تبلیغات

تبلیغات

ژان پل گوتیه له میل و عطر اورتوپاریسی مگاماره: دو عطر ماندگار برای سرزندگی

atrfarid

عطر و ادکلن تنها یک محصول لاکچری و بی هدف نیست؛ عطرها میتوانند نشان دهنده شخصیت، مود و حالات روحی و استایل شما باشند. عطر ژان پل گوتیه له میل و عطر اورتوپاریسی مگاماره هردو از عطرهای شناخته شده و معروف دنیای مد و فشن هستند؛ اما کدام یک انتخاب بهتری است؟ چطور باید رایحه ای را انتخاب کرد که به بهترین شکل روحیات و احساسات شما را آشکار کند؟

اورتوپاریسی مگاماره و ژان پل گوتیه هردو عطرهای جسورانه و رمزآلودی هستند که چارچوب ها و قالب ها را از بین می برند؛ رایحه نو و تازه آنها توانسته محصولاتی به بازار بزرگ عطر و ادکلن وارد کند که یک الگوی بی نظیر برای عطرهای شرکت های مختلف بود و برندهای زیادی از رایحه آنها استفاده کرده اند.

ژان پل گوتیه له میل و عطر اورتوپاریسی مگاماره: دو عطر ماندگار برای سرزندگی

 

در این مقاله از عطرفرید، شناخته شده ترین فروشگاه اسانس اورجینال عطرهای مطرح دنیا، قصد داریم یک بررسی تخصصی از دو محصول شگفت انگیز که توجه دنیای عطرسازی را به خود جلب کرده اند داشته باشیم.

 

عطر اورتو پاریسی مگاماره ORTO PARISI Megamare

مقایسه عطر اورتوپاریسی مگاماره و ژانپل گوتیه له میل

یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از افراد هنگام خرید عطر و ادکلن به وجود می آید، این است که بعد از تست و امتحان چندین عطر مختلف، ذهن ما کم کم در تشخیص عطرها و بوهای مختلف دچار چالش می شود.

در نتیجه آن ممکن است نتوانیم ادکلن های مختلف را به دقت از یکدیگر تشخیص دهیم و همین باعث می شود بویی که عطر ما در فروشگاه داشته با عطری که در منزل یا محیط خلوت تر استشمام می کنیم تفاوت داشته باشد.

برای جلوگیری از این مشکل باید بدانید که هر عطری از چه روایحی ساخته شده است و در هر نت از آن چه بوهایی طراحی و قرار داده شده است.

در ادامه به این دو عطر جادویی و حس آمیز می پردازیم تا ببینیم آنها چه بویی دارند؟ از چه نت هایی ساخته شده اند؟ و بوی آنها با همدیگر چقدر باهم فرق می کند؟

* رایحه عطر ژانپل گوتیه له میل

ادوپرفیوم ژان پل گوتیه یک عطر گلی مدیترانه ای با طبع گرم و شیرین، به همراه ترکیبات مرکباتی و گلی بسیار دلپذیر است.

 با خرید عطر ژان پل گویته له میل و اولین اسپری از آن روی پوست یا لباستان، تجربه شروعی آرامش بخش از ترنج، نعناع و هل را خواهید داشت که در کنار اسطوخودوس و آرتمیس تکمیل می شوند. این نت می تواند انرژی مثبت یک روز کاری یا شروع یک قرار عاشقانه را فراهم کند.

همچنین بخوانید  بازار کاری خود را به بهترین نحو رشد دهید

بعد از آن نت های میانی یا قلب عطر از راه می رسند. ترکیبات تلخ این عطر مردانه، حس آمیزی و تحریک کنندگی آن را بالا می برند. این نت ساخته شده از زیره سیاه، بهار نارنج و چوب دارچین می باشد.

نت های میانی ماندگاری بالایی دارند و همچنین با خرید اسانس عطر ژان پل گوتیه له میل میتوانید این میزان ماندگاری را افزایش دهید. از آنجایی که اسانس عطرها دارای بافت روغنی و الکل کمتری هستند، ماندگاری آنها تا چندین ساعت بیش تر خواهد بود.

در نهایت نت های پایه این عطر با ترکیبات تلخ و چوبی اغواکننده خود از راه می رسند. در این نت رایحه چوب صندل، عنبر و سدر در کنار لوبیا تونکا به شکل هنرمندانه ای چیده شده اند و در کنار وانیل، یک رایحه تلخ و شیرین بی نظیر را فراهم می کنند.  این ترکیب نشان دهنده استقامت و جذابیت یک مرد ایتالیایی است!

در یک نگاه کلی، 3 نت تشکیل دهنده این عطر در ابتدا رایحه ای عطری و مرکباتی دارند و کم کم به سمت تلخی میروند:

  • رایحه اولیه : آرتیمس ، اسطوخدوس ، نعناع ، ترنج ، هل
  • رایحه میانی : زیره سیاه،بهار نارنج ، چوب دارچین
  • رایحه پایه : چوب صندل ، لوبیا تونکا ، عنبر ، سدر ، وانیل

* رایحه عطر اورتوپاریسی مگاماره

ادوپرفیوم اورتوپاریسی مگاماره یک محصول شاهکار یونیسکس، مناسب آقایان و خانم هایی است که به محصولات معطر و آبی علاقه دارند. رایحه ای مجلل و عمیق در این عطر شکل گرفته است که روایح دریایی را به وضوح نمایش می دهند.

شاید با اولین بو متوجه اجزای تشکیل دهنده آن نشوید، اما یک بوی نمکی و دریایی خاصی در آن وجود دارد که لطافت و زیبایی طبیعت را به نمایش می گذارد.

نت هایی که در ادکلن اروتوپاریسی مگاماره بکار رفته حس و حال دریایی و اقیانوسی را تداعی می کنند. پرتقال، بنفشه و آب دریا عناصری هستند که اولین نت آن را تشکیل می دهند و در همان ابتدای کار طراوت و هیجان را به ارمغان می آورند.

بسیاری از ورزشکاران از این عطر برای زمان ورزش استفاده می کنند، چرا که روایح فِرِش و تازه آن می تواند انرژی بی نظیری در شما آزاد کند.

بعد از آن نوبت به چای، نمک، آب دریا، اسطوخودوس، جلبک دریایی و نت های سبز و گیاهی می رسد که نت های میانی عطر را تشکیل دهند. منتقدان بسیاری در دنیای عطر و ادکلن معتقدند که در هیچ عطری، این ترکیبات به این زیبایی در کنار هم چیده نشده اند!

همچنین بخوانید  مهمترین خواص عصاره شیرین بیان چیست؟

نت میانی دارای ترکیبات تلخ و خنک است و باعث شده تا فروش عطر اورتوپاریسی مگاماره در بین آقایان، بخصوص در فصل های بهار و تابستان بیش تر باشد.

در نهایت بعد از گذشت چندین ساعت نت های میانی کمرنگ تر می شوند و نت های پایه جایگزین آنها میشوند. مشک و عنبر در کنار خزه درخت بلوط و چوب صندل سفید، یک نت چوبی و تلخ و شیرین را در نت پایه و آخر این عطر به وجود می آورند و آن را برای هر سنی مناسب می کنند.

در یک نگاه کلی، نت ها و بوی عطر اورتوپاریسی مگامار در دسته آبی و آکواتیک قرار می گیرد که با گیاه ها و نت های چوبی تکمیل می شود:

  • رایحه اولیه : بنفشه , فلفل , آب دریا , آب , پرتقال
  • رایحه میانی : اسطوخودوس , ترکیبات سبز , چای , آب دریا , جلبک دریایی , نمک
  • رایحه پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , عنبر , مشک

طراحی و ظاهر عطر ژانپل گوتیه له میل و عطر اورتوپاریسی مگاماره

شیشه و ظاهر عطر یکی دیگر از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید عطر و ادکلن به آن توجه ویژه ای می کنند در بسیاری مواقع می توانیم با نگاه به شیشه یک عطر متوجه شویم که رایحه آن چه بویی دارد و در کل چه انتظاری باید از آن داشته باشیم.

ادوپرفیوم له میل ظاهر خاصی از بدنه یک مرد با لباس راه راه آبی و سفید است؛ یک طراحی خلاقانه و جالب که نشان دهنده مردانگی و تحریک کنندگی عطر است.

از طرف دیگر اروتوپاریسی مگامار شیشه و طراحی مینیمال و ساده ای دارد که دارای یک درب فلزی  سبز و خاص است. رنگ درب شیشه میتواند حس و حال دریایی و جلبکی رایحه آن را تا حدی تداعی کند.

همچنین نام محصول در یک قابل طلایی در وسط شیشه آن قرار داده شده است. طراحی شیشه این عطر به سبک مینیمال انجام شده به همراه هارمونی رنگ هایی که با مایع عطر تشکیل داده، یک محصول جذاب یونیسکس را به بازار عطر و ادکلن وارد کرده است.

اسانس عطر ژان پل گوتیه اسکندل Jean Paul GAULTIER Scandal

 

* قیمت عطر ژانپل گوتیه له میل

 گوتیه له میل یک محصول فرانسوی است و از دل کشور عشق و هنر آمده است. برخلاف بسیاری از محصولات فرانسوی گران قیمت، در بهار 1402 قیمت ژانپل گوتیه له میل بین 4 تا 5 میلیون 500 هزار تومان متغیر است.

* قیمت عطر اورتوپاریسی مگاماره

عطرهای ایتالیایی همیشه با رایحه ای دلفریب، جذاب و خاص وارد بازار می شوند و همان قدر که در ساخت آنها ظرافت و حساسیت به کار رفته، قیمت بالایی هم به آنها اختصاص داده شده است. اورتوپاریسی مگامار یکی از محبوب ترین عطرهای بازار امروز است و یک ادوپرفیوم لاکچری به حساب می آید.

همچنین بخوانید  ژانر فیلم پلیسی: جذابیت های ماجراجویی و جنایی

قیمت این محصول در بهار 1402 برابر بین 9 تا 10 میلیون تومان، بسته به غلظت محصول و حجم شیشه عطر متغیر است.

شما عزیزان همچنین میتوانید اسانس اورجینال این عطر را با کیفیت Top Grade به قیمت 19 تا 35 هزار تومان برای هر میل در وب سایت atrefarid.com سفارش دهید.

انتخاب شما در عطرفرید: اورتوپاریسی مگامار یا ژانپل گوتیه له میل؟

آنچه خواندید مقایسه ای از دو عطر محبوب و شناخته شده فرانسوی و ایتالیایی از نظر بو و رایحه، ظاهر و شیشه و قیمت عطر بود و تلاش کردیم ظاهر و باطن هردو محصول را برایتان شرح دهیم.

انتخاب ما در عطرفرید مشخص است: ما عاشق اورتوپاریسی مگامار هستیم و به نظرمان رایحه مرموز و تازه دریایی آن واقعا فوق العاده است. همچنین رایحه ساده و شیشه شیک آن باعث شده تا عطری خاص در بین محصولات امروزی باشد.

اما شاید انتخاب شما متفاوت باشد و ژانپل له میل را انتخاب کنید. شاید رایحه مردانه و تحریک کننده آن برایتان مناسب تر باشد؛ ناگفته نماند که قیمت آن نسبت به اورتوپاریسی کمتر است.

انتخابتان هرچه که هست، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما عزیزان همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش عطر اورتوپاریسی مگاماره و عطر ژانپل گوتیه له میل به وب سایت Atrefarid.com مراجعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *