تبلیغات

تبلیغات

آموزش طراحی قالب وردپرس در پاسخ وردپرس

replywp2

آموزش طراحی قالب وردپرس در https://replywp.com/  یک دوره بسیار حرفه ای است که تهیه آن چندین ماه طول کشید اما خوشحالیم که در نهایت تبدیل به یک دوره بسیار با کیفیت و جامع شد. این دوره مخصوص کسانی است که قصد دارند خودشون با کدنویسی و بدون محدودیت قالب های اختصاصی طراحی کرده و تمام طرح های ذهنی خودشون رو تبدیل به کد کنند. اگر شما هم قصد دارید وارد بازار کار پرسود طراحی سایت شوید و قالب های ماندگاری از خود به جا بگذارید این دوره می تونه نقطه عطف شروع حرفه شما در این حوزه باشه در تصویر زیر و تصاویر پایین تر می تونید سایت هایی که در این دوره طراحی شده است رو مشاهده کنید.

آموزش طراحی قالب وردپرس

آموزش طراحی قالب وردپرس در پاسخ وردپرس

آموزش طراحی قالب وردپرس با دوره های دیگر وردپرس کاملاً متفاوت است دیگر قرار نیست در این دوره برویم سراغ آموزش های بدون کدنویسی، نصب افزونه های مختلف یا هرچیز دیگری، می خواهیم در این دوره آموزشی، طراحی قالب وردپرس به صورت کامل رو یاد بگیریم پس نیاز هست که شما با مباحث زیادی آشنا شوید تا بتوانید پا در عرصه طراحان قالب وردپرس بگذارید دیگر قرار نیست برای محدودیت هایی که در سایت خودمان یا اطرافیانمان برخورد می کنیم وابسته به شخص خاصی شویم دیگر نیازی نیست برای سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی سایت میلیون ها تومان هزینه پرداخت کنیم چون قرار است خودمان تمام رمز و رازهای طراحی قالب وردپرس رو یاد بگیریم و هر آن چیزی که در ذهنمون هست رو روی قالب وردپرس خودمون پیاده سازی کنیم.

تبدیل هر نوع قالب HTML به قالب حرفه‌ای وردپرس

در این دوره طراحی که در دوره جامع آموزش بوت استرپ 5 یک قالب طراحی کردیم و در دوره جامع آموزش HTML و CSS تبدیل به قالب html کردیم را در نهایت تبدیل به یک قالب وردپرس حرفه‌ای می‌کنیم، این پروسه از صفرتاصد به صورت پروژه محور انجام می‌شود به صورتی که در انتهای دوره شما سورس یک قالب وردپرس حرفه‌ای را خواهید داشت، بعد از گذراندن دوره شما می‌توانید هر نوع قالب HTML را به یک قالب وردپرس حرفه‌ای تبدیل کنید!

پنل تنظیمات حرفه‌ای وردپرس

اگر قالب های حرفه‌ای وردپرس، که رکودهای فروش را شکسته‌اند، مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که همگی یک ویژگی یکسان دارند و آن هم این است که هر قالب پرفروشی دارای یک پنل تنظیمات حرفه‌ای است تا خریدار و کاربر قالب بتواند قالب را بنابر سلیقه و نیاز خود تغییر داده و آن را شخصی سازی کند، در این دوره طراحی  پنل تنظیمات کاملا حرفه‌ای را یاد می‌گیرید تا در نهایت بتوانید یک قالب وردپرس مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی کنید.

همچنین بخوانید  دوره های آموزش شبکه های کامپیوتری و لینوکس

این دوره برای چه افرادی توصیه می شود؟

  • افرادی که می‌خواهد به صورت کامل و حرفه‌ای وارد حوزه طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس شوند
  • افرادی که می‌خواهند از طراحی قالب وردپرس درآمدهای فوق‌العاده کسب کنند
  • افرادی که طراحی سایت با وردپرس را بلد هستند و می‌خواهند قالب‌های اختصاصی و حرفه‌ای طراحی کنند
  • افرادی که می‌خواهند در حوزه طراحی بک‌اند وب‌سایت‌های وردپرسی فعالیت کنند
  • افرادی که می‌خواهند در یک شرکت معتبر به عنوان یک وردپرس کار ماهر مشغول کار شوند
  • افرادی که می‌خواهند شرکت و کسب‌وکار اینترنتی خودشان را راه‌اندازی کنند
  • افرادی که می‌خواهند به صورت فریلنسری و در منزل خود از طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس به کسب درآمد بپردازند
  • و ….

آموزش طراحی قالب وردپرسچه زمانی به طراحی قالب وردپرس اختصاصی نیاز است؟

همان‌طور که می دونید وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا است. وردپرس قدرتمند دارای تعداد بسیار زیادی قالب آماده است که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای یک پوسته برای سایت خود داشته باشند. همچنین تعداد زیادی قالب آماده توسط شرکت‌ها یا توسعه‌دهندگان وب، طراحی شده که با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد که می‌توان از آنها هم استفاده نمود. اما این پوسته‌ها نیاز همه‌ی کاربران را رفع نکرده است و همیشه افرادی به دنبال طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی و بر طبق سلیقه‌ی خود بوده‌اند.

ویژگی های یک قالب اختصاصی استاندارد

اگر قالب اختصاصی شما دارای ویژگی‌های زیر باشد، قالب استاندارد و مناسبی است و شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

  • اصول کد نویسی رعایت شده باشد و قالب کاملاً از نظر سئو بهینه باشد.
  • کدها به بهینه‌ترین روش نوشته شده باشند تا موجب افت سرعت سایت نشوند.
  • امنیت در کد نویسی رعایت شده باشد.
  • قالب قابل توسعه باشد تا بعدها بتوانید امکانات جدیدی به آن بیفزایید.
  • قالب سازگار با افزونه‌های وردپرسی پرکاربرد باشد.
  • از صفر تا صد قالب طبق سلیقه‌ی شما طراحی و کد نویسی شده باشد.
  • طراحی مطابق با جدیدترین متدهای روز و با رعایت اصول روان‌شناسی رنگ‌ها صورت بگیرد.
  • با نسخه‌های مختلف وردپرس و سیستم فروشگاه ساز ووکامرس سازگار باشد.
  • در تمامی مرورگرها قابل روئیت باشد.
  • واکنشگرا (Responsive) باشد تا در تمامی دستگاه‌ها (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و…) قابل روئیت باشد.
  • از‌ آخرین تکنولوژی‌های موجود طراحی بهره ببرد.

اگر قالب شما به‌صورت نامناسب طراحی و کد نویسی شده باشد نه تنها برایتان مفید نخواهد بود بلکه اثرات زیان‌بار و گاه جبران‌ناپذیری را برایتان رقم خواهد زد.

پاسخ وردپرس در دوره طراحی قالب های وردپرس همواره به طراحی و کدنویسی اصولی، افزایش کارایی وب‌سایت و رضایت مشتری می‌اندیشد. ما در طراحی قالب وردپرس به امنیت، اصول سئو، سرعت، زیبایی و راحتی کاربران توجه زیادی داریم تا شما با خیال راحت به توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی خود بپردازید.

همچنین بخوانید  با انواع گلس موبایل (محافظ صفحه نمایش) آشنا شوید

آموزش طراحی قالب وردپرس

چرا برنامه‌نویسی وردپرس را یاد بگیرم؟

  • وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست و بازار کار خوبی در کل دنیا و ایران دارد.
  • می‌توانید به‌عنوان یک برنامه‌نویس قالب و پلاگین وردپرس می‌توانید در شرکت های زیادی استخدام شوید.
  • سطح دانش خود را از یک ویرایشگر ساده قالب و پلاگین به سطح توسعه‌دهنده حرفه‌ای می‌رسانید.
  • می‌توانید پلاگین‌ها و قالب‌های حرفه‌ای را با کدنویسی سفارشی ایجاد کرده و در مارکت‌ها به فروش برسانید.
  • این توانایی را دارید که قالب‌ها و پلاگین‌های موجود را به راحتی ویرایش کرده و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنید.
  •  با یادگیری برنامه‌نویسی وردپرس امکان کسب درآمد دلاری و پروژه گرفتن از سایت‌های خارجی برای شما تسهیل می‌شود.

درآمد توسعه دهنده وردپرس چقدر است؟

دنیای وردپرس فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد برای شما ایجاد می‌کند. اما این سوال که دقیقا حقوق یک برنامه نویس وردپرس چقدر می‌تواند باشد. کاملا بستگی به میزان تخصص و تسلط شما در مهارت‌های نرم و سخت دارد.

منظور از مهارت‌های سخت همان تسلط شما بر کدنویسی وردپرس، زبان برنامه نویسی php، پلاگین نویسی و توسعه قالب است. هر چقدر در این موارد مسلط‌تر باشید توانایی توسعه پلاگین ها و قالب های جذاب‌تری را دارید که این یک اهرم قدرت برای شماست.

اما در کنار این مورد باید مهارت‌های نرم خورد را نیز تقویت کنید، منظور از مهارت های نرم قدرت مذاکره و ارتباطات، مهارت بازاریابی و مدیریت زمان و … است.

می‌توان گفتن در دنیا برنامه نویس های وردپرس جذاب‌ترین کار فریلنسری را دارند. چون به راحتی می‌توانند با توسعه قالب و پلاگین های وردپرس و فروش در مارکت پلیس های (marketplace) ایرانی یا خارجی درآمدهای غیر فعال (passive income) داشته باشند.

بهترین روش یادگیری برنامه نویسی وردپرس چیست؟

وقتی در مورد بهترین روش یادگیری یک زبان برنامه نویسی خاص صحبت می‌شود باید بدانید که شما باید موارد مختلفی را درنظر بگیرید. من دو مورد از مهمترین‌ها را اینجا مطرح می‌کنم.

همیشه قبل از شروع یادگیری برنامه نویسی این دو سوال مطرح می‌شود:

آیا بهتر است به صورت self study یاد بگیریم یا یک مشاور و یک منبع جامع داشته باشیم؟ واقعیت این است هر دو روش شما را به هدف‌تان می‌رساند اما زمان رسیدن متفاوت است. ممکن است یادگیری هر زبان برنامه نویسی به صورت self study بین ۲ تا ۳ سال زمان نیاز داشته باشد. ولی اگر یک منبع آموزشی جامع با مدرس باتجربه داشته باشید که حتی پاسخگوی سوالات شما باشد آن مسیر ۳ ساله می‌تواند به یکسال تبدیل شود. من توصیه می‌کنم که اگر زمان برای شما مهم است مسیر دوم را انتخاب کنید.
به چه صورت برای یادگیری برنامه نویسی اقدام کنیم که نتیجه بهتری بگیریم؟ واقعیت این است که برنامه نویس بهتر کسی است که قدرت حل مسئله بهتری دارد. و این توانایی با حل مسئله و چالش‌پذیری به دست می‌آید. پس بهتر است در طول یادگیری تمرین کنید، برای خودتان پروژه تعریف کنید و در قالب پروژه چالش‌هایی را برای خودتان طرح کنید و آن چالش‌ها را در کنار آموز‌ش‌هایی که می‌بینید حل کنید. مواردی که در فرآیند چالش‌ها یاد می‌گیرید محال است که فراموش کنید.
پس اگر با یک مدرس با تجربه و معتبر و تمرین و چالش‌پذیری یادگیری را شروع کنید مطمئن باشید بهترین نتیجه را می‌گیرید.

همچنین بخوانید  آشنایی با نکات مهم پیش از خرید آهن آلات

منبع : پاسخ وردپرس

تبلیغات

دیدگاه ها

  • رضا فروردین 29, 1401 :: 23:29

    متشکرم از مقاله شما عالی بود دم شم گرم دوره طراحی قالب وردپرس هم حتما تهیه میکنم موفق باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *