تبلیغات

تبلیغات

شغلی که برایم پر سود ترین بود

porsood2

در این 35 سالی که از خداوند عمر گرفته ام شغل های زیادی را امتحان کرده ام اما می توانم به جرات بگویم پر سود ترین و پر درآمد ترین آنها در واقع فقط و فقط تجارت بود که من  وارد این عرصه شدم و در حوزه انواع قهوه و کلوچه فعالیت خود را آغاز کردم.

مرکز فروشنده عمده البسه بیمارستانی

در سایت آی هاسپیتال البسه بیمارستانی شامل لباس بیمار، لباس جراح، لباس کودکان، گان جراحی، لباس بخش خدمات و … می باشد. کیفیت این لباس ها به جنس پارچه، نوع دوخت و قابل شست و شو بودن آنها با مواد ضدعفونی کننده بستگی دارد. مراکز فروش البسه بیمارستانی این لباس ها را بصورت عمده در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار می دهند. به دلیل پرمصرف بودن این اقلام در این مراکز خرید عمده با قیمت مناسب از مراکز معتبر و فروشندگانی که مجوز وزارت بهداشت را دارند انجام می پذیرد.

بهترین روش برای خرید لباس بیمارستانی و البسه سایر بخش های مراکز درمانی، خریداری از مراکز فروش عمده البسه بیمارستانی است. در مراکز معتبر فروش که محصولات خود را از شرکت های با مجوز وزارت بهداشت تهیه می کنند انواع مختلف لباس ها را می توانید خریداری نمایید.

پر سود

طرز تهیه کلوچه زنجبیلی با پیمانه

این کلوچه یکی از شیرینی های محلی ایران محسوب می‌شود افراد زیادی علاقه دارند تا با طرز تهیه کلوچه زنجبیلی با پیمانه آشنا شوند. کلوچه ی زنجبیلی به دلیل استفاده از زنجبیل عطر و طعم لذیذی دارد و علاوه بر این ها دارای خواص بی نظیر و طبع گرم است بلکه دوست داران زیادی دارد و افراد با ذائقه های مختلف آن را می‌پسندند.

اکثر مادران در خانه مشغول به پخت کلوچه زنجبیلی ساده بدون فر برای فرزندان خود هستند‌‌. این خوراکی خوشمزه سوغات طلائی شهر سبزوار است.

پر سود

طرز تهیه قهوه اسپرسو روی گاز

قهوه اسپرسو یکی از پر طرفدارترین انواع قهوه در جهان است که به پادشا قهوه ها معروف است. از عصاره گیاه قهوه طی فرآیندهایی نوشیدنی گرم و سرد قهوه به وجود می آید که طرز تهیه قهوه اسپرسو روی گاز بسیار خاص است به عنوان مثال می توان قهوه اسپرسو را روی گاز با شیر جوش تهیه نمود.

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای دم کردن قهوه تنها به دستگاه های پیشرفته نیاز است که این یک باور غلط است، زیرا قهوه را می توان به سادگی تنها با یک شیر جوش بر روی گاز دم نمود.

همچنین بخوانید  علت آبریزی یا نشت آب از کولر گازی اسپیلت و نحوه رفع ایراد

قهوه اولین بار توسط یک چوپان کشف شده است.

او متوجه شد که بزها بعد از خوردن گیاه قهوه پر جنب و جوش تر شده اند و شبها را بیدار می مانند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *