودم را خاموش/روشن کرده و به حساب کاربری خود ورود کنید.

رمز عبور خود را بازنشانی کنید

ورود به حساب کاربری استیم

بر برخی از انجمن های مربوط به بازی، گزارش شده است که با بازنشانی رمز عبور خطای too many login failures from your Login را دیگر مشاهده نکرده اند. بنابراین، رمز عبور خود را بازنشانی کرده و ببینید آیا این فرایند به شما کمکی می کند یا خیر. برای بازنشانی رمز عبور خود در استیم می توانید مراحل ارائه شده در مقاله را مورد بررسی قرار دهید:

  • به وبسایت Steam بروید.
  • بر روی گزینه login در گوشه سمت راست کلیک کنید.
  • سپس گزینه Help, I can’t sign in را انتخاب کنید.
  • اینک بر روی گزینه I Forgot my Steam Account name or password کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل یا شماره مرتبط با حساب کاربری خود را وارد و سپس گزینه Search را انتخاب کنید.
  • بر روی لینکی که در ایمیل خود دریافت کرده اید بروید، یا کدی که از طریق گوشی دریافت کرده اید را وارد کنید.
  • در نهایت دستور العمل های روی صفحه را برای بازیابی رمز عبور خود طی کنید.

منتظر بمانید تا محدودیت ورود برداشته شود

با دنبال کردن موارد بالا باید بتوانید محدودیت ها را دور و وارد حساب کاربری خود شوید. با این حال، ممکن است این موارد همیشه کار نکنند. از این رو، اگر همچنان با این خطا مواجه هستید، توصیه می کنیم تا اتمام محدودیت وارد حساب کاربری خود نشوید. در مواردی مشاهده شده است که این خطا حدودا تا 30 تا 60 دقیقه بعد از مشاهده آن رفع می شود، اما کاربرانی نیز گفته اند محدودیت ورود 24 ساعته است. بنابراین، یک الی 24 ساعت صبر کنید و در صورت برطرف نشدن آن مرحله آخری این مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

یک تیکت به پشتیبانی ارسال کنید

برای ارسال تیکت به پشتیبانی استیم نیز می بایست وارد حساب کاربری خود شوید. بنابراین اگر در وب سایت استیم نیز با همان خطا مواجه شدید، توصیه می کنیم به پشتیبانی آن از طریق ایمیل “support@steampowered.com” ارتباط برقرار کنید. مطلب خود را به انگلیسی ارسال و مجددا پس از یک الی دو روز کاری ایمیل خود را بررسی کنید.

همچنین بخوانید  با استفاده از سرویس Stadia گوگل بازی ها را استریم کنید

به راحتی وارد استیم شوید

امیدواریم موارد اشاره شده مشکل شما در عدم ورود به کلاینت استیم را برطرف کرده باشد. با این حال، اگر زمانی مجددا با این خطا مواجه شدید توصیه می کنیم ابتدا، با بستن کلاینت استیم ، بازنشانی رمز عبور و تغییر شبکه اینترنت شروع و در نهایت با فرایند ارسال تیکت به پشتیبانی مشکل خود را مورد بررسی قرار دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *